O noua inregistrare in care frtale Tim prezinta uriasa contradictie a lui Branham cu privire la Craciun.
Problema a pornit in special de la faptul ca Branham s-a chinuit toata viata lui sa dovedeasca cat de fals si pagan e Craciunul in timp ce el celebra si tinea Craciunul, ba chiar avea si brad de Craciun impodobit in fiecare an si cadouri sub el.
Este o totala ipocrizie sa urli la altii ca ajung in iad pentru un lucru pe care tu il faci an de an cu bucurie si chiar uneori il predici ca fiind bun. Asta facea Branham. Asta si alte lucruri de acest gen sunt in mesajul lui Branham. Contradictii uriase pentru mintile confuze care nu iubesc adevarul, nu iubesc Cuvantul suficient de mult incat sa Il plaseze deasupra lui Branham. Dumnezeu sa il binecuvinteze pe fratele Tim Humes pentru curajul si pozitia sa in demascarea falsitatilor din mesajul lui Branham.
Asta si pt mine era o mare confuzie cand eram la mesaj. O data Branham spune de Craciun ca e sarbatoare de la satana apoi spune ca el sarbatoreste Craciunul cu familia si ca pune cadouri sub brad. Mare mare fatarnic a fost. si a produs confuzie si cearta intre noi.
RăspundețiȘtergereFanatismul religios care se contrazice pe sine, este hilar și contraproductiv. Una zici și alta faci, fariseism clasic.
RăspundețiȘtergereClasic!
RăspundețiȘtergereVrei să pari în ochii celorlați altceva decât ești! Trist, trist, trist!
Oare de ce a facut asta?
ȘtergereAsta ne intrebam si noi de mult timp. De ce a mintit in halul ala?
ȘtergereHow could I contact you personally?
RăspundețiȘtergereBy email to lica.nemes@yahoo.com
ȘtergereHopa - iată că mai am de făcut o mică precizare....
RăspundețiȘtergereMatei 12:38
"Atunci unii din cărturari şi din farisei au luat cuvântul şi I-au zis: „Învăţătorule, am vrea să vedem un semn de la Tine!”
Unii din cărturari.
Cărturarii erau învăţătorii oficiali ai Legii şi tradiţiei. Cei mai mulţi dintre ei erau Farisei. Aceşti tâlcuitori profesionişti ai legii orale şi scrise erau în constantă controversă cu Isus.
Ei explicau adesea Scripturile în aşa fel încât să arunce îndoială asupra înţelesului lor, în loc să le facă înţelese şi se ocupau cu tradiţiile părinţilor pe care le considerau egale sau superioare faţă de Scripturi, desfiinţând Legea lui Dumnezeu.
Învăţătorule.
„Învăţător”, adresându-se lui Isus ca „Învăţător”, cărturarii şi Fariseii nu-L admiteau în nici un chip că este aşa ceva.
Era doar un simplu fapt că El învăţa, iar "învățător" era forma populară de a se adresa cuiva care învăţa.
Am vrea să vedem un semn.
Cererea pentru un semn relatată în capitolul 16,1-5 a avut loc probabil în vara anului 30 d. Hr., cam cu vreo nouă luni, sau cam aşa ceva, după întâmplarea relatată aici.
Având în vedere minunea remarcabilă săvârşită chiar înainte de aceasta (cap. 12,22,23 ), cererea unui „semn” nu era altceva decât o insultă.
Ea lăsa să se înţeleagă că ceea ce avusese loc nu era o minune şi, în chip subtil, insinua că Hristos până la data aceasta nu dăduse dovezi care să ateste pretenţiile Lui supranaturale.
Ce fel de „semn” doreau sau aşteptau ei?
Poate că doreau să vadă vreun „semn” de felul acelora prin care Moise îşi dovedise însărcinarea divină înaintea lui Faraon ( Exod 7,9-13) .
Un asemenea semn ar fi putut să fie considerat de ei o manifestare convingătoare de putere supranaturală.
În cursul judecării lui Hristos înaintea Sinedriului, conducătorii iudei au cerut din nou un semn.
Irod a făcut o cerere asemănătoare şi a făgăduit să-L elibereze pe Isus dacă ar fi făcut un astfel de „semn”.
Nesinceritatea tuturor acestor cereri reiese din faptul că nici unul din cei care le făceau nu răspunsese favorabil la minunile pe care le făcuse Hristos.
Fiecare dovadă de divinitate doar îi făcea cu atât mai hotărâţi să-L aducă la tăcere, până când în cele din urmă învierea lui Lazăr din morţi a slujit ca să-i facă să-şi dubleze sforţările de a-L îndepărta din cale.
Luca 16:31
"Şi Avraam i-a răspuns: „Dacă nu ascultă pe Moise şi pe profeți , nu vor crede nici chiar dacă ar învia cineva din morţi.”
Dacă ar învia cineva.
La câteva săptămâni după aceasta Domnul a înviat pe Lazăr dintre morţi (Ioan 11,1), ca şi cum le-ar oferi criticilor Săi o împlinire a cererii exprimate de omul bogat din pildă.
Voi care astăzi respingeți cu uşurătate mesajul profetic solemn care premerge cea de-a doua venire a lui Hristos până la marginile pământului, voi a-ți face face bine să cântăriți soarta omului bogat din această pildă care, deşi aveți acces la predici şi robii trimiși de Dumnezeu pentru timpul acesta, nu trageți folos de pe urma acestui lucru.
Nu veți scăpa....