sâmbătă, 2 martie 2013

Viziunea Armata Salvarii


Aceasta este viziunea lui William Booth fondatorul Armatei Salvarii. Mi se pare interesanta si la subiect. 

Se potriveste de minune atat denominatiunilor cat si celor de la mesaj. Domnul Isus nu a schimbat NICIODATA scopul Sau si al Evangheliei Sale vesnice

Aceste aspecte de partea PRACTICA, organizatorica, au lipsit mult din viata mea cat timp am urmat mesajul lui WMB. Ba inca am criticat pe altii care fac bine altora argumentand ca este totul fara sens, desi Domnul zice clar ca daca cuiva am facut bine, Lui i-am facut.

S-au risipit bani, energie dar si zeci de ani in discutii inutile, cearta si dezbinari in loc sa fi construit ceva impreuna pentru Slava lui Dumnezeu si binele poporului Sau in supunere si ascultare de Domnul. Am dat totul pentru lucruri care au cel mult unele valori la nivel teoretic, in rest nu s-a facut mai nimic. Au crescut burtile noastre. A crescut confortul nostru. Au crescut mofturile noastre, am invatat cum sa ne separam mai mult, cum sa fim pe placul celor din afara mai bine, cum sa aflam pacatele altora si sa le raspandim mai repede. Am invatat cum sa etichetam si sa murdarim pe altii care nu sunt cu noi. 

Falsitatile astea STRIGA impotriva voastra.

Ce am invatat in comunitatile de la mesaj sau PRACTICAT BUN, IN ULTIMII 10 ANI, CARE ADUCE ONOARE SI SLAVA LUI ISUS SI FACE CA MESAJUL EVANGHELIEI SA AJUNGA PANA LA MARGINEA PAMANTULUI ? 

NIMIC ! NIMIC ! NIMIC ! NIMIC ! NIMIC !

Un simplu exemplu. Biblia nu zice ca RELIGIA PLACUTA LUI DUMNEZEU ESTE MESAJUL LUI BRANHAM. ZICE CA SA AJUTI PE VADUVA SI ORFAN ASTA E RELIGIA PLACUTA LUI DUMNEZEU! (Cand veti alege adevaratele cuvinte ale lui Dumnezeu veti fi in adevar, pana atunci sunteti intr-o miscare falsa care a facuta atatea chestii fantastice sa va mute credinta din Dumnezeu si adevar in credinta in mesaj si mesager aducand tot raul asupra voastra.)

Da fratilor stiu, Branham a zis altceva, sa nu faci nici un serviciu fara sa fie voia lui, opusul la ce am scris eu, si atunci pentru voi ce a zis Dumnezeu nu mai conteaza. Stiu stiu argumenele voastre ieftine si neadevarate.

Iertati-mi indrazneala de a va spune voia Domnului desavarsita si nu voia omului îngust la minte. Pur si simplu simt ca trebuie sa aflati si sa faceti diferenta in viata voastra daca credeti ca Dumnezeu, si nu Branham, sau alt fanatic, trebuie crezut.

Branham a criticat orice lucru bun si bine pe care cineva il facea. De ce? Doar pentru ca lui nu i se acorda divinitatea si suprematia pretinsa in ultimii 2-3 ani ai vietii sale. (nu ma refer la timpul trezirilor din anii '50, dar si atunci a gafat de multe ori, tipand la femei cu ura, parca efectiv isi turna nevrotismul lui asupra oamenilor).

A inceput sa pretinda ca el este cineva si detine ceva si ca trebuie s afie urmat.

Dar unde sunt la mesaj toate lucrurile biblice care trebuiesc infaptuite?

Dar oricum, dupa cum spune si viziunea de mai sus, Domnul nu este acolo unde noi am devenit atat de mandri si aroganti, ci in marea cea agitata. 
Acolo este de lucru. 
Acolo iubirea se exprima.
Acolo rabdarea ne este testata.
Acolo intelepciunea ni se da pentru a iesi la capat cu problemele intalnite.
Acolo sudoarea iese. 
Acolo bucuria sfanta rasare.
Acolo exprimam tot ce a pus Dumnezeu in noi. 
Acolo oamenii au nevoie de Isus Cristos. 
Acolo o familie in pragul despartirii au nevoie de oameni duhovnicesti sa ajute. 
Acolo un tanar dependent are nevoie de o rugaciune unsa cu Duhul Sfant. Acolo liderii mandrii pot fi ajutati sa scape de lanturile luciferiene ale arogantei.
Acolo pacatosii au nevoie de mantuirea Domnului Isus Cristos. 
Acolo tu devii mesajul cel adevarat al lui Isus Cristos pur si simplu in ascultare.

Acolo devii soldatul de care Cristos are nevoie.

El va asteapta. El ne asteapta....unde? Oriunde privesti cu ochii tai. Oriunde te plimbi cu picioarele tale...El ne asteapta...oriunde te gandesti, la oricine te gandesti acum ARE NEVOIE DE TINE. 

Prietenii, dusmanii, oamenii buni si cei rai au nevoie de tine. Tot ce a pus Dumnezeu in tine, nu alti oamenii, nu idei tampite, mistice fanatice, trebuie sa iasa la lumina.

Nu ma mir ca William Booth dupa viziunea asta a mers in fata reginei Angliei si a vorbit cateva minute iar dupa aceea el a infiintat ARMATA SALVARII si a iesit pe toate drumurile cele mai mizerabile ale Londrei si apoi ale lumii salvand milioane de oameni.

ARMATA SALVARII. ARMATA SALVARII. ARMATA SALVARII. 

Imi place cum suna. Nu e armata barfelor, armata rautatilor, armata nedreptatilor, armata confuziei, armata prostiei, armata naivitatii, armata docrinelor confuze, armata misticismului, armata numerologiei, armata atacurilor personale, armata urii si a prostiei, armata a leneviei...nu...ci Armata Salvarii. Cred ca acest nume ar trebui sa se potriveasca fiecarei adunari. Sa aiba o identificare. Sa existe in fiecare adunare acest spirit al salvarii prin iubire, prin punerea in PRACTICA a cerintelor sfinte. Eu cand am esuat, cand imi era atat de greu incat am vrut sa mor, simteam nevoia sa vad ca cineva dintre frati, prieteni, ca imi intinde mana salvarii, mana iubirii, mana bunatatii si a corectarii in dragostea divina. 

Din pacate, ei nu stiu de asa ceva, in schimb stiu sa laude un mort de 60 de ani. 

Nu am vazut oameni care urasc si distrug mai mult decat oamenii de la asa zisul mesaj. Lipsa de creativitate, lipsa de inspiratie divina, lipsa cunoasterii Cuvantului lui Dumnezeu, pentru a lua masuri in favoarea aproapelui ii fac sa fie nu mireasa, nu armata salvarii, ci celelalte.

Cred ca peste tot sunt oamenii care au nevoie de asta intr-un moment al vietii lor. Cand se ratacesc, cand sunt jos, cand sunt prinsi in cursa celui rau. EI AU NEVOIE ATUNCI DE SALVARE NU DE ATAC. iar cei de la mesaj au dovedit in 98% din cazuri ca erau cei care ataca si critica distructiv.

Mai jos este serviciul impresionant de inmormantare a lui William Booth cand a plecat la Domnul in 1912. Slujba lui a avut un impact extraordinar si a salvat si binecuvantat sute de milioane de oameni in jurul lumii.




O parte din celebrele sale cuvinte "Voi lupta" care au ramas in istorie si a inspirat pe altii.



" Cât timp cineva plânge undeva...voi lupta.

Sunt oameni flămânzi undeva? Voi lupta! 
Sunt oameni fără lumina lui Dumnezeu? Voi lupta! 

Există un bețiv într-un șanț? Voi lupta ! 
Sunt copii care merg la culcare fără mâncare? Voi lupta.
Până la capăt...voi lupta... " 

Ce om extraordinar acest bărbat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.