Nu doresc sa par lipsit de respect, apreciez liderii care fac ceva pentru oameni, dar m-am intrebat totusi: Ce fel de evanghelizare e asta fara nici o chemare la pocainta si rugaciune la incheiere pentru cei care Il primesc pe Domnul?
Nici dupa ce Ewald Frank termina, cand vine celalalt frate, Dan din Chizatau, nici acela nu se roaga...Jesus! Mi-a scapat ceva din toata afacerea asta?
Nici dupa ce Ewald Frank termina, cand vine celalalt frate, Dan din Chizatau, nici acela nu se roaga...Jesus! Mi-a scapat ceva din toata afacerea asta?
Evanghelizare si "planul lui Dumnezeu" dar fara chemare la Isus, la Dumnezeu, la pocainta, la mantuire?
Evanghelizare fara lacrimi de cainta?
Fara bucuria eliberari de lanturile celui rau?
Fara rugaciune pentru bolnavi, sau pentru nevoiasi?
O rugaciune de incheiere seaca si pentru biletele fratilor bolnavi e extrem de putin "pentru un trimis mondial". Dupa parerea mea.
Predica este total lipsita de spiritualitate, de esenta mesajului biblic in asemenea situatii. Nu se transmite nimic din bunatatea si iubirea lui Dumnezeu catre audienta.
Lipsit de har, de bucuria mantuirii, de ungere, nimic din ce face si spune Ewald Frank nu reflecta gloria si mesajul lui Dumnezeu prin Domnul Isus pentru omenire.
Mai frate draga, nu te supara, tu predici ca e timpul sfarsitului si tu dormi la amvon?
Daca as fi privit ca unul nou venit, neutru, nu m-ai convins cu nimic deoarece nu ai spus nimic de valoare hristica ci doar incerci sa ma convingi de unul Branham. Branham.
Lipsit de har, de bucuria mantuirii, de ungere, nimic din ce face si spune Ewald Frank nu reflecta gloria si mesajul lui Dumnezeu prin Domnul Isus pentru omenire.
Mai frate draga, nu te supara, tu predici ca e timpul sfarsitului si tu dormi la amvon?
Daca as fi privit ca unul nou venit, neutru, nu m-ai convins cu nimic deoarece nu ai spus nimic de valoare hristica ci doar incerci sa ma convingi de unul Branham. Branham.
Poate eu sunt pur si simplu orb si nu vad cum trebuie. Sau sunt eu tampit pentru ca ma asteptam ca o evanghelizare sa se desfasoare asa cum am zis mai sus? Adica in termeni biblici, nu cu vorbe goale, si teorii ci cu puterea Duhului Sfant, cu pasiune pentru sufletele pierdute.
Totusi fratilor Isus a murit pentru oameni. Atat de mult i-a iubit. E cel mai mare mesaj al istoriei lumii. Nu exista alta cale ca oamenii sa fie salvati.
Totusi fratilor Isus a murit pentru oameni. Atat de mult i-a iubit. E cel mai mare mesaj al istoriei lumii. Nu exista alta cale ca oamenii sa fie salvati.
Sau lucrurile au ajuns si sunt chiar sunt de o goliciune atat de mare in aceste intalniri? Sunt uluit unde s-a ajuns. E doar teorie banala si plicticoasa, dar si plina de neadevaruri. Parca e din ce in ce mai rau.
Practic a fost un discurs de "clarificare" ca a existat un profet, acum exista urmasului lui, curand e venirea Domnului, si trebuie sa fie o mireasa pregatita si audienta trebuie sa creada acestea sa ajunga la cer. Punct. Un seminar eventual interesant, in cel mai fericit caz.
Catastrofa.
Nu ma intelegeti gresit. Este foarte bine sa tii discursuri si seminarii cu teme diferite, care ajuta publicul, dar atunci numeste-le ca atare, si le tratezi ca atare, nu le mai zici evanghelizari si nu bagi chestii neadevarate de genul "slujba biblica, apostolica si profetica".
Semnele unui apostol care sunt? Ale unui profet care sunt? Si sa fie biblica lucrarea facuta, ce trebuie facut?
Iata am pus 3 intrebari pertinente pentru pretentiile extrem de exagerate ale fratilor. Pretentia e una, faptele sunt altele.
De ce faceti asta fratilor? De ce falsificati lucrurile? Stiti bine ca nu exista nici urma de manifestare a acestei slujbe "intreite" pe care o pretindeti in mod fals ca Ewald Frank o are. Nu are asa ceva. Nu are. Voi nu vedeti ca nu are? Stie doar sa explice diferit lucrurile. Atat.
Voi fara sa vreti, hraniti eroarea si cresteti astfel un "monstru" in curtea voastra. Acest monstru va va sfasia si va va rupe in bucati.
Nu ma intelegeti gresit. Este foarte bine sa tii discursuri si seminarii cu teme diferite, care ajuta publicul, dar atunci numeste-le ca atare, si le tratezi ca atare, nu le mai zici evanghelizari si nu bagi chestii neadevarate de genul "slujba biblica, apostolica si profetica".
Semnele unui apostol care sunt? Ale unui profet care sunt? Si sa fie biblica lucrarea facuta, ce trebuie facut?
Iata am pus 3 intrebari pertinente pentru pretentiile extrem de exagerate ale fratilor. Pretentia e una, faptele sunt altele.
De ce faceti asta fratilor? De ce falsificati lucrurile? Stiti bine ca nu exista nici urma de manifestare a acestei slujbe "intreite" pe care o pretindeti in mod fals ca Ewald Frank o are. Nu are asa ceva. Nu are. Voi nu vedeti ca nu are? Stie doar sa explice diferit lucrurile. Atat.
Voi fara sa vreti, hraniti eroarea si cresteti astfel un "monstru" in curtea voastra. Acest monstru va va sfasia si va va rupe in bucati.
Stiti cand veti vedea ce ati creat cu adevarat?
Dupa ce il ingropati pe Ewald Frank. Poate ca in curand, poate ca mai tarziu. Apoi branhamisti si ei vor vedea tot la fel cand il ingroapa pe Billy Paul Branham. Curand si ei.
Domnule, nu ma pretind mai bun decat oricare, nu.
Ideea mea e in felul urmator. Daca totusi mergi si investesti timp, bani, energie, resurse, si ai sute de oameni in audienta, sau cati ai avea, predica domnule Cuvantul, cu putere, cu iubire, cu pasiune pentru a castiga suflete pentru Imparatia lui Cristos, nu adepti frankisti, nu baliverne.
Ideea mea e in felul urmator. Daca totusi mergi si investesti timp, bani, energie, resurse, si ai sute de oameni in audienta, sau cati ai avea, predica domnule Cuvantul, cu putere, cu iubire, cu pasiune pentru a castiga suflete pentru Imparatia lui Cristos, nu adepti frankisti, nu baliverne.
Oamenii au nevoie de Mantuitor, nu de explicatori.
Va intreb ceva foarte serios fratilor!
De cand informatii bine explicate au puterea de a mantui sufletele pacatoase ale acestei lumi? Niciodata. Asa ceva nu exista in Imparatia lui Dumnezeu.
Eu presupun ca oamenii au venit la evanghelizare ca sa auda despre Domnul Isus, si ca pot fi salvati, iertati, vindecati, eliberati, si ca pot sa inceapa o viata noua, sa primeasca un duh nou, o minte innoita...pace in suflet. Asa ceva nu s-a predicat.
Ca dupa aceea vrei sa le explici nu stiu ce, e alt subiect, dar ai pierdut esenta.
Oamenii au nevoie de iubire, de siguranta prin Cristos, au nevoie sa auda ca pot sa le fie schimbata viata, nu au nevoie de argumente branhamiste foarte indoielnice si care pot fi rasturnate extrem de usor.
Va intreb ceva foarte serios fratilor!
De cand informatii bine explicate au puterea de a mantui sufletele pacatoase ale acestei lumi? Niciodata. Asa ceva nu exista in Imparatia lui Dumnezeu.
Eu presupun ca oamenii au venit la evanghelizare ca sa auda despre Domnul Isus, si ca pot fi salvati, iertati, vindecati, eliberati, si ca pot sa inceapa o viata noua, sa primeasca un duh nou, o minte innoita...pace in suflet. Asa ceva nu s-a predicat.
Ca dupa aceea vrei sa le explici nu stiu ce, e alt subiect, dar ai pierdut esenta.
Oamenii au nevoie de iubire, de siguranta prin Cristos, au nevoie sa auda ca pot sa le fie schimbata viata, nu au nevoie de argumente branhamiste foarte indoielnice si care pot fi rasturnate extrem de usor.
Nu mai poti sa auzi asa ceva nicaieri la mesaj? Asta e grav. Sunt cu totul pierduti acesti sectanti, este parerea mea.
O fi plecat vreunul schimbat, transformat, atins de la intalnire? Nu cred. Sau doar a devenit adept al ideilor spuse de catre predicator?
La minutul 1.01 incepe sa spuna despre experienta lui Branham de la raul Ohio si ca au fost 4000 de martori si lumina si vocea aceea.
(Branham spune cu totul altceva, dar ambii mint oricum deoarece Branham a inventat povestea aceea).
Hei, credeam ca, dupa spusele dumitale, vei predica doar din Biblie, frate Frank!
Te consumi pe degeaba frate.Acesti oameni nu Il cunosc pe D-zeu ce te astepti?
RăspundețiȘtergereAbureala. Ai dreptate Lica.Unde este chemarea la pocainta? La cruce? La harul si indurarea lui Dumnezeu aratate prin Isus Hristos? Unde este Evanghelia Harului predicata de Pavel? Doar teorie seaca,buna pentru spiritele slabe care simt nevoia infantila de a se compara cu altii si implicit de ai critica si ataca pe motivul stupid ca nu au ""cuvantul original"". Acestia uita in mod voit ca ""harul si adevarul au venit prin Isus Hristos"". In cuvintele Lui gasim cuvantul original,nu in acesti egocentrici care reduc totul la persoana si credinta lor.
RăspundețiȘtergereIntr-o brosura de acum un an Frank spune ca au fost 500 de martori la Ohio,nu 4000.
Daca 4000 de oameni auzeau o voce din ceruri,cam intr-o saptamana toata America era branhamista.
Dar in anii 30 la putere erau martorii lui Iehova,cu cei mai multi membrii.Acestia practic umpleau stadioanele. Branhamistii erau cateva zeci.
Asta imi confirma ca Branham le baga cu tupeu ,nu gluma. Umfla nota ,mai pe romaneste.
E cineva la evanghelizarea aia? Nu se aude nici un Amin,si nici nu este filmat in sala ,asa cum se face la alte evanghelizari. Oare din orgoliu nu au vrut sa filmeze in sala,sa nu vedem ca sunt vreo 50 de oameni maxim? Eu stiu din experienta proprie ca sunt orgoliosi si suspiciosi,si ar fi in stare sa mascheze orice doar sa dea impresia ca totul e ok. Cand in realitate nu e nimic ok. Oamenii sunt satui de vorbe goale si de laudele lui Frank de mare insarcinat cu voce dimineata la 6 ,si unic in toata galaxia.
RăspundețiȘtergereLICA pe un mal erau 4000 iar pe celalalt erau 5000 asa ca nu mai exagera are dreptate robitul credincios.
RăspundețiȘtergereAsa e...cum de nu mi-am dat seama? :)
ȘtergereIl mai suporta cineva si pe Opris Daniel? Se certau altii cu el in curtea adunarii ,pentru zeciuiala. Vai si amar ce au ajuns .... si cica ei sunt ca primii crestini,ei au cuvantul original, voi nu il aveti. De parca ar avea niste scrieri de la Vatican tinute secrete. Te apuca rasu cand ii auzi.
RăspundețiȘtergerecand si unde se certa ptr zecuiala ?fapt concret
ȘtergereDute și te culcă. Nu meriți nici un fapt concret. Mai degrabă îți recomand o vizită la un cabinet de psihologie clinică, unde se tratează tulburările de comportament și tendința de a jigni și înjosi pe alții.
ȘtergerePeter
Cica ""ultima chemare"". De 25 de ani tot asta aud,plus distrugerea Americii si venirea ecumenismului. :))
RăspundețiȘtergereDar sufletul lor tot rece este,si avanseaza din rau in mai rau.Nu au ajuns nici macar la pocainta ,dar ei au sloganuri dinacestea ieftine .Mai potrivit era ""ultima abureala"".
"" O rugaciune de incheiere seaca si pentru biletele fratilor bolnavi e extrem de putin "pentru un trimis mondial". "". A auzit o voce in urma cu 50 de ani si gata,toti il privesc si il asculta ca pe un guru .
RăspundețiȘtergereVezi frate ca Ultima Chemare ti-a sters comentariile de pe youtube si a blocat sa poti comenta. Nu mai poti. trebuia sa iti raspunda nu sa le blocheze.
RăspundețiȘtergereDa acum am vazut. De frica. Din frica si lipsa argumentelor.
ȘtergereFrankistii sunt deci si fricosi...pe langa altele.
De ce sa se roage frate?Pentru 3 oameni din sala? Ei considera ca nu e necesara rugaciunea in asmenea cazuri. Au uitat ce ne spune Domnul Isus : "" unde sunt 2 sau 3 adunati in numele Meu,acolo sunt si Eu"".
RăspundețiȘtergerePai te astepti la asa ceva de la o slujba "intreita". Nu?
ȘtergereTe astepti sa miste sala si sa vezi ca o slujba apostolica si profetica... si biblica...este in actiune pe scena si Duhul Sfant isi face lucrarea, nu plictiseala si moartea si minciuna.
stie cineva cine a deschis calea lui frank in romania?eu cred ca a facut-o doar din interes material findca robotul credincios era plin de marcii in acea vreme.
RăspundețiȘtergereNu cred ca e nici un interes.Este pur si simplu ceea ce crede el despre sine.Adica are impresia ca el e singurul pe placul lui Dumnezeu de pe Tera,si ca el are asa zisul ""cuvant original"",si restul sunt in intuneric si rataciti. Vorbeste de parca el a scris Biblia sau Evangheliile,ca sa isi permita sa acuze pe toti si pe toate. Uita in mod voit ca Biblia care o are el in mana o avem toti. Nu are niste scrieri speciale de pe vremea apostolilor. Dar cu arogantii si atotsuficientii nu poti vorbii nimic.
ȘtergereApostolul mincinos Ewald Frank nu are nimic din ce spune apos Pavel: "Semnele* unui apostol le-aţi avut printre voi în toată răbdarea, prin semne, puteri şi minuni care au fost făcute între voi."
Ștergere2 Corinteni 12:12
Apostolul mincinos Ewald Frank. Apostolul mincinos Ewald Frank. Apostolul mincinos Ewald Frank. Apostolul mincinos Ewald Frank. Apostolul mincinos Ewald Frank. Apostolul mincinos Ewald Frank.
Nu are dar vorbeste si arata inspre altii. Asta cum se numeste?Fatarnicie.
Ștergere"Stiu faptele tale, osteneala ta si rabdarea ta, si ca nu poti suferi pe cei rai; ca ai pus la incercare pe cei ce zic ca sunt apostoli si nu sunt, si i-ai gasit mincinosi. Apoc 2:2
ȘtergereI-ai ciuruit si i-ai gasit mincinosi.
daca santeti atat de corecti de ce va ascundeti sub anonimate ?
ȘtergereEu am inteles ca blogul nu este ca sa discutam corectitudinea anonimilor care comenteaza ci discutam daca descoperirile si invataturile lui William Branham si E Frank sunt corecte si biblice.Oricum deja nici de astia doi nu mai pasa nimanui care are un pic de respect pt Biblie pentru ca s-a dovedit ca sunt falsi amandoi si au inselat publicul.
ȘtergereCe ii intereseaza pe branhamisti...nu ideea care se dezbate pe blog ci anonimatul unora.
ȘtergereTrec anii si branhamistii ,frankistii nu vad padurea din cauza copacilor. Superficialitatea asta morbida de care suferiti tot de la Branham este?
Ai uitat ca multi au Biblia si fiecare intelege ce vrea de acolo cand o citeste.De aceea si atat de multe directii de credinta.Dar prietene, vezi tu, mai e necesar si un om trimis de Dumnezeu cu mesajul Lui pt acest timp.
RăspundețiȘtergereVa aduceti aminte de famenul etiopean din Scriptura? "Cum as putea intelege daca nu ma va calauzi cineva?" Sa spui "eu am biblia si nu mai am nevoie de nimeni".Aparent e o gandire evlavioasa ,dar nu e corecta. Sau sa spui "pe mine ma lumineaza Duhul Sfant si imi e de ajuns".La fel nu e calea lui Dumnezeu,De aceea in biserica exista diferite slujbe , evanghelisti, invatatori.. Tot ce se face sa fie spre zidirea sufleteasca.
Eu nu sunt din aceea care il apare pe Frank,Branham, Ellen White ,Rutherford ori alta directie de credinta.Biblia spune sa cercetam toate lucrurile.Daca un lucru corespunde in totalitate cu Scriptura atunci spun "Da, Amin!"
Esti comic.Si voi sunteti tot o directie de credinta.Dar va credeti deasupra tuturor,doar fiindca ai o teorie diferita de ceilalti. Dar asta nu iti da dreptul sa te consideri ""iluminat"" si pe restul sa ii desconsideri.
ȘtergereProblema cu famenul era ca el citea un text dar nu stia la cine face referire adica la Isus.Dar asta nu inseama sa nu mai citim deloc Biblia si sa asteptam sa vina cineva sa ne lumineze. Tocmai de aceea sunt atatea directii,fiindca fiecare intelege in felul sau.Si voi cu Frank sau Branham sunteti in aceeasi oala cu toate directiile si sectele din cadrul crestinismului.
Puteti sa va credeti si rupti din Soare dar adevarul e ca si voi sunteti o directie religioasa,cu o anumita credinta si invatatura proprie.
Nu uita ca ""harul si adevarul au venit prin Isus Hristos"". Nu prin Frank ,Branham sau altcineva.Nici macar prin apostoli nu a venit Adevarul. Ei doar l-au trasmis mai departe. De acea Pavel avea puterea sa afirme : ""Daca vine cineva cu o evanghelie diferita de cea predicata DE MINE ( E vorba de Evanghelia harului) ,sa fie anatema.""
Poate Frank sau Branham sa afirme asa ceva? Nu cred. Ei doar se afla intr-un cult al personalitatii. Si cei care ii urmeaza sunt pusi sub influenta lor,nu sub influent Duhului Sfant.
Defapt Duhul Sfant nu influenteaza pe nimeni.El doar ne arata inspre Domnul Isus Hristos si cuvintele Lui.Atlcineva influenteaza si umbla cu frici si temeri daca ii nu crezi pe ei si mesajul lor egocentric.
""harul si adevarul au venit prin Isus Hristos"". Nu vad nici o promisiune sa mai vina odata adevarul prin Branham sau Frank. In Hristos sa sfarsit orice invatatura si orice revelatie ,si ultimul proroc venit a fost Ioan Botezatorul: "" Prorocii au tinut pana la Ioan"".
ȘtergereCine mai vine dupa Ioan vine doar sa manifeste un adevar din Evanghelii, de ex.vindecarea prin puterea credintei-misiunea lui Brnaham si a altora . Dar mesajul autentic de rascumparare si mantuire a venit prin Hristos odata pentru totdeauna,nu prin Branham sau Frank. In Hristos Dumnezeu a impacat toate lucrurile.
Voi asta nu intelegeti,si inventati mesaje salvatoare adica mai precis ""descoperiri salvatoare,revelatii si invataturi salvatoare"". Asta contrazice ceea ce ne scriu apostolii despre ""sfarsitul vremurilor"" adica cand a venit Isus Hristos. Era un sfarsit si un nou inceput facut de Dumnezeu in Hristos,unde Harul si indurarea lui Dumnezeu au luat locul invataturii si perceptelor religioase.
""Mergeti in toata lumea si predicati Evanghelia la orice faptura"".
ȘtergereNu i-a trimis sa predice invatatura dumnezeirii sau ce voci au auzit Brnaham si Frank . Acestea sunt egale cu zero. Nu te poti naste din nou printr-o teorie sau auzind toata ziua experientele de acum jumatate de secol ale lui Brnaham si Frank.
Dar cand auzi Vestea Buna venita prin Hristos adica dragostea si indurarea lui Dumnezeu,acestea te pot transfora instantaneu fiindca au in ele puterea spirituala de a te invia,de la moarte la viata.
Exemplul cu etiopianul nu este relevant pentru noi deoarece noi toti stim despre Domnul Isus si fara Branham.
ȘtergereNimic din ce a spus Branham nu este mai superior sau mai "adevarat" decat ce stim noi. Noi nu eram pagani cand am auzit mesajul lui Branham.
Multe din comparatiile pe care Branham si noi le spuneam, cu Noe, cu Moise, etc si altele nu se pot aplica celor care deja sunt crestini.
La ce anume din ce Branham a predicat spui "Amin?" dupa ce ai cercetat?
Au dreptate Lica.Au nevoie sa gandeasca altii in locul lor. :)
ȘtergereDa da cam asa. :))
ȘtergereTot cauta exemple ca sa justifice situatiile esuate din mesaj, dar deja e tarziu pentru asemenea povesti.
eu nu cred ca nu au fost oamenii advarati care au cunoscut mesajul si vrednic de urmat si prin care multii am primit cuvantul de ex fr ghiuri care a plecat la Domnul comparativ cu mera?
RăspundețiȘtergereAi dreptate. Au fost si sunt multi oameni minunati si adevarati la mesaj, asta e clar.
ȘtergereDar ei sunt asa nu pentru ca sunt la mesaj, ci pentru ca au ales sa fie mai buni, mai calzi, mai "umani" sa zic asa, nu sa fie fanatici religiosi.
Gandirea comparativa cred ca e o problema la noi cei care am fost la mesaj sau suntem inca.
Fiecare are si calitati si defecte. Si eu si tu, noi toti.
Si l-au tratat ca ultimul om etichetandu-l "'bisnitar"" doar fiindca aduce diferite lucruri si le vindea in piata. L-au dat afara de acolo de unde isi pusese sufletul si inima . Cata rautate si raceala sufleteasca.
ȘtergereDa, asa este din pacate. L-au umilit si distrus intr-un mod lent si viclean.
ȘtergereHai sa ziceam, chiar daca un om greseste in viata, oare treaba adunarii si a liderilor este sa il distruga pe acel om?
Ghiuri, Gyuri cum ii spuneam eu, nu merita tratamentul asta din partea celor pe care el i-a invatat, iubit si crescut. In ultimii lui ani de viata am fost langa el, cat am putut, si pot spune ca a suferit foarte mult. Un lider sufera extrem de mult in asemenea cazuri, deoarece se vede calcat in picioare de cei pe care i-a iubit, ajutat.
Boala lui s-a agravat de la respingere, stres si tensiuni...e parerea mea.
Una din bolile mostenite de la Branham este RESPINGEREA. El a respins in anii 60, pe toti care nu mai agreau toate ideile lui. Apoi i-a barfit. Apoi i-a criticat. Apoi i-a acuzat.
Ewald Frank nu stiu ce predica in directia unitatii si iubirii fratesti, dar stiu ca multi din cei care sunt acolo sau au fost, sunt abuzati emotional. Un frate de la ei mi-a scris ca l-au terorizat si amenintat chiar. Apoi a plecat de la ei.
Nu era bisnitar. Se lupta sa asigure traiul familiei sale.
Eu am cerut "oficial" la 3 lideri ca sa dea pensie lui sora Moriko, macar apr 75 euro (300 lei lunar), deoarece Gyuri a muncit enorm pentru adunarile lor si ea a ramas si fara casa, si fara pensie, in mare parte unor dispute cu adunarea.
Nu am primit raspuns decat de la unul dintre ei ca va ajuta "periodic" pe vaduva respectiva. Nu stiu daca se tine de promisiune. Sper ca da.
Apr 75 euro lunar de la cei care "exista" datorita lui Gyuri in mare parte...mi se pare mizilic. dar ei nici atat nu vor sa ajute.
Vedeti lipsa de organizare a Bisericii cum distruge vieti si lasa sute de familii si mii probabil in toata lumea, asa in voia sortii...a nimanui...iar ei se scalda in lux, au vile, au masini scumpe....Nedreptatea instalata in miezul miscarii lor, va face pe Dumnezeu sa nu se mai intoarca niciodata la ei.
Blestemul lui Dumnezeu va veni peste cei care calca in picioare dreptul vaduvei. Mai devreme sau mai tarziu...nu uitati ce am scris aici.
gyuri sa auto distrus prin lacomia lui si ce spui ca a muncit ca dupa ce a fost dat afara a umblat ca o fiara ranita vb impotriva celora care l-au hranit pe el si familia lui si te intreb ce obligatie au frati sa o ajute pe moriko are copii plecati peste hotare de ce nu o ajuta ei ?
ȘtergereEste subiectiva afirmatia ta. Daca cunosti Biblia, se spune acolo ca mijlocitorul nu este mijlocitorul unei singure parti.
ȘtergereIncerc sa revin astazi, sa iti explic si un alt punct de vedere.
Doresc o duminica binecuvantata tuturor.
Rautatea si prostia din frankism nu au limite.Asta e efectul hranei robului intelept: acuzatii,excluderea altora din comunitate ,judecarea lor subiectiva.
ȘtergereAdica il dai afara de parca ar fi adunarea ta ,si apoi vi si spui ca el ""sa autodistrus prin lacomia lui.""
Oricum nu credem variantele voastre de genul "" dupa ce a fost dat afara a umblat ca o fiara "". Nu aveti credibilitate. Sunteti prea rai si acuzatori ca sa va creada cineva.
La urma urmei asa se comporta pastorii din frankism: ii dau afara pe altii ,daca nu le convine ceva la ei. Mai era unul langa Timisoara care predica referitor la adunare: ""Aici nu este facultate sa veniti cand vreti voi."".
Concluzia:In frankism este un adevarat bullshit mascat dupa expresii ademenitoare: ""cuvantul original,ce face Dumnezeu astazi,invatatura apostolilor ,trebuie sa ai descoperirea...etc"",si alte gogomanii religioase.
"La ce anume din ce Branham a predicat spui "Amin?" dupa ce ai cercetat?"
RăspundețiȘtergereAm zis la modul general cand se aduc argumente si sunt totalitate in concordanta cu Sfanta Scriptura.
Spuneai de Branham cu ce sunt eu de acord.Pai sunt de acord cu botezul in Numele Domnului Isus Hristos pe care l-a predicat.
E ok daca asa crezi. Dar cred ca ai aflat ca Branham nu are nimic in legatura cu "descoperirea" acestei "taine".
ȘtergereNoua asa ne-a fost spus, si insusi Branham a predicat asa dar din pacate, eu am trait o imensa dezamagire cand am cercetat si aflat ca Branham fusese de fapt penticostal si de la ei a preluat tot ce e legat de Divinitatea lui Isus, botez, Cina Domnului, spalarea picioarelor, si alte invataturi.
Sa spun ca o metafora, sa intelegi cum vad eu acuma, in paharul lui, este si multa apa, da, dar din pacate el a pus multe picaturi de otrava in acest pahar si ne-a servit ca sa bem si sa avem incredere in ce ne da. Sa nu intrebam. Sa fim creduli in absolutul lui. Cat de nebiblica atitudine. cat de frica ne era doar sa ne gandim ca Branham ar putea fi cumva gresit. NIci vorba de asa ceva. Nu aveam voie sa gandim "deoarece Eva a gandit si a cazut".
Tot asa si noi sa nu gandim ci sa credem doar. Asta ne-a invatat Branham
"Crede doar, crede doar" Asta cantam noi toata ziua. E biblic ca un predicator sa ceara audientei sale asa ceva? Nu. Nu e biblic. Este DIABOLIC.
Ce vreau sa spun?
Faptul ca Branham a predicat si lucruri corecte, luate de la altii, nu il face nici profetul Ilie, nici ingerul mesager, nici un alt nume sau pretentie pe care el a lansat-o catre noi. Ne-a dus prea mult in eroare ulterior ca sa mai iau in serios lucrurile corecte.
Daca un criminal face o crima, dar intre timp se intalneste cu un prieten vechi sarac si ii da niste bani si il ajuta si face cateva fapte bune instinctiv...nu il scapa de crima...
Sper ca am spus sa intelegi cum vad eu lucrurile. Pacat de Branham.
Chiar azi m-am gandit ca eu unul nu eram deloc suparat ca Branham sa fi zis ca a preluat de la altii si el crede ca din tot ce e bun de la altii poate face ceva foarte biblic si cat mai aproape de adevar.
Nu m-as fi suparat pe el. Si acuma as fi fost la mesaj, probabil.
Dar a mintit. Ne-a inselat. S-a dat mare.
S-a autocondamnat la moarte spirituala si ne-a tras si pe noi in intunerecul lui personal si in suferintele sale nevrotice si psihice grave. Ne-a tras in ura fata de alti crestini, fata de alte idei...samd.
Ne-a impregnat cu stilul lui de viata, ideologiile sale, cu nervii lui, cu apucaturile lui, cu sentimentele lui, cu ce el respingea, cu ce el accepta, cu ce iubea, cu ce ura... ne-a format in chipul lui esuat, bolnav, obosit, dramatic, tragic...
Ne-a facut sa credem ca el este profetul Ilie si ingerul mesager al Bisericii Laodicea si multe alte chestii total false.
Nici un apostol nu a botezat vreodata in titluri, nici o vindecare divina nu o sa gasesti in biblie sa se faca in titluri si multe altele.Pavel spunea ca orice se face sa fie totul in Numele Domnului Isus.Si nu este un alt nume in care sa fim mantuiti sub soare.
RăspundețiȘtergereDar sa pui mantuirea si iertarea pacatelor in legatura cu un om,atunci e gresit.
Dar nu sunt un branhamist daca cred un lucru biblic.La fel nu ma face un penticostal , aici zic de cult/denominatie, daca cred in botezul cu Duhul Sfant.
https://www.youtube.com/watch?v=7ycmzeuRR50 - mno... uite un adevarat branhamist. Chiar imi pare rau ca a ajuns la un asemenea stadiu cat a trait sa danseze in jurul unui vitel de aur.
Pai Branham in ultimii 3 ani de viata a legat Rapirea si apoi si mantuirea in legatura cu mesajul sau nu mai spunea ca si in anii 50 ca numai prin Isus ajungi la Cer.
ȘtergereBotezul in Nume nu are legatura cu Branham. Nu este cinstit sa il creditam pe Branham pentru asta.
Branham l-a copiat de la altii. Multi se botezau inainte ca el sa se nasca iar in 1913 penticostalii s-au despartit in unitarieni si trinitarieni. Branham avea cativa anisori atunci.
Fred Sothman se ruga lui Branham si inainte ca Branham sa moara, cu atat mai mult dupa moartea lui se ruga lui Branham asa cum noi ne rugam lui Dumnezeu.
ȘtergereAsta a predicat Branham in 1965. Ca el Branham e Dumnezeu in carne umana, din nou pe pamant. Multi au crezut. Ei stiu exact ce Branham a predicat in ultimul an de viata.
Mda, intr-adevr un Branhamist model. Auziti ce spune tataie:
ȘtergereIntrebare: Ce s-a intamplat la Raul Ohio, cand Branham a botezat oamenii?
Raspuns: Va spun ce s-a intamplat: Aceasta a fost a Doua Venire a Domnului, insa nimeni nu a prins aceasta.
Intrebare: Sunt frati in Jeffersonville care cred aceleasi lucruri ca si tine?
Raspuns: Nuuuu. Sunt putini frati, dar nu in biserica. Biserica nu o crede. Ultima data cand am mers acolo, Collins a predicat ca Branham era al saptelea mesager pamantesc al bisericii. Eu i-am spus: Vreau sa te vad dupa adunare. El nu a venit, nevasta lui a venit pe us din spate. Eu i-am spus: Vrei sa-i spui sotului tau, acela care a spus ca Branham era un mesager pamantesc, ca Branham a fost cel care a venit din cer si a deschis pecetile. El nu a fost un membru al bisericii, el a fost Atotputernicul Dumnezeu, Mielul care a venit si a deschis pecetile...
Intrebare: Tu nu mergi la biserica la Tabernacolul Branham ca sa ai partasie cu fratii?
Raspuns: Eu nu merg acolo. De ce sa merg acolo? Ai auzit cuvintele acestea: Toate Bisericile se inchina lui Satan. Ai auzit asta? El a spus-o. Crezi aceasta? Vedeti, ei toti il cred pe Diavolul si nu o stiu, ei se gandesc ca cred in Dumnezeu.
Deci, ce sa invatam din asta?
Domnul a venit in 1933, insa nimeni nu a prins-o, nici macar Branham... :)
Tabernacolul Branham e o Biserica Satanica :)
Ce-mi place Mesajul asta tot mai mult :)
Muhahahahaha
ABEL
Nu e rea logica lui tataie, desi pleaca de la o premisa falsa:
ȘtergereBranham NU ESTE Atotputernicul Dumnezeu.
In cazul acesta, Tabernacolul Branham, care - dupa cum spune si numele - graviteaza in jurul unui punct central, numit BRANHAM se inchina intr-adevar Diavolului, intrucat Branham nu este Dumnezeu, deci nu poate fi un obiect de inchinare :)
Am vrut sa ii vad pe Fred si Banks Wood dar fr Atilla mi-a zis ca "probabil ca nu as vrea sa il vad pe primul" pe Fred pentru ca se roaga lui Branham ca lui Dumnezeu.
ȘtergerePoate e mai bine ca nu am mers sa-i vad...erau in viata atunci...Fred avea in congelator veverite vanate de Branham (asa se zvonea in jeffersonville).
Nu am mers la cei doi, dar la nici o ora la mormantul primei sotii a lui Branham, Hope si fetita Sharon, ne-am intalnit cu altii care se inchina lui Iosif Branham si sunt botezati in numele lui.
Tot nu am scapat. :))
Sa inteleg ca e un alt cult al personalitatii mai nou format in jurul lui Iosif? :))))) Se aude,dar nu stiu cat de adevarat e, ca el il va invia pe tatal sau si va implini viziunea cortului unde William Branham va avea slujba pe pamant de in 40 sau 50 de zile.
RăspundețiȘtergereA fost blocat acest coment ca spam, nu stiu de ce, eu i-am dat ok acum.
ȘtergereScuze, dar nu de la mine a fost oprit.
E posibil sa fie astfel de zvonuri, deoarece ei "cred TOT ce a spus profetul" si se pot lega cele "doua slujbe" in viziunea lor.
Eh...probabil nu vrea sa ii sara lumea in cap cand a fost dat pe fata ca are milioane de dolari in conturi. Si s-a gandit in sinea lui sa inceapa sa o dea inainte cu tacsu.Nu e deajuns ca nu sa reintors Isus odata cu venirea lui Ilie aka Branham,acum incepe sa nascoceasca alta gaselnita: ca il va invia pe tacsu si cei doi vor fi cei mai tare din parcare .
ȘtergereNu stiu unde scrie de o inviere speciala doar pentru Branham.Dar na...unii se tampesc la batranete.
Chiar am recitit intr-o zi paragraful din Fapte care face referire la restabilire.Acolo scrie clar cui i se adreseaza Petru: israelitilor. Textul incepe cu ""Barbati israeliti..."".
Si apoi mi-a picat fisa cum de Petru le spune doar evreilor asta: Fiindca a fost apostolul trimis la evrei adica trimis la cei circumcisi. In schimb Pavel a fost trimis la Neamuri. Si culmea ca Pavel nu le spune nimic Neamurilor de vreo restituire!. Interesant,nu?
Deci restituirea este promisa doar evreilor.Petru a spus asta. Daca era si pentru Neamuri atunci Pavel le spunea si Neamurilor acelasi lucru care l-a spus Petru israelitilor.
ȘtergereCorecta observatie.
ȘtergereVedeti cum inventeaza ei anumite evenimente? : "" invierea lui Branham,deschiderea pecetilor,Branham-ingerul al 7-lea care suna din trambita, Branham-Ilie care a restituit (defapt preluat) cuvantul original( teoriile altora..) "". Toate nu au nici o baza biblica.
ȘtergereSatelit ajuns langa planeta Pluto dupa 5 miliarde de km a ajuns in apropiere.Branham a zis ca nici pe luna nu putem ajunge.Vedeti unde duce lipsa de educatie?nu numa ca ramai tu prost dar si cresti linga tine alti prosti. hahaha prostia se plateste.
RăspundețiȘtergerehttp://www.realitatea.net/nasa-publica-primele-imagini-clare-cu-planeta-pitica-pluto_1625598.html
http://www.rumaniamilitary.ro/14-iulie-2015-new-horizons-isi-va-intalni-destinul-pluto
Mai e o luna, sa vedem ce poze ne trimite sonda. Ce ziceti daca pe suprafata lui Pluto apare fata lui Branham? Sau Norul buclucas? Atunci nu mai stiu pe unde scoatem camasa ;)
RăspundețiȘtergere5 miliarde de km in 10 ani? Se vede ca omul a fost creat net superior ingerilor, care potrivit lui Branham au nevoie de miliarde de ani pentru a se deplasa de pe Pamant pe Marte ;)
ABEL
Se minte foarte mult pe postul acesta. De exemplu in videoclipul de mai sus am vazut ca misionarul se roaga la 1 ora si 34 de minute. Ca nu suna rugaciunea cum vor cei intunecati in atitudine fata de el e intr-adevar altceva.
RăspundețiȘtergereMai mult decat la voi la mesaj nu se minte nicaieri.
ȘtergereGLUMESTI, sau nu ai inteles ideea frate draga.
Aia nu e rugaciunea unui asa zis trimis direct cu slujba biblica apostolica si profetica. Unde sunt oamenii pe care ii invita si se roaga pentru ei? Niacieri.
Din cate citesc in Biblie apostolii isi puneau mainile peste oameni pentru vindecare, si pentru primirea Duhului Sfant a celor ce crezusera. In plus ca evanghelist nu a chemat oamenii in fata si multe alte scapari. Un om cu experienta sa nu trebuia sa gafeze asa.
Ca s-a rugat el DE INCHEIEREA SERVICIULUI tinut, este cu totul altceva. Eu si altii am vorbit despre cu totul altceva. Daca e trimis, daca are slujba intreita trebuia sa se vada ca Dumnezeu lucreaza asa cum lucrau apostoli si profetii.
Dar in realitate este totul este o simpla evanghelizare cu un predicator care simte sa predice oamenilor, si bine face ce face. Dar atunci asa trebuia lasat deoarece NIMIC, DAR NIMIC din slujba intreita pe care si-o pune el singur, nu se manifesta.
Florin Duca ar fi predicat mult mai bine, mult mai la subiect, in plus se roaga pentru oameni cu pasiune si ar fi avut impact mai mare. Timpul lui Frank a trecut. El ca lider trebuie sa pregateasca alti lideri de calitate, ca aveti potential mare, si sa le predea stafeta sa ii invete binele si raul experimentat in cei 60 de ani de slujba.
Ar trebui sa pregateasca cel putin 200-300 de lideri timp de 2-3 ani si sa ii trimita pe camp. In termenii de lidership noi spunem MULTIPLICAREA LIDERULUI.
E nevoie de slujitori (nu branhamisti) mai ales in tarile islamice.
Inainte sa te grabesti sa vorbesti, verifica-ti argumentele te rog. Mie imi plac dezbaterile pe subiecte concrete cu oameni pregatiti.
Astept sa faci asta, ca un om matur, esti binevenit, nu sa te emotionezi si sa dai o replica seaca frate scump. Suntem deja in 2015, haideti va rog maturizati-va.
Folosesti cuvinte ca "intunecati" dar desi este dreptul tau, te rog mai gandeste-te un pic la ce ti-am scris.
Dumnezeu sa fie cu tine, luminatia ta.
Ii si scriu lui Ewald Frank acest gand al meu, deoarece e o idee buna care poate face multe lucruri bune. Ma ofer chiar sa il ajut, deoarece am experienta in lucrul cu liderii si il pot ajuta.
ȘtergereMai ales ca dupa ce el va pleca la cele vesnice ei se vor reorienta ca mesaj de predicat catre Evanghelie nu vor mai predica mesajul lui Branham, dandu-si seama ca au gresit enorm, urmand si crezand ca rapirea la cer va fi odata cu Ewald Frank.
Voi chiar nu vedeti ce se va intampla?
Vor fi atatea dezamagiri mai multe ca la moartea lui Branham si 1978 cand oamenii au parasit mesajul deoarece in 1977 Domnul nu venise.
Intunecati sunt cei care ii fac pe altii apostoli,dar acestia nu au semnele unui apostol sau trimis,dupa cum ne spune Ap.Pavel. Acestia sunt intunecatii,care vorbesc din ale lor dar pe care Dumnezeu NU II CONFIRMA CA FIIND TRIMISI DE EL .
ȘtergereNu voi invatati ca un trimis de Dumnezeu este confirmat de El? Cu ce este confirmat Ewald Frank ca fiind trimis de insus Dumnezeu? Cu o voce care ar fi auzito in urma cu 60 de ani? Dumnezeu NU isi paraseste trimisii Lui. Daca i-a trimis si le-a vorbit personal acestora atunci nu ii va lasa fara o confirmare. Dar de 60 de ani de la presupusa voce nu i-a mai vorbit deloc,si nici vorba de vreo confirmare cu semne si minuni .
Ewald Frank a auzit aceea voce intr-un anumit context al istoriei:cand era valul carismaticilor,si cand toti auzeau voci si aveau impresia ca le vorbeste Dumnezeu.Jim Jones este exemplul cel mai elocvent.
Dar cand a trecut aceea perioada de frenezie mistica,si vocile au incetat sa mai vorbeasca.Si au incetat de multi ani,de vreo 60 .
Stiti ca unii frankisti legau anul 2012 de anul 1962 cand Frank a auzit aceea voce,si spuneau ca in 2012 sunt 50 de ani de cand ""Domnul"" i-ar fi vorbit lui Frank? Au ajuns sa faca tot felul de asemanari intre ani,dupa modelul Branham. Acum nu stiu ce or mai spune acei frati ,dupa ce au trecut 3 ani din 2012 ,SI NU SA INTAMPLAT ABSOLUT NIMIC.
Asta e credinta lor oameni buni. Numerologia,asemanarile si judecarea lucrurilor dupa emotii si simtiri. Daca ar da emotiile la o parte ar vedea ca Frank abereaza la greu,si ca a ramas blocat in anii 60 ,cand era in voga exaltarea mistico-religioasa si apocaliptica.
Si Ewald Frank la randul lui a ramas blocat in lumea lui pseudomistica din anii 50-60.
"' Si Ewald Frank la randul lui a ramas blocat in lumea lui pseudomistica din anii 50-60.""
ȘtergereAdica si urmasii lui Branham si Frank au ramas blocati undeva prin anii 50-60,in povesti mistico-apocaliptice. Presupusele voci ale lui Frank sunt tot in anii 60.Interesant nu? Dar cand a trecut aceea perioada a mai auzit voci presupuse divine? NU. Fiindca frenezia si exaltarea trecuse de mult.Branham murise in anul 1965.
Dar orice voci aud cei care spun ca aud, nu este treaba noastra. Treaba noastra este cum spune Biblia "da-ti toate silinitele sa uniti cu credinta voastra, fapta...samd." Eventual daca apare cate un trimis a lui Dumnezeu sa ne ajute cum sa facem ceea ce ne cere Biblia si sa se vada crestere, maturizare, roadele DS in vietile noastre.
ȘtergereAsta trebuie sa faca un trimis.
Poate ca nici nu ar trebui sa stim de experientele lui personale dar sa vedem ca slujirea lui are impact in vietile oamenilor si DS lucreaza si ne transforma, ne vindeca de rau, de ura, de pacat, de minciuna, de dezbinare si de restul ce exista la mesaj dintotdeauna.
Am o intrebare pentru frati: Voi chiar nu vedeti ca o experienta a lui E Frank de acum 60 de ani NU AJUTA LA TRANSFORMAREA VIETII UNUI OM? Dumnezeu nu a lasat asa ceva niciodata. Dimpotriva VAI DE ACELA CARE A PRIMIT INSARCINAREA SI NU ISI FACE BINE TREABA. E jobul lui, nu al nostru. Daca din ce spune si face, ne ajuta, ok. Sii ce-i cu asta?
L-a rasplatit Dumnezeu deja ca oricum zeciuielile din toate tarile merg la Krefeld. Si atunci ce e atata idolatrie si misticism in treaba asta cu titlurile si pozitia lui Ewald Frank? E liderul unei misiuni germane si are diferite posibilitati, relatii, experiente personale de viata, bune rele.
In realitate nu e nimic. Dar nimic. Sa isi faca slujba ce o are. Ii doresc succes, dar nu inteleg de ce oamenii care il urmeaza sunt atat de veninosi si de acrii.
Doar atat ati putut sa roditi ? Astia sunt spini frate spini. Am speranta ca totusi va veti trezi. Sincer, am speranta pentru voi.
Hai sa va pun inca o intrebare si va rog respectuos sa imi raspundeti:
Ce anume din ceea ce spune si face Ewald Frank, il recomanda ca "apostolic, biblic si profetic"?
Astept raspunsul vostru. Am incredere in voi, ca desi suntem cu idei diferite, nu veti lasa acriturile religioase ce va ispitesc in suflet chiar acum cand cititi, sa va faca rautaciosi.
Am incredere ca sunteti fair play. Astept.
Nu doar ca Frank se lauda cu vocile lui de parca am fi la un concurs de misticism modern,dar se lauda si cu multimile care vin la diferitele lui intruniri. Si la Tg.Mures ,si la Chisinau a amintit ca in Africa tot timpul sunt mii si zeci de mii care il asculta pe el.
ȘtergereDar oamenii care asculta nu stiu un lucru: In Africa sunt multi si Martori ai lui Iehova.Poate mai multi ca atunci cand vine Frank. Adica sigur cu mult mai multi. Se poate vedea pe internet in poze.
Ce am vrut sa arat cu asta?Ca Frank se comporta ca un sectar autentic.Un om din sec.21 care se pune pe acelasi nivel cu prorocii din V.T si se lauda ca i-a vorbit Elohim insusi,nu tot aminteste si face parada de adunarile lui unde sunt mii de oameni.
Uite ca in Chisinau au fost cativa in sala,nu mii sau sute de persoane.Si ce mai zice Frank la asta? Fratii din orgoliu nici nu au filmat in sala,sa nu vada altii ca au fost doar cativa la aceea evanghelizare.
Ce fac ei defapt?Incearca sa dea impresia ca toate sunt bune si frumoase ?! Asta e ipocrizie,fatarnicie. Si Isus i-a mustrat pe farisei pentru fatarnicia lor,si celorlalti care il ascultau le-a dat sfaturi serioase despre asta : "" Paziti-va de aluatul fariseilor,care este FATARNICIA"".
De ce nu vor sa asculte de ISus,ci doar de Ewald Frank?
Ei predica ,ca au doar un singur Domn.Dar care este Domnul lor pana la urma? Isus sau Ewald Frank? Intreb fiindca am observat un lucru: Nu vor sa iasa din limitele impuse de Ewald Frank.
Da,ati citit bine:Nu vor sa iasa din limitele impuse de Frank. Noi suntem chemati sa traim si sa urmam pe Isus,nu pe Frank. Au facut din Frank un al doilea Isus,un alt Domn.
Continuare: Limitele credinciosului autentic este Cuvantul lui Isus,Evanghelia. Si apostolii aratau inspre Evanghelia Harului,si atentionau cu privire la altii care vin cu o alta evanghelie.
Ștergereabacus.never@gmail.com
Frank da vina pe alti frati ca falsifica Mesajul Orei dar uitati ca Branham este acela care spune toate aceste lucruri sinu frati sunt vinovati ca il cred pe Branham. De ce nu spune odata adevarul acest ROBotizat si minte poporul?De ce nu spune odata adevarul ca Branham a vorbit pe langa Biblie?
RăspundețiȘtergereIntotdeauna cei care au auzit cuvantul lui Dumnezeu au fost in doua categorii: prima data credinciosii iar in cealalta categorie batjocoritorii si comentatorii.
RăspundețiȘtergereBatjocoritorii au crezut mereu prorociii mincinosi si au batjocorit pe cei care i-au prins cu minciuna. De aceea ei nu suporta sa li se spuna ca sunt falsi si ca ar trebui sa se pocaiasca. Sar ca arsi daca aud dar sa dovedeasca din Cuvant, din Biblie nu pot ei pot numai din predicile lui Branham si Frank. Biblia nu exista la ei. Branham a fost dovedit proroc fals si mincinos. Frank si acolitii lui raspandesc aproape toate minciunile lui Branham.Tu nu esti credincios Cuvantului ci esti ROBul minciunilor lui Branham si Frank asta esti. Iti bati joc de adevarul lui Dumnezeu. Dumnezeu te va ajunge din urma stai tu linistit.
ȘtergereAdica va bateti joc de toti oamenii,si implicit de alti credinciosi si apoi pozati in victime ? Sa va fie rusine ,cu tot cu minciunile voastre plecate de la Branham si modificate de Frank .
ȘtergereDe 50 de ani acest mincinos notoriu care minte o lume intreaga cu pretentia ca insusi Dumnezeu i-a vorbit lui personal cand sa trezit dimineata la ora 6 de undeva de pe geam din dreapta,deci de 50 de ani nu a mai auzit nici o voce macar fiindca perioada exaltarii religioase a trecut odata cu Branham. Intotdeauna cand dispare exaltarea pseudomistica dintr-o anumita perioada,automat dispar si experientele care sunt asociate cu aceasta exaltare si frenezie religioasa. De aceea Ewald Frank nu a mai auzit NIMIC TIMP DE 50 DE ANI!.
Din cate stiu si Coleman din SUA sa crezut exact in postura lui Frank,si credea ca odata cu el vine si rapirea. Deci parerea mea este ca sunteti pe un drum gresit.
Nu puteti iesii din limitarile impuse de Ewald Frank.Sunteti legati de persoana lui ca de un dumnezeu. Din fericire Dumnezeu nu isi imparte Slava Lui cu NIMENI!.
"" Din fericire Dumnezeu nu isi imparte Slava Lui cu NIMENI!."" . Buna aceasta propozitie.Deci automat cade si pretentia lui Frank de ""unic insarcinat de Dumnezeu "".
ȘtergereFrank le-a promis rapirea daca stau la picioarele lui si cred TOT ce spune si predica el.
ȘtergereAsta cum se numeste? Idolatrie? Inlocuitorul lui Hristos? Oare cine ne avertizeaza cu privire la acesti hristosi falsi din timpurile de pe urma,care fac semne si minuni? Adevaratul Hristos,care nu are nici un loctiitor pe Pamant.
Vedeti ironia? Frank e pentru ei ceea ce e Papa de la Roma pentru catolici. De rasul curcilor. :))
Nimeni nu batjocoreste mai mult pe altii decat o fac urmasii lui Branham, nu te supara. Din amvoanele voastre iasa multa ura si injosirea altora.
ȘtergereLa voi nimeni nu e bun numai voi sunteti. Asta este semnul ca de fapt voi nu sunteti cei buni, cum pretindeti ca sunteti.
Nu te supara pe mine, o spun ca sa te ajut. Voi nu aveti nimic inafara de pretentia de a fi alesii, mireasa, credinciosi. Atat aveti. O simpla pretentie falsa.
Si daca cineva sa arata adevarata fata a mesajului voi imediat pozati in victima si ca altii va batjocoresc pe voi. Dar adevarul este c chiar voi o faceti cu toti care nu accepta ideile voastre.
Asta asa e. Se mandresc cu plagiatele lui Branham de parca ar fi descoperirile lor proprii.Asta e semnul unor oameni intunecati,josnici,fara o pocainta autentica si cu o inima unde nu a patruns dragostea lui Dumnezeu aratata prin Isus. Au doar o teorie seaca,preluata de Branham de la dr.Larkin si altii,o teorie pe care Branham si-a insusit-o cu tupeu apoi a facut din ea o adevarata telenovela,predicand ca el ar fi ultimul mesager si ca odata cu el vine si rapirea,revine Hristos...etc. Exact asa face si Ewald Frank.Merge pe aceeasi linie cu "'profetul"". Saracii oameni cand se termina evanghelizarea isi duc si copiii sa il atinga pe Ewald Frank ,adica sa dea mana cu ""omu` lui Dumnezeu de pe Pamant"". Cata ratacire si intunecime .
ȘtergereAu uitat ce scrie in Biblie? Dumnezeu nu isi imparte slava lui cu nimeni!. Cu nici un om muritor.Deci El nu face circ si nu ridica pe nimeni sa fie privit ca un dumnezeu. In aceeai optica El nu apare in nici o lumina deasupra vreunui om,ca sa il ridice in slavi pe acesta.
Deja putem vedea ca totul este o minciuna si o facatura,incepand cu "'vocea "' din 1933 si sfarsind cu neonul de deasupra capului lui Branham.
Credeti ca Dumnezeu este atat de limitat sa faca mascarada de mai sus? Va inselati .
Eu sunt de parere ca fiecare lider trebuie ajutat si respectat mai ales daca da valoare oamenilor care il urmeaza dar sa faci din el un idol si sa iti faci viata dupa idei mistice si dupa experientele lui si nu dupa valorile de viata si credinta atunci e o greseala imensa.
ȘtergerePretul pe care il vor plati fratii va fi scumpa si se numeste printre altele: dezamagirea, dezbinarile si deziluzia. Vor afla ca au urmat naluci.
Ma pregatesc pentru acele momente sa ii ajut. (Sunt un pic radical?)
Sa zicem ca iesi de la acest "mesaj" , de la incurcatura,dar unde sa te duci?Cu cine sa ai partasie frateasca?Cu penticostalii, baptistii,adventistii sau oricare alt cult recunoscut?Ori cu cei care se numesc biserica libera,dar toti sunt la fel de incurcati?
RăspundețiȘtergereDa, vii la Hristos, Cuvant,dar Biserica lui Isus Hristos nu e compusa numai dintr-un om..
Vreau si eu un raspuns..
Sa stii ca pe cat pare de simplu pe atat pare de dificil. Sau mai bine zis parea pentru mine.
ȘtergereDaca crezi tot, dar tot mesajul, atunci stii ca ceilalti au semnul fiarei, si totul la ei este fals, etc.
Dupa ce iesi de la mesaj nu vrei sa vezi si sa auzi deoarece ii vezi prin URA din branhamism, ba ca aia de ce poarta pantaloni, ba ca aia canta prea tare, ba ca nu stiu ce. Psihologic blocati, si legati in lanturi grele cei ce urmeaza si cred tot mesajul.
Daca altii sunt mai puternici pot merge oriunde Domnul Isus Cristos este propovaduit si unde sunt legati de Biblie.
O adunare, biserica, grup perfect sa nu cauti caci nu exista. Dar cele de la mesaj sunt cele mai departe de Biblie desi au cateva invataturi ce par mai apostolice, si alea furate de Branham de la altii.
Am inteles ceva ce m-a ajutat mult. Ca nu cat de 100% o adunare e buna, conteaza, ci cat de bun si cum umblu eu personal cu Domnul conteaza.
Conteaza sa propovaduiasca pe Hristos cel rastignit, si sa aiba activitati biblice, sa implice oamenii, sa predice valori biblice de nu idei izolatorii sectante si conteaza ca acea adunare sa nu fie abuziva, sectanta si paranoida precum cele de la mesaj.
Ei, cei mai multi, de obicei raporteaza totul anual, inclusiv ce fac cu banii, degeaba branhamistii ii critica.
Cu cat este mai organizata biblic o biserica, cu atat este mai corect si bine pentru enoriasi.
Modul de ne-organizare introdus de Branham este una din cele mai mari minciuni ale lui si a facut extrem de mult rau oamenilor.
Lipsa de organizare este o prostie imensa in care anumiti indivizi manipuleaza timpul, vietile, banii si sufletele oamenilor. Este terenul propice pentru exprimarea raului.
La tipul nostru de personalitate deviata-deformata-stricata de branhamism, cel mai indicat ar fi sa reformam adunarile actuale nu sa le parasim.
Desigur ca pentru a face asa ceva e nevoie de lideri de calitate, cu viziune si cu inima pentru Domnul si pentru adevar nu pentru mesajul fals a lui Branham.
Liderii nu au aceste virtuti inca, sunt imaturi la minte si emotional sunt si mai rau. Nu au cum sa renunte la tot ce au, pentru adevar.
VOR FACE LIDERII UN LUCRU DIVIN IN SFARSIT DUPA ZECI DE ANI SAU VOR CONTINUA IN MENTALITATEA COMUNISTA DE A CONDUCE SI DE A PRIVII VIATA SI CREDINTA?
Viata adunarii este in mainile lor. Isus, este in mainile lor. Oamenii sunt in mainile lor.
Sunt curios ce vor face. Deja lideri importanti din Romania se confrunta cu intrebari la care nu pot da raspuns.
EI DEJA STIU CA LICA NU MINTE. STIU DEJA CA BRANHAM MINTE. Dar nu pot face inca nici o miscare.
Parca asteapta pedepse sau incercari sau apocalipsa ca semn? Asta arata cat de imaturi sunt. Domnul sa ii responsabilizeze de importanta de a tine suflete in inchisoarea branhamismului.
Ma rog sincer sa reuseasca cu adunari cu tot.
Promit tuturor ca ii ajut. Stiu exact ce am de facut sa ajut poporul si mai ales pe lideri.
Eu am pus o intrebare aici pe blog: Cine a reasezat toate lucrurile? Branham sau Frank ?
ȘtergereAstept raspuns.
Si noi am pus zeci de intrebari fratilor care urmeaza mesajul lui Branham dar nimeni nu a raspuns NIMIC.
ȘtergereAm mai spus-o. Mi-ar fi foarte teama sa urmez un mesaj, un lider, o miscare ce nu poate raspunde la nici cele mai elementare intrebari.
Nu este o ignoranta totala sa urmezi ca si orbul niste lucruri dovedite nebiblice si neadevarate? Eu cred ca este.
Imi pare foarte rau pentru frati. Chiar imi pare.
daca pretentia lor este atat de mare, la fel si argumentele si dovezile trebuia sa fie si chiar si eu m-as fi intors la mesaj daca ar fi avut dovezi. De ce sa nu ma fi intors daca totul era adevarat? Cu draga inima.
Dar acum intreb, de ce sa nu plecati de la mesaj, daca acesta nu va da nici minimul de raspunsuri.
Chiar sufletul vostru nu valoreaza nimic?
Nu au raspunsuri ci doar rautati ,frustrari,placerea de a acuza pe altii,tendinte distructive si multa ingamfare.Se vede ca acest ""mesaj"" defapt le alimenteaza anumite trasaturi de personalitate,pe care tocmai Biblia,Isus,apostolii le condamna continuu dar pe care Branham le avea din plin .
ȘtergereDeci pe drept pot fi numiti branhamisti,si nu crestini fiindca cuvantul crestin vine de la Hristos.
asta a fost eroarea ta ,cum este si a multora -ca tu nu l-ai cunoscut intai pe Domnul si Cuvantul Sau si apoi Cuvantul Sau descoperit.Tu ,tot ceea ce ai gasit in mesaj si ti-a creat probleme trebuia sa te pui pe genunchi si sa te fi rugat ca tot ceea ce i-a fost descoperit frBranham ,lui Ioan ,Pavel Petru sa ti-o daruiasca si tie .Dar cand ai schimbat mesajul ,cand de fapt te-ai intors la mesaj si nu la Cristos ,atunci -esti asa cum esti acum de 7 ori mai rau de cum ai fost
RăspundețiȘtergereDa am avut multe erori in viata, la fel ca oricine, dar nici una nu face ca mesajul lui Branham sa devina corect asa dintr-o data. Intelegi ce vreau sa zic?
ȘtergereCand am descoperit aceste lucruri false din mesaj, doua saptamani am stat pe burta plangand si rugandu-ma.
Am convocat adunarea barbatilor la Cluj sa discutam.
Am sunat sau am scris unor lideri de la mesaj in care aveam incredere sa cunosc mai bine ca mine Biblia.
Printre ei am si Ionut Cetnarovici, Ewald Frank, Florin Duca, Pearry Green si alti predicatori renumiti din SUA oameni care eu credeam ca stiu foarte bine aceste subiecte.
Cu tot respectul dar nici unul nu mi-a dat raspuns biblic de ce Branham a mintit ca el e ingerul din Apoc 10:7, si ca e profetul Ilie din Maleahi 4:5, si singurul inger-mesager, si cu experienta dela raul Ohio din 1933, apoi fazele urate cu plagiatura Epocilor, Pecetilor, cu botezul Fapte 2:38 cu divinitatea lui Isus, cu norul ala din 28 februarie etc...
Toate, toate sunt minciuni sau ce e biblic, sunt copiate de la altii dar servite noua ca si cum Branham le-a descoperit. Nu e adevarat. Cerceteaza si tu. In 30 de minute poti afla tot ce vrei sa afli.
Te anunt ca desi am trecut prin suferinte si cateva esecuri in trecut, sunt de 7 ori mai bine decat inainte, sunt un om foarte fericit, sunt binecuvantat, sunt liber de sclavia branhamista.
Am un mijlocitor, pe Omul Isus Cristos. Am un Salvator, pe Domnul Isus Cristos. Prin Jertfa Lui sunt salvat si am viata vesnica. Nu am nevoie de nici o dogma de la mesaj si vreo idee explicata diferit de Branham pentru a fii salvat, deoarece salvarea o data doar Salvatorul, fara intermediari.Prin credinta in El sunt neprihanit nu prin mesaj.
Inainte de mesaj am cautat pe Isus, si de copil inainte de a auzi de mesaj, mergeam la baptisti, dar asta nu e relevant.
Horatiu, eu cred ca relevant este un singur lucru acum: AVEM VOIE SA CERCETAM DACA BRANHAM E CORECT IN CE SPUNE? SI DACA GASIM MULTE MINCIUNI SI INVATATURI NEBIBLICE CE FACEM? Asta e tot ce conteaza acum, restul sunt discuti fara sens.
Relevant este deci daca e adevarat ce am fost invatati sau nu e adevarat? Vrem sa aflam adevarul sau sa ne aparam eroarea?
Depinde de fiecare ce vrea. Eu am zis ca nu mai imi pierd timpul cu certuri si discutii.
Am pus aici zeci de dovezi, ca am fost inselati de un profet fals asa cum Domnul ne si avertizase ca vor veni profeti mincinosi si vor face semne si minuni.
Citeste aici:
http://mesajul.blogspot.ro/2015/09/catre-liderii-de-la-mesaj.html
Oricine e liber sa creada ce vrea si respect dreptul acesta oricui, dar daca cineva ARE PRETENTIA CA ARE ADEVARUL ABSOLUT SI ALTII NU, ATUNCI SA NU II FIE FRICA SA FIE TESTAT.
Sanatate si pace tuturor.
Omule pocaiestete si impacate cu Dumnezeu, eu am stat in adunare langa tine si te cunosc pe nume,poti vorbi si face multe dar nu te pune cu ceea ce face Dumnezeu in timpul nostru ca sufletul tau va fi afectat durabil.Domnul Isus sa te lumineze.
ȘtergereCe face mai Dumnezeu in timpul nostru? Imparte brosuri din Krefeld?
ȘtergereL-a trimis pe Ewald Frank in urma cu 54 de ani dar nu il confirma deloc asa cum tot voi predicati ca ar fi normal sa se intample cu un slujitor trimis?!
Deci ce face Dumnezeu in timpul nostru? Nici macar nu isi confirma asa zisul trimis. Il lasa sa abereze minciunile lui Branham cu 500 de botezati la raul Ohio si cu 3000 de martori.
Repetati aceeasi placa de 27 de ani de cand Frank a intrat in Romania.Dar din fericire sau din pacate pentru voi Dumnezeu nu va confirma cu un nici semn sau vreo minune.
Nu sunteti constienti de ceea ce credeti si predicati.
Asta nu ar fi nimic grav daca nu ati umbla cu amenintari si injosiri.Toate se vor intoarce la sursa care le emite,mai devreme sau mai tarziu.
"" Semnele unui apostol le-aţi avut printre voi în toată răbdarea, prin semne, puteri şi minuni care au fost făcute între voi."" 2 Crinteni 12:12
ȘtergereLica -pe vorbele tale pieri singur .Singur te autodistrugi,datorita faptului ca tu nu numai ca calci sangele Domnului Isus in picioare ci ii faci si pe altii prin vrajeala demonica care o ai .Daca ti-ai dat seama de ce nu te intorci la nevasta-ta care e distrusa datorita eu-lui tau.Nimeni nu te-a fortat si nici nu o face la ora actuala ,sa vii la Cuvant ,sa predici si asa in timpul liber ademeneai pustoaicele minore ,unele altele fete virgine etc si apoi tot tu ala erai ce vb in limbi si te dadeai mare predicator .Cine e vinovat ?Omul lui Dumnezeu ?Intoarce-te pe drumul pe care ai cazut Prado viciilor si poftelor carnale care le-ai avut si restaureaza ceea ce trebuie sa restaurezi etc si nu te mai victimiza singur .
RăspundețiȘtergereSe pare ca nu ai somn si scrii in toiul noptii. Te macina ceva greu pe dinauntru. Te macina viata mea? Te chinuie ideile mele? Te doare tare ca nu poti da un argument biblic ca Branham a fost ceea ce a pretins? Stiu. Si eu in locul tau as suferi. EGOUL tau te doare frate nu acest blog. Omul lui "Dumnezeu" este gresit cand spune ca femeia e carpa si tomberon de gunoi. Cand minte ca Branham este Ilie profetul si cand minte multe alte lucruri. Cand falsifica Cuvantul pentru propria agenda, da este vinovat in cea mai grava forma.
ȘtergereFrate drag, roage-te sa te vindeci! Ai nevoie. Vad asta. Cuvintele tale imi spun ce te doare in suflet, si imi pare rau pentru tine, dar asta nu iti da dreptul sa arunci cu mizerie aici, deoarece ceea ce te macina pe tine te distruge pe tine, nu pe mine frate. Nu asta e solutia divina la frustrarile tale.
Horatiu esti ca esti un mincinos si un acuzator fals imi intareste convingerea ca faci parte dintr-un sistem bolnav si toxic care daca nu are argumente fabrica si inventeaza minciuni.
Niciodata -NICIODATA- nu am ademenit vreo minora si nu m-am culcat niciodata cu o minora. Niciodata. Esti vinovat de minciun. Esti vinovat de acuzatie falsa in spatiu public.
Horatiu, pentru asemenea acuzatii poti ajunge foarte usor in instanta, bun de plata, deoarece asta este o acuzatie foarte grava. Pur si simplu nu e adevarat asa ceva. Tu chiar crezi ca ma poti intimida ca sa nu mai scriu despre erorile si falsurile lui Branham si Frank? Ce metoda securista ieftina folosesti mai frate.
Nu ai un gram de maturitate. Tu tie iti faci rau.
Horatiu, Cine este pastorul tau? As vrea sa il intreb daca crede ca e ok ca tu sa arunci in spatiu public asemenea mizerii, asemenea minciuni. Sau poate ca il rog pe Ewald Frank sa imi spuna de ce urmasii lui fac asemenea lucruri.
Auzi...nu m-am dat mare predicator. Pur si simplu am predicat din convingere. Auzi ca eu am vorbit in limbi? JESUS! De unde inventezi tu asa ceva? Din falstul din tine, din durerea ta interioara. Din frustrari.
Frate. Te rog tine un post si vindecate si lasa pe Dumnezeu sa lucreze vindecarea in inima ta.
In ce calitate vorbesti despre fosta mea sotie? Scriei si intreab-o de ce m-a parasit lasandu-ma singur cu copiii? Chiar si eu sunt curios sa aflu de ce a facut asta.
Tu esti sfatuitorul meu? Esti mentor? In ce calitate minti in halul asta? Ce duh te ridica in toiul noptii sa arunci cu asemenea mizerii? Cauta vindecarea interioara frate. Ai nevoie.
Sangele Domnului nu poate fi calcat in picioare decat de aceia care tradeaza Evanghelia pentru a urma un profet dovedit de zeci de ori ca fiind fals.
Sangele Lui este SACRU, este sfânt, pentru curatire, nu pentru dispute in spatiu public. Respecta asta.
Lică nu te necăji. Maimuțele astea branhamisto-frankiste vor să ne arate mizeria in care se complac. Sunt lipsiți de educație și bun simț. Au fost abuzați verbal și emoțional iar acum dau mai departe ceea ce poartă în inimile lor. Se confirmă ce am întrebat și în alte comentarii : Ce este bun și constructiv la branhamiști și frankisti? Nimic!. Doar " O mare de cuvinte într-un pustiu de idei..." vorba unui gânditor. Branham lea promis răpirea iar el a murit într-un stupid accident. Prin asta Dumnezeu nea arătat vine a fost în realitate Branham. " Cine are ochi de văzut să vadă" spune o vorba din Biblie. Restul sunt vorbe-n vânt...
ȘtergerePeter
Multumesc.
ȘtergereCe e trist,e faptul ca vedem ca in atatia ani, nu s-au zidit in ei lucruri eterne, valori, statura, ci doar nevoia de a da contre rautacioase in loc de argumente. Nici unul in 7 ani nu a spus si nu a facut ceva care sa ma faca sa regret ca am plecat din mesaj. Sa ma puna pe ganduri vazand roadele Duhului in vietile lor. Dar nu...ei ma ajuta sa MA BUCUR CA AM SCAPAT DIN SECTA LOR TOXICA.
Ce om a lui Dumnezeu in loc sa raspunda la problema, la intrebare, el cauta si inventeaza mizerii, inventeaza minciuni in mod constient, pentru a se scoate pe sine ca neprihanit si de a ponegri pe altul? Ce josnicie. Si Branham si ceilalti lideri sunt de vina pentru ca ei nu invata pe oameni valori, nu ii invata despre astea ci ii otraveste zi de zi cu minciuna ca daca ei explica diferit anumite teme biblice sunt mai buni decat altii. In opinia mea asta e marea inselaciune de la mesaj.
Am multi oameni dragi acolo si e trist sa ii vad atat de dezaxati emotional...ramasi in urma, lipsiti de evolutie, de crestere. O planta care nu creste este bolnava.
Nu imi ramane decat sa ma rog si sa sper. Cu cat ma rog mai mult si sincer pentru ei, eu cresc si ma vindec.
"O mare de cuvinte într-un pustiu de idei..." - frumos spus.
Ai vorbit vreodata in alte limbi bro. Lica?
ȘtergereDa, desigur, am vorbit in engleza si germana :)). Da-i pace ca respectivul inventeaza prostii. Abereaza si minte.
ȘtergereAstia sant bolnavi de ura si minciuna si ganditiva ca ei iau Cina Domnului in halul asta.Ei nu au respect pentru oameni si nici pt sangele lui Isus chiar deloc. Ei is o secta de oameni falsi.
ȘtergereLica nu ai inteles problema lui cea mare. A zis ca tu ii faci si pe altii sa nu mai creada.Deci cineva din adunarea sau familia lui nu mai crede mesajul din cauza ta si asta la facut sa te atace in modul asta plin de ura dar si-a dar arama pe fata ca e mincinos.
RăspundețiȘtergereAsa este. Da, de acolo a pornit.
ȘtergereMi-e scarba de acesti branhamisti si frankisti si tunetisti mincinosi. Mi-a scarba cu adevarat. Si Horatiu asta e un mincinos ca si Branham. Sufletul lor este negru pt ca ei vorbesc doar despre frica de pedeapsa si de acuzatie si minciuni. Scarbosenia e la maxim cand el da si sfaturi ��� ��� vomit.
RăspundețiȘtergereFrate critica este buna uneori :)))
RăspundețiȘtergere"Când mă laudă cineva, mă cuprinde panica: dacă ar afla tot ce nu ştiu, tot ce nu sunt? Când mă condamnă, mă simt liniştit: sunt totuşi mai bun decât atât." Constantin Noica
De asta ce spui?
Ștergere„Un om ignorant încearcă să rănească pe cel înțelept prin răutate și mușcături pe la spate; făcând acest lucru, ignorantul ce critică preia sarcina păcatelor celui înțelept, de care el, omul înțelept, se leapădă iertând pe criticul său. ”
(Vidura către Dhritarastra: Mahabharata, Udyoga-parva 34.74)
Frate Lica crezi ca poti sa il ierti pe fr. Horatiu?
Inteleapta vorba. Multumesc.
ȘtergereNu stiu daca e vorba de iertare sau asa ceva... Domnul si insasi viata ne spune ca fiecare om este responsabil de cuvintele pe care le spune si ca din acestea, acel om va fi gasit bun sau va fi gasit vinovat.
E mare pacat ca inca oamenii (care se si cred alesii si mireasa) nu au reusit sa isi vindece sursa interioara care produc ganduri negre, care produc stari negative si care aduc cuvinte care le face rau lor insisi in primul rand.
Eu cred ca le place starea asta. Ce mai predica în adunări dacă află că nu sunt diferiți și superiori celorlalți? Habar nu au să predice și sa consilieze. Uitați-vă la o adunare cu tinerii de exemplu.Doar vorbe aiurea, fără subiect și predicat. Fiindcă ani la rândul ei au predicat doar botezul dumnezeirea și slujba lui Vranham sau lui Frank. Dar în realitatea sunt orbi și goi, nu există zidire sufletească și mângâiere în mijlocul lor. Adunările lor sunt niște cuiburi de viespi, unde își mângâie orgoliul de fiecare data când se întâlnesc.
ȘtergereAdevarat spui frate.Dupa atitia ani la mesaj ei nu stiu vorbi oamenilor despre Dumnezeu. Nu stiu sa vorbeasca nimic frumos de parca is handicapati pe banda rulanta.
ȘtergereFrate Horatiu ti-a pierit limba pentru ca pe limba ta ai pierit.
RăspundețiȘtergerePropun sa nu transformam blogul in lupte personale. Subiectul acestui blog trebuie sa ramana intrebarea legata de mesajul lui Branham.
ȘtergereEste mesajul orei, predicat de Branham, ceea ce Branham a pretins ca este?
Exista dovezi ca Branham a plagiat invataturi si idei de la altii si apretins in mod nesimtit ca el le-a descoperit?
Exista dovezi ca Branham a mintit de multe ori?
Exista dovezi ca Branham a exagerat si cand a vorbit despre vindecari si adunari?
Exista dovezi ca a facut mult rau oamenilor pentru ca a schimbat deseori invataturile producand dezbinare si durere?
Exista dovezi ca a mintit cu raul Ohio in 1933, cu norul, cu descoperirea Epocilor, semintei sarpelui, botezul, etc?
Exista dovezi ca spunea multe lucruri doar pentru altii dar pe care el nu le facea?
Exista dovezi ca a fost un mare fatarnic in multe ocazii?
Da exista dovezi pentru toate acestea si inca multe altele.
Ce vor face urmasii mesajului lui Branham cu toate aceste dovezi? Se vor face ca nu le vad sau vor trece de partea adevarului?
Greșești domnule,celor ce li sa dat mesajul din acest timp li sa pregătit si o răsplată,răsplată unui profet,cum scrie scriptură.uite ca durerile sau început,si ia prins pe oameni nepregătiți și pe creștini la fel.cu oricine vorbesti toți din denominatiuni toți așteaptă ca DOMNUL sa dea izbînda si vindecare,ca sa mai trezească pe acest pămînt,nici unul na zis MARANATA vino Doamne,asa cum zice Isus la mine in scriptură,chind veti vedea aceste lucruri intimplinduse sa va ridicați capul in sus caci răsplată voastră se apropie,intrebare,tu ce răsplată aștepți?toți așteaptă răpirea,dar cum sa vina răpirea ca maleahi 4 zice ca tre sa vina întîi duhul lui ilie sa reaseze lucrurile,care lea dezordonat satan prin toți teologii si seminaristii din timpuri,TU CE ASTEPTI?
RăspundețiȘtergereAm pus mai sus cateva intrebari despre Branham. De ce te faci ca nu le vezi?
ȘtergereRaspunde la acelea prima data te rog.
Mesajul acestui timp este mesajul care a fost dintotdeauna Evanghelia mantuirii noastre. Acesta e adevarul neschimbat a lui Dumnezeu. Nu este nevoie de nici un profet ca sa credem in el si sa ii urmam mesajul lui personal. Daca exista slujbe si daruri in Biserica prin oameni minunati e foarte bine dar daca ei mint si insala oamenii nu trebuie urmati.
Branham nu este profetul Ilie deoarece Ilie vine la Israel, nu la neamuri.
Povesti.Daca era asa ,venea rapirea de care vorbesti.Dar Branham a murit de 55 de ani.Dupa ce a predicat ca el este ultimul mesager al bisericii.Uitati-va in dictionar sa vedeti ce inseamna cuvantul Ultimul.Restul e papagalism.Repetati teorii fara sa ganditi.
ȘtergereFi serios, Vladut... Cei care au primit un profet (mincionos), vor primi rasplata unui profet (micininos)... adica o amagire. Si asta se va vedea prin faptul ca voi nu veti fi tratati privilegiat fata de necrestini si fata de crestinii denominationali pe care ii dispretuiti voi "Mireasa" lui peste prajit!
ȘtergerePuteti sa va suciti voi gatul si sa va cascati ochii in sus cat poftiti, ca tot aici langa noi veti ramane, punem pariu?
Si cum naiba nu ati fost ridicati la ceruri?Atunci trebuie sa vina altul dupa Branham care sa va duca la ceruri.Ceea ce nu se potriveste cu invatatura celor 7 biserici.Deci se vede de la o posta ca nu e vorba de nici o revelatie sau descoperire ci de o nascocire de 2 bani,pe care Branham a folosito in folosul propriei persoane.Si naivii cred fara sa gandeasca.Pai va meritati soarta.Asa au patit si cei care au asteptat sa invie Branham.Fanatism si noaptea mintii.
ȘtergereDin cate inteleg eu, daca luam simbolurile biblice in privinta plecarii la Cer, oamenii care isi curata candela si o umple cu untdelemn au sansele sa plece, nicidecum cei care pretind ca sunt alesii si care urmeaza un profet dovedit de multe ori ca fiind fals. Plecarea la cer nu se face pa baza PRETENTIEI cuiva ci pe ce reuseste El sa zideasca in fiecare individ.
RăspundețiȘtergereCredinta asta falsa a pretentiilor mincinoase e cea mai mare amagire de la urmasii mesajului lui Branham.
Deci nu e vorba de a cunoaste taine, sau de a fi la "mesaj" sau a urma o directie, sau o idee religioasa, un profet sau rob, ci de a deveni ceva un individ mai bun...implinindu-se astfel si 1 Cor 13.
Dragostea
1 Chiar dacă aş vorbi în limbi omeneşti şi îngereşti, şi n-aş avea dragoste, sunt o aramă sunătoare sau un chimval zângănitor.
2 Şi chiar dacă aş avea darul prorociei* şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa, chiar dacă aş avea toată credinţa, aşa încât** să mut şi munţii, şi n-aş avea dragoste, nu sunt nimic.
3 Şi chiar dacă* mi-aş împărţi toată averea pentru hrana săracilor, chiar dacă mi-aş da trupul să fie ars, şi n-aş avea dragoste, nu-mi foloseşte la nimic.
4 Dragostea* este îndelung răbdătoare, este plină de bunătate, dragostea nu pizmuieşte, dragostea nu se laudă, nu se umflă de mândrie,
5 nu se poartă necuviincios, nu* caută folosul său, nu se mânie, nu se gândeşte la rău,
6 nu* se bucură de nelegiuire, ci se** bucură de adevăr,
7 acoperă totul, crede totul, nădăjduieşte totul, suferă totul*.
8 Dragostea nu va pieri niciodată. Prorociile se vor sfârşi; limbile vor înceta; cunoştinţa va avea sfârşit.
Vlad ai intrebat ce astept...astept de la mine sa fiu mai bun in fiecare zi in ce gandesc, simt si actionez...sa imi aduc armonie, pace si propasire in viata. Despre asta e vorba in crestinism dupa cum am inteles eu...roadele Duhului sunt pacea, bucuria, facerea de bine, infranarea de la rau...si daca va fi sa vina, sa vina, ce atata religie si versete insirate si acuzatii aduse altora...
RăspundețiȘtergereOMULE DRAGA, FACETI BINE SI OCUPATI-VA DE VIATA VOASTRA. MAI OMULE DATI UN SFAT BUN ALTORA DACA AVETI, NU TOT INCERCATI SA II CONVERTITI LA SECTARISMUL BRANHAMIST SAU FARNKIST CA NIMENI NU POATE AJUNGE LA CER DOAR PENTRU CA ACCEPTA IDEILE VOASTRE DESPRE CUVANT.
De aceea exista atata rau intre voi. Voi nu ati ajutat oamenii sa aiba o inima noua ci doar o idee noua despre Biblie. I-ati ametit de cap cu Un Dumnezeu si cu botezul dar cei mai multi sunt GOI inauntru lor.
Voi trebuie sa scapati urgent si rapid de toata amagirea lui Branham mai intai! Dupa aceea sa incepeti sa vorbiti cu noi despre alte lucruri.
Branhamistii si frankistii sunt unii dintre oamenii cei mai lipsiti de respect si de simpla educatie civica.
RăspundețiȘtergereIn ultimii ani, noi le-am raspuns la toate intrebarile lor, am dat dovezi din mesaj si Biblie la nelamuririle lor, i-am respectat, le-am dat dreptul sa ne murdareasca chiar, am aratat ca au mare nevoie sa cerceteze mesajul lui Branham din perspectiva obiectiva, biblica, cu concentrarea nu pe Branham ci pe Isus si simpla Evanghelie, dar ei NICI NU SE SINCHISESC CA DUPA CE LE DAM RASPUNSUL CORECT, SA FIE MATURI SAU BARBATI DESTUL CA SA SPUNA, DA, ESTE ASA.
Ei tac, dupa cateva zile sau saptamani revin cu alte intrebari....la care dam din nou raspunsuri...ei iarasi tac...apoi iarasi revin cu alte intrebari...
Ar trebui sa incepeti sa invatati ce inseamna a fi OM, a fi normal, a fi sanatos emotional, mental si spiritual. Atitudinea si comportamentele acestea ale voastre ne spun ca aveti probleme grave si ca aveti o credinta la nivel de inchipuire nu realitate.
Dumnezeu sa va aiba in harul Lui dar sa stiti ca nu ati fost si nu sunteti gentlemani, nu sunteti oamenii care pretindeti ca sunteti, si asta va face falsi.
Cum e cu Frank in acest vremuri? Cum se potriveste misiunea lui unica in contextul pandemiei? Parca nimic nu se intampla fara voia lui Dumnezeu,nu? Parerea mea personala e ca daca acest Frank avea o misiune autentica trebuia de mult timp sa fie deja rapit cu biserica lui. Nu sa se ajunga aici si mai ales la varsta lui,cand il lasa puterile. Judecati si voi singuri aceste lucruri.Sau va e frica ?
ȘtergereUite o vedenie profetica EXACTA a lui Wilkerson, autorul cartii de mare succes Crucea si pumnalul.
RăspundețiȘtergere“I see a plague coming on the world, and the bars, churches and government will shut down. The plague will hit New York City and shake it like it has never been shaken. The plague is going to force prayerless believers into radical prayer and into their Bibles, and repentance will be the cry from the man of God in the pulpit. And out of it will come a third Great Awakening that will sweep America and the world."
— David Wilkerson, The Great Apostasy, 1986 (audio sermon)
Daca Branham ar fi spus asa ceva toti de la mesaj ar fi urlat de bucurie ca uite ce a spus profetul.
Tradus de Google si mici corectii.
RăspundețiȘtergere„Văd o plagă venind in lume iar barurile, bisericile și guvernul se vor opri. Ciuma va lovi New York și il va scutura cum nu a fost niciodată zguduit. Ciuma va forța credincioșii fără rugăciune, să intre în rugăciune radicală și înapoi la Bibliile lor, iar pocăința va fi strigătul omului lui Dumnezeu din amvon. Și din ea va ieși un al treilea val de Mare Trezire care va atinge America și lumea. "
- David Wilkerson, Marea apostazie, 1986 (predică audio)
Deci e posibil sa ne aflam in fata unei treziri adevarate! Reale, cu foc interior, cu plans de pocainta si plans de bucurie, cu innoirea inimi si a gandului, a cuvintelor si a faptelor de zi cu zi.
RăspundețiȘtergereASTA FACE DUHUL SFANT.
Oamenii de la mesaj NU AU DUHUL SFANT PENTRU CA EL NU SE UMFLA DE MANDRIE, NU SE LAUDA, NU CAUTA FOLOSUL SAU...
FRATILOR, POCAITI-VA VOI INAINTE SA CERETI OAMENILOR SA URMEZE SECTA VOASTRA FALSA!
Vom trai si vom vedea. Pana atunci îl avem pe bro. Frank care se lauda ca e profet dar nu a spus nimic despre pandemia asta. Pastorul de care spui nu cred ca sa laudat ca are slujba biblica apostolica și profetica!. E o mica mare diferenta între cei doi.
ȘtergerePoate ca va urma o trezire, dar nu stiu daca va fi exact ca cea visata de profeti sau evanghelisti?
Ștergerehttps://www.facebook.com/trezireaspirituala/
Aproximativ de fiecare data dupa un eveniment de amploare mondiala, au fost diverse treziri, renasteri, in multe domenii ale vietii religioase, arta, cultura, sport, tehnologie, medicina, psihologie si diverse idei spirituale, unele dintre acestea fiind foarte bune.
ȘtergerePana atunci sau trezit unii ca au nevoie de capsunarii romani sau ca tocmai în aceasta perioada sa taie veniturile cetatenilor cu 25%. Iar în ceea ce priveste o adevarata trezire, asta se cam lasa asteptata, în special povestile lui bro. Frank pe care le tot fredoneaza de zeci de ani, povesti cu Cenusareasa care e luata de un print.
RăspundețiȘtergereSi bro. Frank a ajuns sa predice de unul singur la Krefeld. Insista cu împlinirea fagaduintelor si cu trairea mantuirii. Stie cineva la ce se refera cu trairea mantuirii? Eu stiu ca în Biblie scrie asa : " Daca crezi în inima ta ca Iisus e Domn și crezi ca Dumnezeu La inviat din morti vei fi mantuit". Ce alta mantuire se mai poate trai? Ce alta baza se mai poate pune decat cea care a fost pusa de proroci si apostoli?
RăspundețiȘtergereNu predica nimic, pe Youtube sunt o gramada de filme noi (nou puse) dar sunt inregistrari mai vechi. Poate a predicat in direct, nu am urmarit, si o sa le puna mai tarziu pe Youtube.
ȘtergereAltceva, am vazut ca Mister Frank a emis o noua "scrisoare circulara din insarciunarea lui Dumnezeu" semnata Aprilie 2020.
M-am uitat prin ea, stiti ce spune despre situatia actuala cu virusul? - ABSOLUT NIMIC!
In schimb se predica cu nonsalanta pe sine si isi face reclama lui insusi, fara jena, exact la fel ca in oricare scrisoare si in oricare predica pe care le-am intalnit pana acum. Ba chiar are un loc unde se victimizeaza, amintind un episod din 1979 in care o femeie l-ar fi discreditat. Va traduc in continuare din scriroare, pentru ca mi se pare interesant:
Apoi a venit anul 1979, cand vrajmasul a semanat indoiala cu privire la insarcinarea [mea] pentru a ma discredita si pentru a distruge adunarea. Eu stateam la amvon, cand dintr-o data, spre finalul predicii, o femeie a strigat cu voce tare: "Aici totul este ipocrizie! Iesiti afara, parasiti sala si nu va mai intoarceti niciodata, pentru ca aici totul s-a terminat definitiv!". Cine crede ce a spus vocea de femeie, nu a mai intrat in sala pana in ziua de azi. Toti cei ce cred ce a spus [mie] vocea Domnului in 2 Aprilie 1962 si [crede] ce a marturisit fratele Branham in 3 Decembrie 1962 inaintea a doi martori, vin din toata lumea si umple sala.
Asa ca iata de ce nu mai are rost sa ne pierdm timpul in a-i convinge pe prietenii lui Frank ca cerul e albastru si apa e uda. Cei ce au ramas sa "umple sala", sunt oricum clientii lui, care nu au ascultat de "vocea femeiasca". Ceilalti, cu care se poate vorbi, s-au carat deja din 1979. Stiau ei de ce...
Am o veste pentru toti inchinatorii la Frank: Nu isi vor mai vedea Idolul in Romania. Tot in scrisoarea din aprilie, Frank anunta ca a implinit 87 ani (multi inainte!) si desi se simte sanatos, nu prea mai sta bine cu picioarele, ochii, auzul... Asa ca va inceta a mai face turism misionar "din insarcinarea lui Dumnezeu". Va continua totusi sa ne bucure cu prezenta sa pe cale online si poate uneori ne va mai da si cateva "indicatii pretioase" prin glorioasele sale "scrosori circulare".
Dar totusi, revenind, am mai citit, am mai rasfoit, sunt 24 de pagini in care inca nu am numarat de cate ori foloseste pronumele personal la persoana I (eu, mie), dar parca ma asteptam sa ne spuna ceva de carcalacul actual. Cine l-a trimis, mai sta mult pe la noi, sau poate plecam noi? :D
https://youtu.be/cG-bUo7fMDU
ȘtergereLa asta m-am referit mai sus. Cred ca predica e din 11 aprilie fiindca nu arata nici o filmare din sala si în spatele lui nu e nici un alt predicator de la Krefeld.
De unde să-ți spună de carcalacul ăsta mondial dacă nu știe? El e teolog și și-a făcut o teologie a lui proprie,și cu asta rămâne. Era normal sa zică ceva dinainte, dacă tot se laudă de ani de zile că are o slujbă profetică Dar știm toți vorba :" Teoria ca teoria dar practica de omoară!" . :)
ȘtergereDar profeti autodeclarati și care prostesc pe alții, vor mai fi, precum și oi care să-i urmeze...Asta e lumea în care trăim, la urma urmei.
Eeee, stai ca m-am prins. Cantarile de la inceput sunt inrgeistrari mai vechi, apoi urmeaza o predica cu sala goala. Am scapat cu vederea, pentru ca nu ma interesa predica si inchideam rapid. La predica "solo" are alta cravata decat la canntarile la comun cu toate slugile sale ("Slugile Robului") in jurul lui.
ȘtergereDar daca tot m-am uitat la figura lui de acum in 2020... Doamne fereste, nu vreau sa zic ceva rau, dar ati mai vazut o hidosenie mai mare? Pe mine de obicei nu ma intereseata "fata omului", dar cand ma uit la acest chip nu pot sa ma intreb ce fel de creatura este acesta? Este originar de pe Tera?
Nu ma intelegeti gresit, nu e jignire, dar este stiut ca aratrea exterioara este o oglinda a omului launtric. Si trasaturile exterioare se si modifica in timpul vietii, in functie de transformarea interioara. Acum ce sa zic, Frank nu a fost niciodata un model de frumusete, dar cum a ajuns acuma, ma ingrozeste. Ar fi bun de model de filme horror sau SF...
Cum poti sa mai arati "omeneste", dupa ce te-ai predicat practic 60 ani doar pe tine insuti, ti-ai batut joc de toti si toate, chiar de Branham, de Dumnezeu, de Biblie si de orice bun simt, suindu-te cu cizmele germane deasupra tuturor, calcandu-i in picioare pe toti cei care nu s-au plecat ca sa te sustina in nebunia ta?
Doamne fereste, cum de unii nu pot vedea aceasta??????
Ehe bun comentul.M-am binedispus. Pai exact ce ziceam mai sus: Asta e lumea în care trăim, cu nebuni și dezaxati pe post de profeti si calauzitori de suflete naive si fara creier. Credinta e una ( ma gandesc la fenomenul Bruno Goring) si grandomania cu fanatismul e cu totul altceva. O minciuna repetata mereu se transforma în adevar.
ȘtergereEi nu vad fiindca nu vor sa vada. Au falsa impresie ca bro. Frank ii va duce pe norii cerului. Ce mai pot spune aici? Te lasa fara cuvinte.
Daca nu vor sa vada ca desi Frank le promite de zeci de ani rusaliile si nu se intampla nimic, ce ne mai miram ca stau și privesc cu veneratie la o mumie vorbitoare din Germania?
Pana la urma Dumnezeu nea dat si minte nu doar credinta. Adica sa judecam si sa discernem lucrurile.
Atit comentati. Dar daca fratele Frank e ultimul slujitor pentru biserica? Veti ramane jos si veti suporta mania lui Dumnezeu.
ȘtergereProstutule si sectantule. Frankist fara minte! Neintelept ai grait. Goliciunea din tine sa aratat din nou.
ȘtergerePlecarea la Cer nu se face pe baza ca cineva e ceva, sau nu e ceva, ci daca TU personal ai de la Dumnezeu ceva in tine. Ei orbilor cum v-ati legat sufletul de un om si nu de Dumnezeu. Voi deja sunteti in mania lui Dumnezeu.
Nebunie curata sa crezi ca te poti odihni pe baza ca nu stiu cine e nu stiu ce! DAR TU ESTI AL LUI DUMNEZEU? Duhul Sfant lucreaza roadele Sale in viata ta? Asta este lucrul care face diferenta cand va veni ceasul inaltarii la Cer a Bisericii, nicidecum altceva.
ȘtergereAti fost deplin orbiti. Deplin orbiti si goi.
Nu va puteti ascunde in spatele unui predicator pentru a ajunge la Dumnezeu. Trebuie sa cresteti in statura de om mare in Cristos si sa faceti lucrarea lui Dumnezeu prin inmultirea talantilor vostri, nu puteti merge in Rapire pe baza ca altcineva si-a inmultit sau nu talantii lui.
Oameni buni, noi nu cunoasteti nici Scripturile si nici puterea lui Dumnezeu, in schimb ati devenit ROBOTIZATI, si ca papagalii repetati lucruri care nu va dau voua personal NICI O VALOARE.
Da...in loc sa vorbeasca despre Domnul si relatia crestinului cu El, frankistii incearca sa ne lege de un bosorog ca si cum el este Absolutul. Santeti rataciti tare frankistilor.
RăspundețiȘtergerePrin absurdul absurdului, sa presupunem ca Frank merge in cer...dar asta NU ESTE NICI O GARANTIE CA SI VOI MERGETI IN CER DOAR PENTRU EL MERGE. O viata transformata plina de iubire si neprihanire, sfintenie si bunatate da va garanteaza ca ajungeti la cer pe baza ca Dumnezeu v-a facut vrednici, nu ca un predicator de nu stiu unde are pretentie ca el e ceva.
RăspundețiȘtergereCum de ati ajuns atat de departe de valorile si principiile Cuvantului lui Dumnezeu mai frankistilor ?! Sunteti catastrofe bai fratilor! Dezastru de rea si ratacita gandire ati ajuns sa aveti. Exact ce acum 20 de ani ati criticat la altii sunteti si voi in aceeasi mizerie si ratacire acum.
În data de 11 aprilie acest bro. Frank predică ideea că tocmai primblarile lui prin lume sunt un semn ca suntem în timpul sfârșitului. El numește predicarea lui în lume " semnul sfârșitului timpului", bazându-se pe versetul care spune că Evanghelia va fi predicata pe tot pământul, înaintea sfârșitului. Apoi începe sa spună de epidemii și alte nenorociri dar asta după ce a văzut ce se întâmplă în lume. Nu e prima oară când bro. Frank vine cu profeții post evenimente. Oare nu asa a procedat și Branham? Ciudată asemănare. Oare ăsta e un semn specific mincinoșilor? Rămâne să vedem proba timpului,aceeasi probă care ne-a arătat cine a fost de fapt Branham.
Ștergere