sâmbătă, 6 februarie 2016

Teme de discutii generale



Pun si linkuri la ultimele articole de la exmesajulorei:


Casatorie divort:

https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/03/casatorie-si-divort/



Poart-o cu tine Sarah:

https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/05/scrisoarea-lui-sarrah-fica-lui-branham/


Despre apocalipsa 10.


https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/15/despre-ap-107/


Samanta sarpelui.

https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/17/taina-samanta-sarpelui/

Scrisoarea lui Raymond Jackson catre Billy Paul.

https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/16/raymond-m-jackson-catre-billy-paul-branham/


Semnele timpului

https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/16/semnele-timpului-de-sfarsit/

83 de comentarii:

  1. Am facut si eu un coment la Zsolt pe blog. E foarte nepregatit Zsolt.

    Pare un baiat bun dar e manipulat de propriile emotii si se bazeaza pe sentimentele lui fata de Branham si unele afirmatii ale lui nicidecum pe Sfantul Cuvant a lui Dumnezeu.

    Toti sunt asa. Prelucrati emotional.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si emotiile trebuie sa fie mai importante decat adevarul? Pai daca este asa,putem sa ramanem atasati si de Mos Craciun,fiindca are o incarcatura calda,pozitiva. Dar oare cum te vor percepe ceilalti oameni cand il astepti pe Mos Craciun la maturitate? Nu vor zice ca ai probleme psihice ,fiindca se stie ca nu exista Mos Craciun dar tu te incapatanezi sa ramai atasat de el? !.

      Asa e si cu acest Branham: Doar povesti tesute in jurul lui,fara nici macar un martor la cele mai importante presupuse evenimente ale vietii sale : Norul si vocea de la Ohio.

      Ștergere
  2. Multumesc pentru articol, acum putem sa discutam generalitati.

    Am scris cateva ganduri despre posibile generatii pre-adamice, asa cum le-am gasit in spiritualitatea iudaica:

    https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2016/02/05/au-existat-generatii-pre-adamice-un-articol-copiat-de-pe-httpwww-aish-comtpimoha48931772-html/

    RăspundețiȘtergere
  3. Zsolt a scris pe blogul sau urmatoarele:
    https://mesajulorei.wordpress.com/2016/02/04/principii-de-baza-al-credintei-de-vindecare/

    Principii de baza al credintei de vindecare

    "O alta perla al Mesajului este predica “Demonologie... In aceasta predica am gasit acele principii minunate cu ajutorul carora vom intelege intr-un mod extrem de simplu ce se afla in spatele unei boli, si o indrumare simpla pentru primirea vindecarii."

    "Intr-un mod general, Mesajul este de o simplitate extrema. Fiind adus printr-un om al carei educatie, dupa propria sa marturie, este de 7 clase. Insa Fratele Branham a fost un bun autodidact, citind o seama de carti din diferite domenii, completandu-si astfel cunostintele sale despre lume. Oricat de multe cunostinte si-a adunat, in interpretarea Bibliei intotdeauna s-a bazat pe inspiratia Duhului Sfant."

    "Ce este un demon? …Un chinuitor...."

    "Un prim principiu de baza trebuie inteles in mod deosebit, pentru a elimina falsa impresie a faptului, cum ca Dumnezeu ne-ar bate si ne-ar pedepseste cu vre-o boala."

    (Citat din Demonologie:) "Acum toate bolile au venit de la diavolul. Dumnezeu nu este autorul bolilor. Nici o boală nu vine de la Dumnezeu. Dumnezeu uneori permite lui Satan sa pună boală în voi, ca o nuia să vă aducă înapoi la casa lui Dumnezeu, când v-aţi nesupus."

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. RASPUNS:

      Ce remarcam din aceasta? Intr-adevar "Mesajul e de-o simplitate extrema", eu as zice chiar infantila. Sa citesti Mesajul si sa "intelegi profund" ca Satana si demonii sunt autorii bolilor, este ca si cand ai citi o carte care explica reproducerea umana cu ajutorul... berzelor. Sau ar descrie adevarata natura a lui... Mos Craciun.

      Nu vreau sa impiedic pe nimeni sa creada ceea ce considera el ca este adevarat, dar ma intreb, ce mare "revelatie" a adus Branham in "Demonologie"? Credinta (mai bine zis superstitia) ca boala este adusa de Satana si demonii sai este veche de cand omenirea... Si tot de cand lumea, cei smecheri ii manipuleaza pe cei "saraci cu duhul" cu amenintarea ca Satan "va mai da cate-o nuia daca nu va supuneti" (liderilor religiosi, fireste)...

      Am impresia ca Branhamismul asta, si de fapt denominatiile neo-prostituate in general sunt mai degraba niste inchinatori "satanisti". Atata il scot in evidenta pe acest "Satan" si ii lauda atot-puternicia si atot-stiinta lui... Satana stie tot, face tot, se baga in viata si in gandurile oricui, el e de fapt marele player al universului, toata lumea trebuie sa tremure, sa se ascunda, sa aiba grija sa nu cada in capcana acestuia...

      Auziti aici mare revelatie branhamista: Pana si Dumnezeu si ingerii si toti au trebuit sa taca in fata marelui Print al Luminii ca daca acesta le-ar fi auzit soaptele, normal ca le-ar fi dejucat toate planurile, cum zic ei ca a facut de fiecare data...

      Pai daca e asa, de ce sa mai facem voia lui unui dumnezeu impotent, care oricum nu e in stare sa ne apere de satana si demonii sai, mai bine sa il adoram pe LUCI (cel de) FiER... :)))

      Scuzati-mi sarcasmul, dar cum altfel as putea raspunde unor copii, daca nu pe limba lor?

      Pentru cei care insa au mai crescut, le vorbesc ca unor maturi. Ceilalti, vor intelege si ei candva ca nu Satana, nu demonii, nici Dumnezeu nu e responsabil pentru bolile cuiva. NOI suntem creatorii bolilor noastre, la fel cum tot NOI suntem creatorii sanatatii. Daca va indoiti de aceasta, intrebati-va de ce nu a putut vindeca Isus TOATE bolile, daca doar a fost Dumnezeu si in acea calitate a fost in stare de mult mai mult... Poate va trece ceva timp sa realizam aceasta...

      Shalom, preaiubitilor frati in ADAM!
      Abel

      Ștergere
    2. Teofil.
      Pentru Abel. Prietene, se pare ca nu prea citesti Biblia dupa cum vad, maidegraba psichologia, parapsichologia si ezoterismul. Il faci pe Zsolt cu ou si otet fara sa te gandesti. Ai citat ce ti-a placut tie si se pare ca ai trecut cu vedera locul citat din Biblie. Ia scoate-ti Biblia si citeste ce scrie acolo:

      El îţi iartă toate fărădelegile tale, El îţi vindecă toate bolile tale.

      Se vede ca slujesti un dumnezeu impotent, si-l faci mincinos pe cel adevarat. Nu vezi ca scriptura scrie ca EL ITI VINDECA TOATE BOLILE? De ce spui ca Isus nu a putut vindeca toate bolile?
      Si Petre 2100 sa faca bine si sa citeasca Biblia si sa vada cum scrie acolo:
      De acum nu bea numai apă, ci foloseşte puţin vin, pentru stomacul tău şi pentru desele tale slăbiciuni.
      Scrie slabiciuni si nu imbolnaviri.
      Pe urma, Branham are dreptate cand zice ca toate bolile vin de la Diavolul, altfel Dumnezeu nu ar trebui sa le vindece pe toate. Noi penticostalii stim mai bine decat voi caci noi marturisim acelas adevar fara sa il citam pe Branham. Nu va vedeti cat de orbi santeti? Va sustineti unul pe altul in ignoranta voastra. Apoi santeti atat de mandrii incat va lipseste chiar si cea mai mica masura de rspect fata cineva.
      S-ar putea ca Zsolt sa va mai spuna ceva despre care voi habar nu aveti. Dar te felicit Abele, chiar daca esti in contra citesti ce scrie Zsolt. Sa dea Dumnezeu sa te atinga scrierile lui si sa te pocaiesti. Nu ca as fi intru totul de acord cu ce scrie el, dar hai, mearga, cel putin este sincer si iubeste ceeace crede. Dar voi ce fel de credinta aveti? Nu scrieti nimic despre asta numai despre filme, despre articole ezoterice. Stiti ce-i asta? Va batut in cap curentul New Age. Asta e.

      Ștergere
    3. Prietene Teofile, iaca scot Biblia, daca vrei asa... :)

      Marcu 6:5: "Isus n-a putut să facă nicio minune acolo, ci doar Şi-a pus mâinile peste câţiva bolnavi şi i-a vindecat."

      Voi penticostalii insa stiti mai bine, sunteti "experti" in vindecare divina. La fel ca si oamenii primitivi declarati pe cei bolnavi niste "posedati de satana" doar pentru ca nu se conformeaza credintelor voastre. Sunteti parintii spirituali ai lui Branham si ai carismaticilor fanatici, si cu ritualurile voastre fanatice de "exorcizare in Numele lui Isus" reusiti sa-i bagati pe oameni cu totul la balamuc.
      https://www.youtube.com/watch?v=IviOGt68ipk

      Ii invatati pe copii mici zbieratele isterice si balbaielile voastre nebune...
      https://www.youtube.com/watch?v=yum__DM_dWg
      https://www.youtube.com/watch?v=_Tp4ENcSvFc

      Manipulati pana si bebelusii...
      https://www.youtube.com/watch?v=0nNFHNEz4tw

      In secolul XXI inca mai credeti in pamantul plat, in inchizitie si in posedare demonica, sa va fie rusine, pentru ca va nu va intereseaza stiinta, respingeti psihologia si va jucati cu sufletele oamenilor. Ar trebui sa fiti voi in spatele gratiilor in casa de nebuni...
      https://www.youtube.com/watch?v=SxPGSRhQQWE

      Ștergere
    4. Teofile de ce rastalmacesti Biblia? Asa te-au invatat penticostalii tai,care te invata sa vezi demoni acolo unde NU SUNT,dar te impiedica sa vezi demonii din inima lor prin faptul ca majoritatea sunt niste smecherasi care va prostesc cu Biblia pe masa ,si isi ridica case si masini din banii membrilor naivi?!.

      Uite aici versetul .Si gandeste-te ca slabiciunile trupesti sunt echivalente cu imbolnavirile trupesti.

      "" Să nu mai bei numai apă, ci să iei şi câte puţin vin din pricina stomacului tău şi din pricina deselor tale îmbolnăviri."". 1 Timotei 5:23

      Teoriile astea cu demonii care sunt vinovati de orice fleac provin de la charismatici.Acestia au nascocit teoria cu demoni=boli trupesti. Dar nu are baza biblica.Nici un apostol nu spune ca bolile noastre provin de la demoni.Daca ar fi asa atunci nu ar mai avea nici un sens ca Pavel sa il indemne pe Timotei sa mai consume vin. I-ar fi spus simplu sa se roage fiindca demonii ii dau tarcoale ,sau ceva de genul asta.

      Ștergere
    5. Cred ca trebuie sa gasim echilibrul in aceste lucruri destul de sensibile si sa nu ne pripim doar de frica lui Branham sau de asocierea falsa pe care urmasii lui o fac cu vindecarea, ca si cum aceasta este adevarul fondat de Branham si nu de Isus.

      Eu am vazut multe falsuri si extreme atat la mesaj si la tunetisti dar si la Benny Hinn sau altii dar in acelasi timp am avut parte si de experiente de vindecare si fizica si de alt tip.

      Exista boli care sunt venite din cauza "pacatului", exista si demoni care chinuie oamenii, dar desigur ca nu toate sunt asa, carismaticii care exagereaza cu aceste idei false nu fac decat sa multiplice problema celor bolnavi.

      Indemnul meu este gasirea echilibrului in acest subiect. Cred ca nici un caz nu este la fel si asta necesita o apropiere si abordare potrivita.

      Branham a dat vina le Eva pentru toate relele si bolile de pe pamant. Si normal ca pe ea a dat vina, doar era femeie.

      Ștergere
    6. "Ce este un demon? …Un chinuitor...."

      "Un prim principiu de baza trebuie inteles in mod deosebit, pentru a elimina falsa impresie a faptului, cum ca Dumnezeu ne-ar bate si ne-ar pedepseste cu vre-o boala."

      (Citat din Demonologie:) "Acum toate bolile au venit de la diavolul. Dumnezeu nu este autorul bolilor. Nici o boală nu vine de la Dumnezeu. Dumnezeu uneori permite lui Satan sa pună boală în voi, ca o nuia să vă aducă înapoi la casa lui Dumnezeu, când v-aţi nesupus."


      Sa sti ca daca citim Biblia vom fi surprinsi sa aflam ca Dumnezeu da boala peste oameni !

      2 Cronici 21:15 Iar pe tine, te va lovi cu o boală grea, cu o boală de măruntaie, care se va îngreuia din zi în zi, până când îţi vor ieşi măruntaiele din pricina tăriei bolii’.”
      2 Cronici 21:18 După toate acestea, Domnul l-a lovit cu o boală de măruntaie, care era fără leac.
      Ieremia 30:15 De ce te plângi de rana ta, de durerea pe care ţi-o pricinuieşte boala ta? Pentru mulţimea nelegiuirilor tale, pentru marele număr al păcatelor tale, te-am făcut să suferi aceste lucruri!
      Deuteronomul 28:59 Domnul te va lovi în chip minunat, pe tine şi sămânţa ta, cu răni mari şi îndelungate, cu boli grele şi necurmate.
      Deuteronomul 28:61 Ba încă, Domnul va aduce peste tine, până vei fi nimicit, toate felurile de boli şi de răni care nu sunt pomenite în cartea legii acesteia.
      2 Cronici 21:15 Iar pe tine, te va lovi cu o boală grea, cu o boală de măruntaie, care se va îngreuia din zi în zi, până când îţi vor ieşi măruntaiele din pricina tăriei bolii’.”
      Deuteronomul 29:22 Vârsta de oameni care vor veni, copiii voştri care se vor naşte după voi şi străinul care va veni dintr-o ţară depărtată, la vederea urgiilor şi bolilor cu care va lovi Domnul ţara aceasta –
      Exodul 15:26 El a zis: „Dacă vei asculta cu luare aminte glasul Domnului, Dumnezeului tău, dacă vei face ce este bine înaintea Lui, dacă vei asculta de poruncile Lui şi dacă vei păzi toate legile Lui, nu te voi lovi cu niciuna din bolile cu care am lovit pe egipteni, căci Eu sunt Domnul, care te vindecă.”

      Ștergere
    7. Buna observatie, aceasta arata (din nou) ca Branham este un micninos.

      Si totodata adevereste si ce e scris in Isaia 45:7 (multi nu stiu pentru ca e prost tradus de Cornilescu si altii):

      I form the light, and create darkness: I make peace, and create evil: I the LORD do all these things.

      Eu formez lumina si creez intunericul, Eu fac pace si creez raul: Eu DOMNUL fac toate aceste lucruri.

      http://biblehub.com/interlinear/isaiah/45-7.htm

      Ștergere
  4. Parca Pavel ii spune lui Timotei sa mai consume si putin vin...pentru desele lui imbolnaviri. Pai daca acele imbolnaviri erau demoni,trebuia sa-i sugereze sa se roage ,nu sa consume ceva material pentru a combate niste draci .

    Si la urma urmei nici un apostol nu spune ca bolile sunt produse de Satana sau de demoni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Zsolt.
    Va multumesc ca imi citit blogul si imi faceti publicitate. Va voi mai scrie lucruri despre care stiti si daca va readuc aminte am speranta ca va vor atinge. Chiar daca am o inima de copil, cel putin e plina de dragoste fata de Dumnezeu, si de bucuria de a cunoaste Cuvantul Sau si Mesajul minunat trimis miresei Lui Cristos. Eu nu cred ca santeti voi atat de rai precum se pare la prima vedere. Altii au fost rai cu voi si in loc sa va arate partea subtila al Mesajului. v-au aratat aroganta lor si nu de putine ori dorinta lor dupa intaietate. Atfel ajungand la putere, v-au dominat. Puterea fara caracter este demonica. Cel putin in acest punct santeti deacord cu Branham, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai Zsolt esti un fatarnic si un nerusinat. Tu scrii aici la fr nemes pe blog dar lui ii stergi comentariile lui de la blogul tau. Branhamist nenorocit si fals ce esti. Uitate ce scrii si apoi vi aici si te dai smerit? fatarnic si fals ca toti branhamisti esti si tu, pe degeaba ii faci pe ei de vina ca esti ca si ei poate ca si mai viclean. trebuie sa fi copil la rautate nu la minte. tu esti fara minte. vai si amar.

      mesajulorei
      February 6, 2016 at 3:37 pm
      Ei slujesc altui altar, deaceea nici masa de la care ne hranim nu este aceasi. Au gustat din roadele tarii promise dar nu s.au gasit vrednici sa o ia in stapanire. Nici limbajul nu este comun. Nu avem de ce sa ne certam. Noi credem Mesajul, ei cred dovezile lor de netagaduit. Nu stiu de ce vor sa ne bage pe gat cfedinta lor. Ei au religia lor, ii rog sa ne lase in pace. Daca noua ne place sa fim asa, nu raspund ei de noi. Dar nu ne vor lasa, caci la asta au fost randuiti, ca sa ne incerce credinta. Sa fie binecuvantati. Isus ne.a spus sa.i binecuvantam pe cei cene prigonesc.

      Ștergere
    2. E fals de cand a intrat aici pe blog si facea pe mironosita nevinovata.Apoi dupa un timp si-a aratat adevarata fata ,si a spus ca ""am vrut sa va incerc"" dupa ce sa afisat in branhamist prigonit si neinteles de nimeni. Deci iti dai seama ce teatru poate sa joace.

      Eu personal nu as putea sa vorbesc de altii in mod negativ ,apoi peste cateva zile sa scriu ca ""defapt am vrut sa va incerc ".

      Scriu ce cred si gandesc.

      Ștergere
    3. Da, este un semn de ipocrizie dar e de "inteles" asta. La Zsolt este o ipocrizie nascuta din frica si emotii negative, nu cred ca e din ura cum e la ceilalti branhamisti.

      E pur si simplu un alt branhamist imatur si fricos care traieste intr-o lume iluzorie falsa pe care Cuvantul lui Dumnezeu a demascat-o ca fiind intunecata si mincinoasa.

      Ștergere
    4. Zsolt, imi datorezi scuze. Ai fost total nepoliticos.

      Ai procedat lipsit de etica "blogerilor" ce sa mai zic de etica crestina.

      Fi sigur ca nu este nimic in blogul tau care sa "ne atinga", cum spui tu, deoarece stim ca 99 % din ce scrii sunt minciunile lui Branham sau exagerari de-a lui, ori pur si simplu sunt lucruri pe care si profetii mincinosi le fac: semne si minuni cu care insala omenirea si de care Domnul ne-a spus sa ne pazim.

      Ștergere
  6. Va invit aici astazi sa urmariti si predica si apoi voi singuri puteti face comparatiile de la tabernacolularad si de aici uitati linkurile celor doua biserici,
    www.tabernacolularad.com
    www.bisericalogos.ro

    Dumnezeu sa va binecuvanteze sa fiti in adevar cu Domnul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De ce tot incerci sa-i denigrezi pe altii prin comparatii? Prefer o biserica unde se predica simplitatea Evangheliei ,decat nascocirile si minciunile lui Branham.

      Ștergere
    2. E nevoia disperata de prozelitism.

      Eu cred ca Dan a gasit in aceste siteuri ceva fire de iarba de care se tine, sa nu cada in prapastie si isi hraneste emotiile si sentimentele religioase

      Ștergere
    3. Dane, cunosc situl de la Arad de vreo 7-8 ani. Peste ceva timp am sa te invit sa vezi o predica "speciala" a pastorului de acolo si atunci sa-mi spui mie, ce iarba a consumat Matanie cand a predicat alea...

      Aveti un pic de rabdare, iarba e foarte deasa, e mult de cosit... ;)

      Ștergere
    4. Pazea, Dane!

      http://frecventa-sufletului.ro/2016/02/04/un-asteroid-a-carui-traiectorie-nu-se-cunoaste-cu-exactitate-va-trece-pe-langa-terra-in-data-de-5-martie/

      Ștergere
    5. Dane vinde-ti tot si da la saraci,ca vine asteroidul... doar suntem in ultima epoca .Ce rost mai are sa te agiti atat? Sau urmeaza epoca a-8-a ?

      Te-am ironizat putin ,fiindca majoritatea branhamistilor si frankistilor va folositi toata energia de care dispuneti sa va ridicati case peste case,in timp ce vociferati toata ziua ca suntem in vremea sfarsitului .

      Sfarsit pentru altii ,dar nu si pentru voi.

      Ștergere
    6. Prin asta am vrut sa arat ipocrizia de care da-ti dovada.

      Ștergere
  7. Nu ma tem draga Abel de nici un asteroid care ar lovi pamantul in secunda urmatoare si nici de vreun razboi preconizat de vreun vrajitor nebun la fel cum nu ma tem nici de sora mea caruia mereu ii spuneam sa faca pasull acesta spre viata eterna dar care refuza categoric asa cum si voi va-ti departat de adevarul Fr Branham eu nu ma supar de ceea ce spuneti sunteti meniti sa spuneti asta daca nu vi se descopera inseamna ca avetzi mari probleme .Caci Dumnezeu spune ca El se arata celor sinceri cu inima si nu la toti oamenii asadar cercetati-va voi si vedeti daca sunteti in Cuvant caci multi au tras cu El la jug dar l-au parasit pe drum caci calea ingusta este greaeu nu mai am prea mult timp pe acest pamant dar ma rog Domnului si II multumesc pentru mesajul trimis si pe mesagerul sau Un mesaj minunat si cat se poate de adevarat.Domnul sa va binecuvanteze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai spus ca ne-am indepartat de adevarul fratelui Branham.

      Ce adevar a adus fratele Branham ?

      Dar raspunde la intrebare daca esti capabil sa raspunzi vreodata macar la o intrebare,nu o mai tot da intruna cu acuzatii si injosiri prostesti si fara justificari biblice.

      Ștergere
  8. Dragi prieteni, eu sant un crestin ortodox si il iubesc mult pe Dumnezeu, si ma rog de trei ori pe zi la Maica Domnului. Ea m-a ajutat foarte mult, fiindca merg la manastiri in fiecare luna dau din ce am si aprind lumanari. In biserica imi gasesc linistea sufleteasca, iubesc pe oameni si ii ajut pe saraci si vaduve. Nu stiu cum am dat de pagina aceasta, ca nu sant prea bun in calculatoare. Am crezut ca voi gasi ceva de folos sufletului meu. Dar nu am gasit decat cearta, judeata, ponegrire, si alte lucruri rele. Nu inteleg de ce unii oameni le este rusine sa se semneze, dar in mod anonim ii vorbesc de rau pe aproapele lor. Imi este mie rusine de nerusinea lor. Nu voi mai citit ce scrieti caci imi tulbura nespus de mult linistea sufletului. Pe mine nu ma puteti convinge ca voi aveti dreptate din moment ce va certati. Merg eu la biserica, ascult pe parinte caci el mi-a spus ca merg in cer daca traiesc frumos. Duminica merg la manastirea din P. si am sa aprind lumanari pentru sufletele voastre. Dumnezeu sa ai be mila de voi.
    Sant Iuonel Tudorachi din Piatra Neamt, si am 32 de ani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Ionel

      Dumnezeu sa te binecuvanteze pe calea ta! Noi aici nici nu ne-am pus ca scop sa aratam ca noi avem dreptate, ci mai degraba ca Mesajul "Profetului" William Branham nu are dreptate... Nu stiu cum de ai ajuns aici si cat ai apucat sa citesti, dar aici mai degraba un "camp de batalie" decat un loc linistit unde sa-ti gasesti linistea sufleteasca. Sigur ca esti oricand binevenit pe-aici, dar trebuie sa stii ca din cand in cand mai zboara cate-o ghiulea, trasa din ambele parti...

      Scopul acestui blog este in primul rand de a scoate la lumina minciunile si de a demonta si demistifica pretentiile grandomane ale unui om de acum 50-70 ani care s-a crezut una cu Iisus Hristos, un fel de Dumnezeu pe pamant. Aici e vorba de manipulare in stil mare si pe termen lung, de spalare a creierelor, abuzuri in familie sau destramari ale acestora, si multe alte atrocitati comise in numele "credintei".

      Oamenii trebuie sa stie si sa prelucreze aceste trairi si traume sufletesti, sa se vindece si sa inteleaga ce s-a petrecut cu ei si de ce li s-a intamplat, si cum sa isi traiasca viata in continuare.

      Este asadar nevoie de un astfel de loc al purificarii, care pentru cei ce nu au avut tangenta cu asemenea lucruri pare mizerabil. Oamenii trebuie sa se transforme, sa arunce vechile prejudecati si sisteme de gandire, sa creasca, sa isi schimbe mentalitatile... Toti avem nevoie, nu doar cei ce inca mai sunt prinsi de mrejile minciunii sectarismului, ci si noi cei care ne-am desprins deja din aceasta realitate virtuala si invatam sa ne luam viata in propriile maini...

      Ai vazut filmul Matrix? Cam astia suntem noi, cei ce am iesit din sistem. Lumea reala era aspra, dura, iar pana sa ajunga la linistea sufleteasca, au avut destul de luptat.

      Iti multumesc ca totusi te gandesti la sufletele noastre. Chiar avem nevoie de mai multa lumina si pace. Fii binecuvantat!

      Abel

      Ștergere
    2. Ionel, noi nu cautam sa avem dreptate. Dumnezeu are dreptate si Cuvantul Sau. Daca vrei ca pe un blog sa gasesti raspunsurile la intrebarile vietii, ai gresit modul de a cauta.

      Abel deja ti-a explicat frumos multe, sper ca ai inteles.

      Adevarul este Domnul Isus si il gasesti in mod personal cautandu-l. El este Mijlocitorul intre Dumnezeu si oameni nu altcineva.

      Credinta ta te-a ajutat sa faci multe lucruri bune, e bine asta, fa mai departe, dar credinta in El te va ajuta in lucrurile placute pe deplin lui Dumnezeu. Asta sfatuim si pe branhamisti. Credinta in Domnul nu in alt om, fie el oricine profet, sfant sau sfanta ori fecioara.

      Ai Scriptura, poti citi din ea si poti cauta adunarea sau biserica potrivita care propovaduieste pe Cristos, si pe El rastignit.

      Evanghelia este simpla. Ea este puternica veste buna, ca noi am fost impacati cu Dumnezeu prin jertfa lui Isus. Nu mai suntem dusmani cu Dumnezeu prin caderea in pacat. Dumnezeu este alaturi de noi si este pentru noi si lupta de partea noastra.

      Eu cred ca apoi noi trebuie sa stabilim o relatie personala cu El si sa invatam ce El doreste sa ne invete si sa ne conduca in viata in orice plan.

      Dumnezeu nu este religios, nu este habotnic. Dumnezeu este dragoste.

      Imi pare rau ca te-am dezamagit cu informatiile de pe acest blog, dar chiar si din asta ai de invatat ceva, si anume, sa nu fii ca noi. Sa nu te atasezi la vreo secta de asta suspecta care pretinde ca numai ea are adevarul.

      Ionel esti tanar inca, continua sa faci fapte bune si continua sa inveti si pe altii sa faca la fel.

      Dumnezeu sa fie cu tine in cautarile tale.

      Ștergere
    3. E ciudat cum de intra un ortodox si primul lucru care il spune este sa se lege de anonimatul altora.De parca ar fi vreun branhamist .Astia se legau de altii care sunt anonimi.

      Si daca da-ti in sus nu veti mai vedea decat un singur comentariu semnat de un Anonim,si asta ca raspuns...la ceea ce a spus Zsolt,bineinteles. :)



      Ștergere
    4. Deci parerea mea este ca 80% sunt sanse sa fie tot Zsolt cel care a comentat in numele acelui ortodox. Pe Zsolt defapt il deranjeaza cand altii analizeaza ceea ce crede el.Si se simte ofensat si tulburat in adancul lui . De aceea si-a facut o pagina proprie cu mesajul orei.Sa fie in lumea lui,unde sa nu fie deranjat de nimeni dar in acelasi timp sa creada si sa promoveze lucruri care ii deranjeaza si ataca pe altii,adica pasajele din predicile lui Branham unde acesta ataca si injoseste pe toti si pe toate.

      E un egoist Zsolt.De credinta lui sa nu se ia nimeni,dar in acelasi timp el sa se ia de credintele tuturor si sa arunce cu pietre in toti care nu cred mesajul,daca se poate.

      "" Nu stiu cum am dat de pagina aceasta, ca nu sant prea bun in calculatoare"".

      Hai ba Zsolt ne lasi?Chiar ne crezi idioti? :)

      Ștergere
  9. Zsolt - Cuvant de Adio.
    Petre, oi fi eu ins ciudat in ochii vostrii. Singura vina pe care oam este de a fi "branhamist". Nu cred ca ar trebui sa pui in seama mea comantariile altora care apar pe aici. Va simtiti ofensati si descoperiti. Daca apare maine un martor, sau un adventist vei pune comentariile lor tot pe seama mea? Ne acuzati de confuzie, dar sa stii un lucru: noi apartinem undeva. Pe cand voi va rataciti ca va este rusine sa va intoarceti la denominatiune. In ochii vostrii nu sant bun nici branhamistii, nici penticostalii, si nici alti de vreun fel. Voua va place sa fiti periati de la cap la coada, ca pisica. Insa daca va perie cineva invers va aprindeti de manie.
    Uite ce e Petre. Am sa ascult sfatul tau, si nu am sa mai calc pe aici. Fie ca imi scrii fie ca nu nu am sa-ti mai citesc comentariul. Asta e imparatia voastra, si crede-ma ca sant sincer, dar mi-e mila de voi caci veti secera ce ati semanat. Domnul Dumnezeu sa aibe mila de tine si de ceilalti. Inca o observatie: In cartea vietii Mielului nu apar nici ANONIMII si nici cei cu NUME FALS.
    Ramas bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In cartea vietii Mielului suntem numiti dupa Numele lui Isus nu a lui Branham sau alt mincinos. Voi ati fost descoperiti si demascati ca inselatori si mincinosi.
      Se pare ca in adevar voi apartineti de lumea minciunilor lui Branham si Frank.Vina ta dle Zsolt este ca ai marturisit ca nu poti dovedi ca nu avem dreptate dar totusi ai mers mai departe cu minciunile din Mesaj.Cuvintele tale te osandesc domnule Zsolt.Adevarul ce l-ai auzit te va osandi.Noi nu am fost periati noi am fost batjocoriti in ultimul hal pentruca am ales pe Isus in loc de Branham si in ochii nostri toti au o sansa la Dumnezeu prin credinta in Domnul Isus dar la voi nici crestini nu mai au sansa decat daca sunt branhamisti. Sa ti fie rusine falsule si mincinosule ca tu zici de altii cand colo tu esti bagat in rahat pana in gat. Du-te invartindu-te ca titirezu.

      Ștergere
    2. "" In cartea vietii Mielului nu apar nici ANONIMII si nici cei cu NUME FALS."".

      Deci am avut dreptate Zsolt. Tu ai fost acel ortodox care de la primul comment al sau deja il deranja anonimii,asta chiar daca nu este decat un singur comentariu scris de un Anonim inainte de comentariul tau.

      Si la ce nume fals te referi? Doar nu intrii la altii in calculatoare ? Parca ai spus anul trecut ca esti capabil de asa ceva fiind informatician.

      Afla Zsolt ca asa ma numesc: Peter. Ca sa nu mai te chinui sa intrii in calculatoarele altora,sa le afli identitatea.

      Sau te-ai referit la Abel ca nu e numele lui real? Este dreptul lui sa se semneze cu ce nume doreste. Conteaza ce nume are sau ceea ce spune ?

      Deci vad ca nu doar joci teatru aici pe blog,dar umblii si cu amenintari indirecte .

      Afla Zsolt ca pe mine nu ma intereseaza parerea ta despre mine. Parerea mea despre mine o regasesc pe paginile Bibliei. Deci ma vad pe mine insumi asa cum ma vede Dumnezeu prin Hristos. Si din aceasta cauza sunt un om fericit,liber si increzator in fortele mele proprii. Fiindca Tatal meu Ceresc imi ofera acest drept. Voi in schimb culpabilizati si stricati ceea ce Dumnezeu a indreptat si curatit prin sangele Fiului Sau.

      Cum va puteti numii in acest caz? Distrugatori ai lucrarii dumnezeiesti,satanisti,indraciti,care distrugeti oameni ,vieti si familii,in numele unei asa zise ""revelatii"". A fost revelatie pana cand sa descoperit ca asa zisa revelatie a lui Brnaham a fost defapt un ghiveci de invataturi preluate de prin toate partile,dupa cum ii placea lui Branham.

      Deci a venit vremea adevarului si a eliberarii. Vrei nu vrei vremurile se schimba,si o minciuna nu poate ramane la nesfarsit o ""revelatie"".

      Voi cu Branham sunteti de la cel Rau ,fiindca schimbati oamenilor imaginea reala despre ei insisi asa cum ii vede Dumnezeu,si puneti o imagine a celui Rau care toata ziua aduce acuze fratilor ba ca nu sunt botezati cum trebuie,ba ca nu cred dumnezeirea cum credeti voi,ba ca nu cred apoc.10:7 sau matei 24:45 cu robul credincios...etc. Toata ziulica asta faceti in adunarile voastre. Dumnezeu a iertat si a acceptat prin Harul Sau,iar voi acuzati si taiati pe toti care nu cred ca si voi. Pai nu sunteti voi impotrivitori ai Harului si Lucrarii Sale facute in Domnul Isus?

      Cred ca a venit timpul sa culegeti ceea ce ati semanat.



      Eu zic sa ii interzicem accesul lui Zsolt aici pe blog,asa cum si el ne interzice sa comentam pe blogul lui facut din minciunile lui Branham,pardon "'perlele"" lui Branham. :)

      Ștergere
    3. Completare:

      "" Cum va puteti numii in acest caz? Distrugatori ai lucrarii dumnezeiesti,satanisti,indraciti,care distrugeti oameni ,vieti si familii,in numele unei asa zise ""revelatii"".

      Ia-ta demonii de care vorbesti Zsolt.Aici sunt demonii care vor sa distruga ,sa culpabilizeze si sa invinovateasca suflete pentru care a murit Hristos,si carora le-a dat dreptul sa se numeasca copii si fii ai lui Dumnezeu.

      Vorbesti de demoni dar nu constientizezi ca demonii sunt in predicile lui Branham. Sunt bine ascunsi dupa texte biblice si acuzatii la adresa celor celor cred in Isus Hristos si care cauta sa traiasca dupa cuvintele Lui,nu ale lui Brnaham sau Frank.

      Uite demonii tai,deghizati in preoti pastratori ai unor taine stiute si intelese. doar de ei. In realitate sunt o gloata de inchizitori si de pereti varuiti

      Ștergere
  10. Singurul care poate sa ne spuna daca "Anonim7 februarie 2016, 22:44" este sau nu Zsolt , este Lica, el avand acces la adresa ip de la care sa trimis mesajul. El poate sa verifice daca aceasta adresa este aceiasi cu cea de la care transmite Zsolt in alte comenturi ! Lica daca poti sa verifici, ai stinge acest foc care s-a aprins ! Stiu ca Zsolt are aceasta adresa de ip: 79.121.23.13

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este un IP din Ungaria (Zsolt). Pe la timpul acela erau multe accesari din ungaria, si nici una din Piatra Neamt, de unde sepretinde a fi "anonimul"... Am verificat eu atunci.

      Ștergere
    2. COnfirm si eu ca e din Ungaria. Scuze ca nu am raspuns repede, sunt plecat de acasa cateva zile. Lica

      Ștergere
  11. Nu merge pagina.Dar ce ai vrut sa spui cu acel link?

    RăspundețiȘtergere
  12. Am cazut de acord cu persoana vizata in acest articol sa sterg cotinutul ! Imi cer scuze !

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu ai spus adevarul sau de ce?MB tie frica de cineva? nu cred ca trebuie sa ti fie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am spus adevarul nu asta e problema, insa m-am gandit mai bine si cred ca e mai bine asa !

    RăspundețiȘtergere
  15. Povestea porcului: https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/05/scrisoarea-lui-sarrah-fica-lui-branham/

    Citat: "Recent, un celebru avocat din New York a examinat cazul și mi-a arătat diverse extrase de cont, care sunt în posesia mea.

    Un extras arată o suma de 3,113,676 $ si acțiuni în valoare totală de 130.645$ și altele."


    Prorocul smerit multimilionar Wi.Mi.Bi.?! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. smeritul de sarlatan a oprit pe altii sa stranga bani sa faca afaceri ca vine Domnul dar el a adunat de la ei ca deh, unde sa ii dea si ei decit prorocului iubit.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am scris şi dincolo pe blogul lui MB:

    Ca să vezi culmea ipocriziei. Pe de-o parte se plând că sunt "prigoniţi" de toată lumea, în frunte cu papa, obama, noua ordine mondială, noi, şi au în cap tot felul de frici paranoice din vremuri staliniste, cum că "guvernul va interzice predicarea"... Acum, guvernul nu doar că NU LE-A INTERZIS nimic, ba chiar îi suţine ca să nu mai fie "prigoniţi", ce credeţi că vor face? Cei numiţi mai sus, şefii naţionali şi vasalii multimilionarilor, vor folosi legea statului "prigonitor al miresei" ca să îi dea în judectă pe "prigonitorii ex-mesaj" şi astfel să strângă şi mai mulţi bani pentru prorocul împărat care şade pe perne moi, umplute nu cu pene ci cu PARAI, de la Jeffersonville...

    Asta vor face deci prea-fericiţii...

    RăspundețiȘtergere
  18. pentru cei care se mai intreaba daca pamantul este plat, am scris niste raspunsuri aici...

    https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2016/02/08/am-fost-sortiti-sa-fim-prostiti/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu inteleg cand behaitul comenta si sustinea mesajul.Dar vad ca acest proces de indobitocire nu se limiteaza doar la un domeniu anume ci are tendinta sa se extinda si in alte sfere si paliere,chiar daca respectivul care promoveaza plin de zel asa ceva habar nu are de nici cele mai elementare cunostinte de astronomie. Intr-un fel il inteleg fiindca cel putin in Romania nu mai exista Astronomia ca si materie predata in scoli,in schimb se preda ""vietile sfintilor"" si alte aberatii din vremuri de mult apuse.

      Oricine isi poate procura un telescop si poate vedea ca planetele sunt sferice.E parca o lege a Universului ca totul sa fie sferic, sateliti naturali care se rotesc in jurul planetelor,planetele in jurul Soarelui,Soarele impreuna cu tot sistemul solar in jurul Galaxiei,si Galaxia in jurul Metagalaxiei . Si uite asa astronomia reflecta si ea niste legi care se regasesc si in domeniul spiritual: Totul se intoarce la punctul de origine,ceea ce facem se intoarce inapoi inspre noi,intr-o continua miscare cosmica.

      Pasajele din Biblie cu Soarele care se ridica si coboara sunt scrise din punctul de vedere al unui observator terestru.Se numeste miscarea aparenta a Soarelui pe cer. Dar nu reflecta realitatea.E doar o observatie privita de pe Pamanat.

      Ștergere
    2. Credeti ca in SUA nu sunt fundamentalisti cre(s)tini ,care cred literal tot ce scrie in Biblie? Va inselati.Sunt foarte multi,chiar daca aceea tara ofera accesul la informatie de 1000 de ori mai bine decat alte tari. Cu toate acestea mai ales in cadrul crestinismului ,sunt tot felul de secte si pseudosecte deviate atat de mult de la un anumit prag al normalitatii incat ajung sa ia ca din topor pasaje intregi din Biblie si sa le creada exact asa cum scrie,fara sa tina cont de vremurile in care traiesc si mai ales fara sa cerceteze acele lucruri sa vada daca sunt adevarate sau metaforice,sau daca sunt scrise din prisma celui ce observa respectivul fenomen,cum este cazul cu ""apusul si rasaritul Soarelui"".

      Ștergere
    3. Pai exact din SUA vine acest fundamentalist al crestinilor (fara s) dupa cum a spus si Branham ca "Evanghelia a ajuns in SUA si de acolo merge inapoi". Normal ca ajuns si in SUA, acum vreo 3-4 sute de ani, ca SUA practic nu are nici o traditie si cultura de mai multe secole si milenii. Dar a ajuns acolo, printre altele prostia care intre timp s-a amplificat (nu ne miram ca americanii se cred cei mai mari si mai tari din lume, desi nici nu stiu sa zicem unde e Romania, care a avut o traditie crestina si o civilizatie pre-crestina net superioara multor popoare...

      Ștergere
  19. Saracii de voi cum uitati de Avraam care avea multe turme de oi si vaci fata de ceilalti candidati se vede lipsa voastra de viziune si de indoiala precum ar fi ca proorocul Domnului ar trebui sa fie lipit pamantului cat de ingusta imaginatie aveti....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce comici sunteti voi branhamistii.Sa nu spun penibili.Adica Branham avea voie sa aiba milioane de dolari,dar ceilalti pastori nu.Hai ca sunteti tari. Ma mir in fiecare zi de perlele voastre. Si mai criticati denominatiunile si pastorii lor,dar Branhamel al vostru a lasat in urma lui conturi ticsite de bani. Si mai avea tupeul sa ii critice pe ceilalti ""rivali"".

      Sunteti varza ca si hristosul vostru cel fatarnic-William Brnaham.

      Ștergere
    2. Si apropo ce prorociri are Branham ,de ai indrazneala sa il numesti ""prorocul Domnului""?.

      Eu te-am mai intrebat anul trecut: ""Cine a restituit toate lucrurile,Branham sau Frank?""". Dar vad ca eviti sa raspunzi. Probabil nici tu nu stii ce raspuns sa dai. :)

      Ștergere
    3. Avraam avea dar nu a interzis altora sa aiba ca branham care a criticat pe altii ca fac colecte in adunari. Fatarnicul de el.A criticat banii si el era plin de bani. A criticat succesul si faima si el sa dat drept inger si dumnezeu.! sarlatani si fatarnicilor!!!!

      Ștergere
    4. Noi avem un Hristos care ne invata sa ne pazim de aluatul fariseilor ,care este fatarnicia.

      Branhamistii au un hristos care ii incurajeaza sa fie fatarnici,dupa modelul lasat de el adica plagiat,minciuna si ipocrizie cat cuprinde.

      Ștergere
  20. Domnul Dumnezeu Binecuvanteaza pe ai sai asa cum a fost binecuvantat patriarhul Avraam asa ca comentarile voastre la aceasta adresa sunt inutile .Nu critic pe nimeni si fiecare face ceea ce este randuit sa faca ,nu raspund la intrebarile nebune care nu au nici un sens si nu imi retrag cuvintele ,ma bucur ca sunt o faptura minunata si Domnul mi-a arata adevarul.Multi pasesc pe calea larga in loc sa paseasca pe calea ingusta si sunt doborati de greutatile vietii ,dar noua inima ni se increde in Domnul Dumnezeu care a facut cerurile si pamantul si a trimis pe proorocul sau in aceste zile ca sa propovaduiasca lucruri care au sa se intample,daca nu citesti mesajul si il iei pe sarite cum iti place nu ai sa intelegi niciodata Cuvantul.Dumnezeu sa va binecuvanteze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Deci daca nu stii ce sa raspunzi atunci intrebarile noastre sunt nebune. Dupa modelul vechii inchizitii: ""Cine nu e cu noi,e impotriva noastra"".

      Ce a propovaduit Branham si urmeaza sa se intample? Dar presimt ca nici la intrebarea asta nu poti raspunde.

      Cum se numesc oamenii care sustin niste lucruri dar nu pot dovedii ceea ce vorbesc? Mincinosi.

      Nimic din ceea ce se intampla in zilele noastre nu este spus de Branham.Incepand cu islamul si amenintarile teoriste la adresa Europei, apoi cu ascensiunea economica si militara a Chinei,si terminand cu descoperirile stiintifice gen ""fabricarea"" de organe in laborator etc .... Nimic din acestea nu au fost spuse de Brnaham.

      Am impresia ca esti atat de indobitocit incat repeti ca un papagal idiot anumite lozinci,dar nici macar nu esti capabil sa raspunzi la niste intrebari elementare.

      Credinta de 2 lei,pentru oameni de 2 lei.

      Ștergere
    2. Discutii aprinse pe blogul Exmesajulorei !

      Ștergere
    3. Am scris dincolo, nu cred că a apărut:

      Peter, MB, Vasile şi alţii, nu vă mai puneţi mintea cu aceşti imbecili demenţi care nu merită atenţia şi timpul nostru. Ei nu au venit aici pentru un dialog serios ci în calitate de MAFIA brothers, să ne arate cine-i bossul. Dar în loc să ne intimideze, ne-au amuzat, precum Stan şi Bran pe vremea lui Ceauşescu.

      Eu nu sunt MB, nici Peter sau Vasile, eu sunt Abel, adica "nimeni". MB e om finut si Peter inca se chinuie să vă arate calea cea buna, dar eu ştiu ce interese aveţi şi că nu vă pasă nici de Dumnezeu, nici de Branham, de aia nu-mi pierd timpul cu nişte pierduţi în spaţiu, şi vă spun aşa de la obraz, şi v-aş spune şi mai multe dar mă abţin din respect pentru proprietarul acestui blog şi a cititorilor săi serioşi.

      Acum că ştim cine sunt aceste personaje care împut aerul aici, nu aş avea nimic împotrivă să le fie şterse excrementele şi nu cred că cineva ar avea ceva de reproşat în privinţa asta. Sau poate că ar fi bine să le lăsăm ca mărturie pentru cei care sunt încă manipulaţi de cei cu sânge albastru?

      Poate ar fi bine, MB să restricţionezi blogul, ca să nu mai scrie orice ţărănoi, ci doar cei cu un cont. Astfel ai putea bloca pe cei care nu au ce căuta aici, sau cei care comentează aiurea şi nu la subiect... E doar o propunere...

      Ștergere
    4. Sunt 2-3 tineri branhamisti cu atitudine golaneasca. Cand nu le convine ceva incep sa te ia peste picior,apoi culmea ,tot ei se afiseaza in victime nevinovate.

      Auzi la Godzila, cica sa il convertesc . :))

      Normal cand am auzit asa ceva l-am ironizat putin si l-am intrebat: "" Te crezi in emisiunea Converteste-ma?"".


      Saracii de ei,au crescut cu credinte conflictuale si combative ,si au falsa impresie ca cine nu e ca ei,e impotriva lor. Pentru ei aceste discutii sunt ca o competitie, nicidecum sa se faca lumina asupra unei chestiuni anume.

      Se simt lezati in orgoliu ca ne permitem sa analizam si sa cercetam viata lui Branham.

      Si adunarea care o frecventeza are un rol aici.Sau faptul ca sunt intr-o familie de branhamisti ii face sa fie atat de conflictuali si intoleranti.

      Daca ei cred in Branham au impresia ca toti trebuie sa creada . Este aroganta si mandria specifica varstei. Dar si lipsa de educatie reala ,solida.

      Ștergere
    5. Vulturasi gola-na-si :))

      Aceste atacuri ale lor sunt specifice oamenilor care se simt amenintati desi nimeni nu ii ameninta, dar sentimentul lor de nesiguranta precum si raspunsurile agresive, ironice, emotionale, le vin stresul pe care disonanta cognitiva le-o provoaca.

      Este zona in care informatiile "corecte" se bat cap in cap total, si musai ca pe unele sa le nege intentionat, deoarece altfel, le-ar provoca anumite pagube emotionale, soc sentimental, le-ar schimba viata, ideile etc

      Ștergere
    6. Godzilla si Luptatorul nu sunt niste tineri ce s-au ratacit din greseala pe blog ci sunt gorilele lui Munteanu. S-a dezvaluit deja identitatea lor si nu e de mirare ca au fost adusi la comanda (ca si minerii lui Iliescu) de catre sistem, dupa ce MB a publicat scrisoarea Sarei Branham si articolul cu "A fost odata" in care Vasile a scris despre intimidarile si amenintarile cu legea lui Dragnea.

      Asa cu nu are rost sa le mai acordam nici o atentie, scopul lor nu este sa caute raspunsuri sau dialoguri serioase ci sa se manifeste ca niste maimutoi fara creier (se vede doar si din numele lor si din ce scriu).

      Nu le mai raspundeti absolut nimic, ei sunt acolo doar pe post de agitatori, pentru a provoca si a denigra. Nu va lasati atrasi in certuri inutile, stergeti-le comentariile si blocati-le definitiv accesul lor pe blog.

      Ștergere
    7. Mi-am dat seama ca in afara de mistouri,altceva nu sunt capabili. Sunt falimentati spiritual. . Vorbesc doar sa se afle in treaba. Sunt in pom si pomul in aer.Au ajuns de rasul curcilor ,cu Fat-Frumos cu Pecetile de Aur. Intr-un fel ii inteleg .Sunt disperati ca li se duce pamantul de sub picioare. Si sar ca disperatii la cei care fac lumina asupra vietii lui Branham.

      Munteanu trebuie sa isi apare credinta si adunarea. Si cred ca nu suporta ideea sa ii place oitele din adunare.

      Nu imi place nici faptul ca MB a postat pe blog adresele noastre de IP. Nu era necesar ca niste zevzeci branhamisti sa ne stie noua IP-urile.

      Ștergere
    8. Nici mie, ce sa faci... :(

      Ștergere
  21. Doru Munteanu intra cu mai multe pseudonime:

    Luptatorul
    dorumihamuntean@yahoo.com
    82.79.244.35

    clau
    =/roata_ioan@yahoo.com
    82.79.244.35

    calu
    82.79.244.35

    RăspundețiȘtergere
  22. Imi cer scuze baieti , am sters comenturile si cele cu IP)urile, nu mi-am dat seama ca va fac rau ! Am vrut doar sa le demonstrez ca nu sunt eu , Vasile, Abel si Peter....! Imi cer scuze !

    RăspundețiȘtergere
  23. Iata reprezentantul VGR in Romania domnul Alin Munteanu ce vocabular are!!! Sectanti fanatici ce is plini de ura fata de Mihai Baciu si pe oricine nu mai vrea sa creada minciunile diavolului!

    Godzila spune:
    15 februarie 2016 la 22:45
    ba da ce vrei tu sa devin un jegos infect retard ca tine ?

    pai mai bine dau inapoi decat sa devin ca tine baiete …

    chestia era sa dovedesti ca esti mai bun ca branhamistii :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii disperat saracul ca oitele incep sa judece si sa cerceteze lucrurile,si in consecinta sa paraseasca adunarea unde au fost mintiti cu povesti cu ""Fat-Frumos cu Pecetile de Aur, Prorocul-Din-Nor,Prorocul-cu-Neonul-Sfant"".

      Ștergere
    2. Si-au luat talpasita, au vazut ca sa inchis robinetul la jigniri si atac la persoana.... !!

      Ștergere
    3. Multumesc Mihai ca ai sters IP-urile. Nu că unii ar fi cine ştie ce mari hecări, doar că au două coarne şi un clopot legat la gât cu care fac tără-boi... ;)

      Lica, ti-as fi recunoscator daca ai scoate counterul din partea dreapta a paginii.

      Ce tare e asta cu "Neonul Sfânt". :)

      Ștergere
    4. Putina destindere nu strica. Poate si branhamistii se infratesc cu islamistii fanatici ,ca doar sunt fund-amentalisti amandoua tabere... :)

      http://adevarul.ro/news/stiri-ciudate/video-trebuie-sa-si-bata-musulman-adevarat-nevasta-muftiul-gazei-explicat-regulile-corectiilor-fizice-intr-o-emisiune-tv-1_56c2a9ad5ab6550cb8d97a52/index.html

      Ștergere
    5. DOAAAMNE, cata fatarnicie si in islamul asta, cica sa iti bati nevasta dar doar "in gluma", dupa ce o avertizezi politicos ca doar e si ea fiinta umana... Si daca tot o bati, sa nu iasa cu rupturi sangerari, politia, ci bataia sa fie ca o amintire iuibirea intre cei doi pe care a sadit-o Allah intre ei e mai mult acolo..

      Cand aud mi se face rau si apoi mai imi amintesc si de ce a zis Branham, cum sa iti bati sotia cu parul....

      Mesajul si islamul sunt aceeasi scarbosenie perversa, din orice parte le privesti

      Ștergere
    6. Hai sa ne destindem un pic, watch my video:

      Iacob Dan, special 4you ;)

      https://exmesajulorei.wordpress.com/2016/02/16/semnele-timpului-de-sfarsit/

      O sa-l punem si aici dar sa mai scriu o introducere...


      Ștergere
    7. Ok. Well done! Super.

      Am pus link mai sus si la ultimele articole ale lui MB. Astept.

      Ștergere
  24. Pastorul lui Branham Roy Davis, cel care l-a ordinat in slujba, a fost Vrajitor Imperial si lider al KKK, mason si tot felul.

    Articol: http://seekyethetruth.com/blog/2015/20151207_Roy_E._Davis,_Imperial_Wizard_of_the_Ku_Klux_Klan_and_the_Kennedy_Assassination.aspx

    Poza: https://www.facebook.com/SeekYeTheTruth/photos/pb.214739791960759.-2207520000.1457289160./720605688040831/?type=3&theater


    E interesant ca ei nu ascundeau aceste lucruri, era ceva normal, erau mandrii de pozitia lor.

    Deci Branham a fost ordinat de MAI MARELE VRAJITORILOR...

    RăspundețiȘtergere
  25. http://seekyethetruth.com/ - site ce isi prezinta sau mai bine zis, site specializat sa descopere teoria rahatului impartit, care e al lor.Alta treaba nu au decat sa critice si nimic mai mult.

    Aberati in continuare cu toate site-urile,poate va alegeti cu ceva bun pana la urma... sau nu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti dovedi ca cei de la http://seekyethetruth.com/ au spus vreo minciuna? Poti arata unde nu au spus adevarul despre Branham?

      Aici sa iti vad vitejia, discernamantul si inteligenta. Hai, arata.

      Daca poti dovedi ca nu au spus adevarul, eu sterg acest blog a doua zi si voi ruga pe toti "ex-mesagisti" sa faca la fel deoarece nu avem dreptate!

      Dar daca au spus adevarul despre mesaj, de ce numesti tu rahat, acest adevarul? Sau tu despre mesaj spui ca e rahat? Deoarece el despre mesaj vorbeste nu despre sine.

      Lamureste-ma. Care e acel "rahat impartit"? Adevarul ca mesajul e fals sau mesajul in sine?

      Ștergere
    2. Tot ce nu cred ei este rahat.Nu ti-ai dat seama ? Atat ii duce mintea saracii. Cand defapt realitate este tocmai invers. Rahaturi pot fi numite minciunile lui Branham,si nu cercetarea sincera a vietii lui Branham.

      Normal ca se critica aberatiile lui Branham. Se critica dupa ce se descopera ca Branham v-a mintit din toate pozitiile. Daca erau adevarate nu critica nimeni nimic.

      Frustrarea se vindeca,daca recunosti si cercetezi sincer ca majoritatea ideilor lui Branham sunt false,sau preluate de prin toate partile.

      De exemplu,de ce de 80 de ani nu a venit nimeni sa spuna ca a auzit o voce supranaturala la raul Ohio?

      Pana si la Pavel au fost martori ,pe drumul Damascului.

      Deci sunteti in pom si pomul in aer. Omul a fost dovedit mincinos.In cazul de fata William Branham.

      Ștergere
  26. Deci, daca e rosu, dar Branham spune ca e verde, trebuie sa lasi verde, nu conteaza daca nu e verde! Pentru ca adevarul tau nu este adevar daca minciuna lui spune altceva. Asa a dat el verde, la minciuna

    Toata viata lui a fost un nevrotic, doara bine ne-a zis.

    Thou Son Of David, Have Mercy On Me, 61-0215,
    "You say, "That shirt's white." 29 Well, what if I'd tell you, "That shirt's red." You'd say, "Wait a minute, Brother Branham, that shirt's white." Well, I'd say, "No, it's red." Well, now, the only way it could be… Could it be possible it could be red? Yes. If you was color blind it might be red. See? So seeing wouldn't be believing yet. See? Could it be possible it could be green? Yes. If you was blind it might be green. See? So seeing red could actually be green, See?

    Isi educa audienta ca daca cumva el spune ceva, chiar daca nu e asa, ei sa lase de la ei si sa accepte ce spune el.

    In termeni umani, crestini, biblici, sociali, oride care acasta este cea mai perfida forma de a insela oameni. Sa ii educi ca sa nu isi creada ochilor, intuitiei, inteligentei lor.

    Anihilarea si distrugerea personalitati intregi. Sa ajungi sa nu mai vezi nimic de cat: profet, profet, profet. Si sa ajungi sa vezi ca dusmani pe cei care nu cred in el. Sa ii urasti sa ii dispretuiesti.

    Mai e de mirare ca cei care au adoptat aceasta mentalitate au ajuns sa se otraveasca pe ei si familiile lor si copii lor, in sinucideri in masa?

    Mai e de mirare ca cei care au adoptat aceasta mentalitate urasc normalitatea si simpla convietuire si traire prin adevarul de nezdrunciat al Evangheliei?

    Abel, MB, e loc de un articol mare de aici. Daca vi se pare interesant si vreti preluati subiectul, eu nu ma mai ocup lunile astea.

    RăspundețiȘtergere
  27. Lică, şi ceilalţi căutători ai adevărului, vă sună cunoscut ceva din ce se vorbeşte aici?

    http://oxigen2.net/2016/03/04/ce-este-rau-cu-religia/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da multe.

      Pe langa limitarile autodistructive in care singuri se injuga, una care este relevanta pentru cei de la mesaj este ca acestia citesc Biblia prin ideile lor si nu invers.

      Mi-a venit un gand in timp ce ascultam. Cred ca cu cat omul va evolua, va descoperi lucrurile de top ale mesajului Bibliei. Este ciudat faptul ca pe masura ce omul evolueaza, interpreteaza Cuvantul la nivelul actual.

      Si in mesajul lui Branham exista aceasta idee progresista, furata de la autorul adevarat al Epocilor, Larkin, dar desigur intr-un context limitativ egoist.

      Ce a adus, Branham pentru acest timp, este de fapt numai pentru unii (adica pentru cei care sunt in valul progresist, dar needucati, emotionali excesiv, afectati psihic, inclinati dupa miracole si supranatural)

      Fondul mesajului lui Branham este progresist, dar subiectul este primitiv. A folosit nevoia omului de a evolua (Luther, Wesley, Penti, Mesaj) ducandu-l in primitivism, salbaticie si involutie. Pare paradoxal dar asta am observat inca din anii 90.

      Avanseaza in primitivism. Cum altfel crezi ca mii de oameni care au avut legatura directa cu Branham sau sinucis sau au devenit depresivi, nefericiti, inculti, bolnavi psihic? Sau cum mii de femei oprimate sa fie ca si sclave sa poarte fuste pana la calcai, fara ca asta sa fie alegerea lor.

      Ai auzit ca acum 60 de ani mesajul unor predicatori fundamentalisti, inclusiv Branham, sa bati femeia, era vazut ca un lucru normal. Astazi si la mesaj acest lucru devine tot mai rar, multi oameni educati si cu simt uman echilibrat exclud categoric aceasta practica promovata de Branham in public.

      Deci unii din mesajul lui Branham se adapteaza la prezentul uman, nu se lasa prostiti de Branham sau Frank sau alti misogini, care din frustrari personale, spirit de gay sau impotenta sexuala, urasc femeile si le doresc limitarea su subjugarea.

      Am fost la un seminar despre psihologia relatiilor si am aflat acolo ca peste 87% din femei devin "destrabalate" din cauza limitarilor impuse, abuzurilor emotionale si agresiunilor verbale si fizice suferite in copilarie.

      Este deci usor sa judeci o femeie beata intinsa pe strada, dar daca ii cauti in istoric, este foarte posibil ca un barbat (tata, pastor, frate etc) sa o fi abuzat si agresat si numai verbal lucru care a facut-o victima lor in mod indirect.

      Asta ma face sa cred ca in mare parte autor moral al relelor dupa moartea lui Branham, inclusiv sinuciderile in masa, coloniile de tipul Dignidad, si agresiunile verbale ale urmasilor lui asupra noastra ca ex-mesaj si mentalitatile toxice otravite de venin spiritual, este chiar el, Branham.

      Ștergere
    2. Fosta mea sotie pana in ziua de astazi este afectata de minciunile unui lider de la mesaj din Cluj, care pentru ca ma ura pe mine, a lansat intentionat o barfa, un zvon legat de ea, ca tatal ei ar fi violat-o cand era mica si o abuza sexual regulat.

      Asta este arma lui Branham de a injosi si de a otravii pe cei considerati oponenti. Gunoiul asta din Cluj e doar o mizerie a lui Branham extinsa. Este mesajul lui Branham in actiune.

      Urmariti-i cat de mult urasc, barfesc, jignesc pe alti oameni numai ca acestia sunt putin diferiti de ei in gandire, idei, samd. Din fericire tinerii nu preiau aceste mizerii decat in mica masura. De aceea multi si pleaca din adunari.

      Sunt prea evoluati intelectual sa nu vada cat de primitiv este pastorul cand predica baliverne, diaconul politist, barfele, certurile si ura dintre ei.

      Acestia prefera un grup de prieteni, poate mai pacatosi, dar nu ipocriti, nu falsi precum cei din branhamism.

      E de mirare ca Isus a inceput de jos cu cei pacatosi? Acestia da, erau "pacatosi", dar erau autentici, erau reali. Ceilalti, pozau in sfinti, dar erau serpi si morminte varuite, fiind falsi.

      Eliberarea de demonul mesajului orei va veni, cand oamenii nu vor mai citi Biblia prin mesaj, ci vor citi mesajul prin filtrul Bibliei si asta intr-un spirit nou.

      Este imposibil ca cineva sa mai ramana la mesaj daca respecta Biblia ca fiind Cuvantul etern si indestructibil a lui Dumnezeu.

      Biblia demasca mesajul ca fiind un fals, eroare, minciuna, ipocrizie, intunerec, mizerie primitiva.

      Ștergere
    3. Bine ai zis. Sant epave religioase care se lauda toata ziua ca sant MIREASA.Hahaha ce Mireasa. Unde au ajuns ? S-au falit ca sant intelepti si au innebunit! Fatarnicii!

      Ștergere
    4. Mireasa are ceva:Untdelemn.Deci are Duh,nu slova .Si unde este Duhul sunt si roadele Lui,si pocainta ,intelegere,acceptare..etc,dupa cum ne spune si Ap.Pavel.

      Mireasa adevarata asculta de Mire ,si cauta sa ii respecte si sa implineasca ceea ce i-a spus Mirele.

      "" Iată, Eu stau la uşă şi bat. Dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el, voi cina cu el, şi el, cu Mine. "'

      Nu vorbe-n vant si laude nemeritate.

      Ștergere

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.