luni, 16 mai 2016

Cum stergi o trauma din subconstient/suflet?

Anul asta am intalnit si am discutat fata in fata dar si la telefon cu cel putin 10 frati si surori de la mesaj.

Ce au toti in comun, este faptul ca in comunitatea lor au fost profund raniti. Daca ei nu au fost consiliati sau nu li s-a facut dreptate, ei incercand sa ierte, sa uite, au alungat suferinta in camari adanci ale sufletului. 

Problema este ca acolo durerea nu s-a vindecat si s-a transformat in trauma. Mai ales daca in mediul respectivului, persista aceeasi mentalitate abuziva, controlativa, infricosatoare.

Cand i-am intrebat pe unii din ei de ce mai stau acolo, mi-au raspuns ca le este frica sa nu piarda Rapirea. 

(Deci, li s-a creat inchisoarea perfecta prin controlul prin frica. I-am si zis lucruri simple de baza ale relatiei, iubirii, comunicarii, autocunoasterii si psihologie, fara sa ma departez de spiritualitatea Cuvantului si erau multi uimiti ca e asa de simplu. Am observat ca unii fratii si unele surori, se roaga si spera anumite lucruri de cate 10-20-30 de ani si tot asteapta, sufera mult, ba altii traiesc in condamnare, in frustrare, in limitare, in boli fizice, sufletesti, spirituale.)

Incredibil cata durere pentru lucruri de care se pot elibera intr-un proces de 3-4 sedinte de psihoterapie.

Cand am auzit ce prostie spune mi s-a facut asa mila ca l-am imbratisat pe fratele respectiv cu compasiune. I-am spus: " Frate draga nu stii ca IN DRAGOSTE NU ESTE FRICA?". A zis "Amin. Da asa e, dar fratele Branham a zis....". Am tacut. 

Nu am mai zis nimic stiind clar ca orice as spune nu il poate ajuta. Atunci i-am zis ca e un om minunat, sa caute Dragostea lui Dumnezeu in mod profund si va fi fericit si daca vine in aceasta generatie Rapirea, precis ca va ajunge acolo ca insusi Branham (am zis fratele Branham) a zis in anii 50 ca Dumnezeu i-ar fi spus in vedenia cereasca urmatoarele "NUMAI DRAGOSTEA DESAVARSITA VA INTRA AICI". A zis "Da, dar..." Oh, daca ar crede asta cei care urmeaza mesajul! Indata s-ar vindeca si elibera. 

Dar nu e simplu deoarece dragostea ca sa fie desavarsita trebuie sa treaca prin mai multe procese, teste, incercari... 

Exact aici au cazut cam toti urmasii mesajului, primii liderii, deoarece atunci cand trebuia sa arate iubirea/rabdarea/bunatatea in momente dificile, -ca atunci trebuie desavarsita- ei au explodat cu critica, nervii, barfa, toxicitatea, neiertare, acuzatiile, dezbinarile, rautati fara margini am vazut la ei.

Iata o simpla solutie de ajutor psihologic, spiritual pentru cei care sunt la mesaj, vad deja ca este fals, dar sunt tinuti acolo legati de frica si de amenintarile continue si subtile a unor voci toxice. 




Dati volumul mai tare.

Eu iubesc invataturile si ideile practice. 

Iata ca un simplu psiholog, poate ajuta oamenii mai mult decat multi predicatorii si invatatorii din secte. 

De aceea eu cred ca un pastor, lider, predicator care nu cunoaste baza psihologiei, procesele psihologice prin care trec oamenii in secolul 21, nu este bine sa conduca oamenii, deoarece daca ei nu inteleg cu adevarat ce inseamna problemele oamenilor, durerile lor profunde, radacinile acestora, motivele invidiei, rautatii, dezbinarilor, al tiparelor comportamentale, etc., ei nu pot ajuta cu adevarat comunitatea. 

Chiar si daca ar avea un dar divin special, o chemare deosebita -ceea ce in Romania nu e cazul- au nevoie de o disciplinare, de o "scoala" de maturizare, de a intelege cum poate slujii mai bine lui Dumnezeu ajutand poporul lui prin partea pragmatica a Cuvantului nu doar prin teoria lui, deoarece credinta fara fapte este moarta. Adica chiar este moarta si care naste/produce oameni morti.

Renuntati sa mai conduceti oameni pana cand nu intelegeti ca 99% dintre oameni sunt buni dar au probleme la care voi ca lideri TREBUIE SA AVETI SOLUTIA. DATI-VA DEMISIA ACUM! 

ORI SOLUTIE ORI DEMISIE! VOI RASPUNDETI DE OAMENI, NU PRICEPETI INCA? 

INCETATI SA MAI TORTURATI PSIHIC SI SUFLETESTE OAMENII. 

SUNTETI CALAI SAU SLUJITORI AI LUI DUMNEZEU?  

Si cum 99,9 % nu au nici un dar special divin, ar trebui sa foloseasca ce a dat Dumnezeu astazi: Cunostinta aplicata prin credinta.

Dar si un dar sau o chemare, au nevoie de o disciplinare, de o "scoala" de maturizare, de a intelege cum poti sluji ai bine lui Dumnezeu ajutand poporul lui prin partea pragmatica a Cuvantului nu doar prin teoria lui, deoarece credinta fara fapte este moarta, adica naste/produce crestini morti.

Sper sa ajute pe toti de la mesaj si exmesaj si pe oricine in general. 

La mesajul lui Branham sunt multi oameni minunati si buni, dar care au fost traumatizati de catre altii, de catre liderii lor, de catre alti asa zisi "crestini" prin cuvinte acuzative, judecative, amenintari subtile, scenarii apocaliptice etc

Eu credeam ca procesul de vindecare dupa traumele suferite, este mai usor. Dar la unii este foarte greu, am vazut acum si pentru altii este mai usor. Am vorbit zilele trecute cu fostul cumnat. Mi-a zis de mama lui ce bolnava e, ce distrusi ii sunt nervii si cat de grav bolnava e mental. Are schizofrenii, halucinatii etc. Ea era o femeie care asculta cate 10 ore pe zi Branham si citea mereu brosuri timp de peste 25 de ani. 


Acum am inteles si am vazut cum demonii nevrotismului, urii, acuzatiilor de pe benzi, a transformat-o in cea mai bolnava, paranoida, nefericita si depresiva fiinta din cate am vazut. 
S-a lasat vulnerabila cand asculta casetele mai demult, adica nu punea filtru deoarece credea in ce asculta, din toata inima.
Mi-am cerut iertare. Mi-am cerut iertare.

Era asa de fericita la baptisti, inainte. 
Avea radacini sanatoase aproape intreaga lor familie, din partea ei, acolo la baptisti...ma simt si eu "traumatizat" cand vad cat rau am facut altora aducandu-i in una dintre cele mai toxice, depresive si false miscari religioase.

Prin acest video mi s-a mai lamurit unele lucruri interioare de care desi teoretic le stiam, nu le aplicasem sau le privisem superficial. 

L-am dat unei femei si s-a vindecat in doua zile. Chiar si anumite acnee si bube de pe fata i-a disparut. Tristetea i-a disparut si povara a plecat.

Si altii mi-au spus ca i-a ajutat mult deoarece carau cu ei mizerii din trecut, nu doar a lor ci si mizeriile altora.

Si eu mi-a amintit anumite lucruri din trecut, le-am inteles si asta m-a ajutat foarte mult. 

Am gasit in mine "deseuri radioactive" vechi incepand in special de atunci cu cosmarurile venite odata cu sinuciderea lui Sorin, scandalurile, atitudinea lor si calatoria trista si deprimanta prin adunarile de la mesaj. 

Am gasit greseli personale si am vazut ca unele din acestea se datoreaza influentei de 100% a unor oamenii din mesaj pe care i-am  intalnit si cu care am fost ani de zile. 


M-am iertat, am iertat, si am inceput 100% actiunea de purificare si curatire practica a tuturor deseurilor toxice.

Stiti ce este trist?

Tocmai aceste lucruri simple de acest gen, lipsesc in toate adunarile de la mesaj si din cauza asta oamenii sufera mult si actioneaza prin impulsuri emotionale negative, iar acele suferinte nevindecate se transforma dupa cativa ani in depresii, stres accentuat, nefericire, moarte spirituala si sufleteasca. 


Dumnezeu foloseste oameni si oameni ca sa ajute alti oamenii. Dumnezeu a dat solutii mai mari si mai multe decat Branham sau alt lider ar aproba. Dumnezeu nu este ingradit de mesajul orei. Dumnezeu nu poate fi limitat la ideile unor oameni. Cum sa crezi asa ceva? Il faci pe Dumnezeu atat de mic cat e 2% din creierul tau? Eu cred ca gresesti enorm daca faci asa.


De exemplu medicina naturista care este atat de benefica vindecand milioane de oameni, nu a fost promovata niciodata de Branham si de mesaj. Vedeti? Dumnezeu nu este limitat la mintea si la sentimentele pastorului sau liderului pe care il urmezi. Nici vorba.

Deci exista solutii date de Dumnezeu care vindeca si ajuta atatia oameni ASTAZI dar sunt total necunoscute la mesaj, dar, instinctiv, unii le folosesc.

Pacat ca oamenii le ignora, nu pentru ca nu sunt corecte sau adevarate, ci pur si simplu pentru ca ei dispretuiesc educatia, progresul, deoarece Branham le-a dispretuit si respins. A invatat si predicat constant impotriva acesteia si a catalogat-o ca fiind de la Cain.


Se pare ca pentru ei nu conteaza daca cineva spune lucruri bune, spirituale, vindecatoare, ci conteaza doar ca un mort de acum 50 de ani, le-a ridicat bariere si ziduri uriase in viata lor si le-a spus sa nu treaca mai departe, iar ei asta fac. 


Stau ca slugi umilite, nu umile, la porunca unor oameni care sunt dovediti ca au fost si sunt afectati psihic si mental, sunt mincinosi si inselatori. 

Acel om, Branham, desi mort, controleaza inca vietile lor intr-un mod diabolic. Nu e trist asa ceva? Este. 


In loc ca el sa fi spus ca oamenii sa caute prin credinta mai multe comori, sa patrunda in Dumnezeu mai mult, deoarece Dumnezeu este Infinit, el le-a spus in mod isteric: "Intoarceti-va la benzi!" Si ei asta fac.

Pacat de valoare vietii voastre oameni scumpi. 

Dragii mei, sunteti atata de valorosi si pretiosi, cu potential, dar lepadarea de cunostinta, aduce auto-lepadarea voastra chiar din partea voastra. 

Adica, chiar voi va faceti rau cu mana voastra, fara sa vreti.


Procesul de vindecare poate fi uneori lung, dureros, dar cu siguranta este extrem de benefic. 

Daca aplici aceste sfaturi cu credinta si in Numele Lui, atunci rezultatele vor fi cu adevarat uimitoare, este credinta mea. Acestea pot aduce vindecarea mentala si fizica imediat.


Doresc tuturor vindecare si liniste sufleteasca si spirituala deplina, o viata fericita, implinita conform cu chemarea si alegerea Lui. 

Iubiti pe Domnul, iubiti oamenii, iubiti-va si iertati-va asa cum El v-a iubit si iertat, faceti bine tuturor, mai ales fratilor. Doresc mult succes, crestere si maturizare in slujba, viata, relatii si cariera tuturor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.