marți, 27 noiembrie 2012

Discutii, comentarii


Din discutiile mele cu prietenul meu vechi Nelu Dascal.

**********
 
Nu am vorbit negativ de WMB. Nu mai incerca sa critici pe cineva care cerceteaza. Te rog pentru binele tau, renunta odata pentru totdeauna la spiritul merist/neocomunist/neocatolic/neonazist. Da dreptul omului pe care Dumnezeu insusi il da. Sa cerceteze. Sa caute. Sa analizeze, sa traga concluzii. Nu te comporta dictatorial si subiectiv. 

MAI CREZI CA ISUS DOMNUL PRIN JERTFA SA DE LA CRUCE NE FACE FRATI, NU MESAJUL CONTRADICTORIU AL VREUNUI MURITOR?

Nu am auzit de J.C. pana acum. Nu stiu despre ce vorbesti. Inceteaza odata cu prejudecatile…chiar nu v-a schimbati odata atitudinea asta de doi bani?
Tot ce am citit dupa ce am aflat de Nor ca este un fals, am gasit aici ceva interesant.
http://branhamrefutation.blogspot.ro/
Dar tipul asta nu intra adanc in detalii de invatatura.


Primele intrebari pe care mi le-am pus cu privire la veridicitatea, infailibilitatea pretinsa a lui WMB a fost cand am vazut ca apar discutii contradictorii pe subiecte din mesaj in care ambele parti au dovezi. Duhul s-a facut trup, saptamanile lui Daniel, casatorie si divort….apoi cand am tradus si tiparit brosuri ignoram greselile ca ma gandeam ca revelatia adevarat a lui este din 1963, asa ca orice a zis inainte de aceasta data nu e important.

Cand am facut cartea Epocile Bisericii la fel am gasit multe multe afirmatii pe care apoi le neaga, dar cand le spune pe ambele PRETINDE CA DUMNEZEU I-A ARATAT.
Imi era ciuda pe Ewald Frank caare atat precizie in anumite invataturi fata de fr Branham. As fi vrut sa gasesc in mesaj dovezi ca fr Frank este gresit. Dar din pacate am aflat exact invers.

Dar cum stii deja,ca v-am convocat la Cluj, cand am citit ca Maleahi, Ilie, Matei 17, nu are nici o legatura cu el fisurile s-au marit.

Cand am aflat ca in 28 februarie el nu era pe munte GATA, am stiut ca se ascunde ceva gresit….DOUA SAPTAMANI AM PLANS M-A DURUT STOMACUL SI M-AMTAVALIT PE JOS DE DURERE. Ma uit pe CD la Mesaj si vad ca el inca in 4 martie ERA IN HOUSTON TEXAS in drum spre Arizona unde a ajuns si stat abia din data de 6 la 9 martie. ATUNCI V-AM SI SUNAT, -tu erai in tara- SA NE INTALNIM DAR M-ATI FACUT VARZA LA INTALNIRE. Tu nu ai vrut sa asculti nimic.

Apoi am citit ca in Apocalipsa 10 NU EXISTA 3 PERSONAJE CI NUMAI DOUA….si ca esenta anuntului Ingerului Legamantului nu este Branham, mesager care deschide taine ci esenta acelui anunt este despre cand ISUS PREIA IMPARATIA LUMII DIN APOC 11:15….am vazut cat de ridicol este la anumite invataturi, afirmatii copilaresti, contradictorii, stari nevrotice accentuate pe care le are si le transmite publicului….plus ca am citit ca botezul biblic, divinitatea suprema a lui ISUS, etc NU SUNT REVELATIILE LUI….toate acestea m-au condus la o singura concluzie. WMB si mesajul sau a deviat de la chemarea minunata pe care a avut-o in frumosii ani 50…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.