sâmbătă, 12 mai 2018

Orgoliul si mandria in mesajul lui Branham - prima parte



Citind din carte acest pasaj din imagine, multi lideri si predicatori de la mesaj mi-au aparut in fata ochilor. 

Multe evenimente, multe faze, multe lucruri triste. 





Asa cum eu vad, este exact tipologia lui Branham si a celor de la mesaj. 

Urmariti orice discutie cu ei. Urmariti predicile lor si pe Youtube. Urmariti orice postari au ei pe Facebook la subiecte religioase sau la comentarii. Vedeti postarile de pe blogurile lor. Ei sunt tot pe contre. Tot in ofensiva. Tot pe autoproslavire proprie. Tot pe a dovedi ceva. Tot pe lauda de sine. Tot pe cearta. Tot pe acuzare. Tot pe atac.

Ei sunt tot pe atac si nu pe a da valoare celor cu care comunica. De aceea nu gasesti in comunicarile lor nimic cu valoare, educativa, intelectuala sau Cereasca, ori spirituala cu putere de transformare, de ajutor. Valoare care la un moment dat sa te atinga, sa miste ceva in tine, sa te apleci, daca e cazul, de bunavoie, pe genunchi si sa te rogi, sa plangi, sa ceri o schimbare in bine a vietii, a gandului, a pasilor. 

Ei doar arunca versete biblice in stanga si dreapta ca sa isi dovedeasca teoriile. Alt interes nu au.

Pana si unele adevaruri biblice pe care le mai spun uneori, ei le otravesc dandu-le doar sens negativ acestora. Le folosesc doar in favoarea lor si doar in defavoarea altora. Asa ceva e rautate nascuta din orgoliu.

Ei o fac ca si cum ei ar fi stapanii versetelor biblice. Ca si cum Biblia si versetele biblice sunt proprietatea lor. 

Ei bine dragilor, aflati acum ce am aflat si eu mai demult. Nu sunteti stapanii Cuvantului sa il aplicati si dati altora dupa emotiile voastre negative, dupa voia orgoliilor personale sau dupa cum v-ati trezit dimineata. Este un orgoliu nociv acest comportament pe care il aveti. 

(Fac o paranteza. Insasi acest blog nu ar fi aparut daca un frate de la mesaj, nu ar fi fost plin de orgoliu atacandu-ma si acuzandu-ma pe blogul celalalt motivational, ba ca eu nu mai cred mesajul lui Branham, ca sunt ratacit, ca sunt pierdut, samd. Aici am descris cum am pornit acest blog https://mesajul.blogspot.ro/2013/05/cum-am-inceput-acest-blog.html )

Eu va spun ca sa stiti bine, ca atitudinea aceasta nu are de-a face cu Dumnezeu, cu lucrarea Lui, nu va face bine deloc si nu este deloc spirituala si nici nu ajutati pe altii cu ea. Dimpotriva, faceti mult rau incepand cu cei din jurul vostru.

Am vazut asta pretutindeni la ei. Branhamisti, frankisti, tunetisti, etc. E de fapt acelasi duh la lucru. Este vorba despre orgoliul. Este "pacatul originar" interior al umanitatii. 

Tot ceea ce cauta ei sa faca este sa impuna ideile lor, si ce e socant este ca EI NU AU NICI O TREABA SA ASCULTE la alte argumente, chiar daca acestea sunt reale, de bun simt, sunt pertinente, biblice, sunt dovedite in intregime ca fiind 100% adevarate. Dar lor nu le pasa de adevar. Le pasa de un singur lucru. Sa isi dea singuri dreptate. Este orgoliu.

Dintr-un orgoliu prostesc, ei nu dau dreptate altora care le spune ceva corect, chiar daca ei stiu ca este asa, doar pentru ca acela nu este cu ei, sau ca nu este supus ideilor lor despre Cuvant.

Acesta este crestinism? Nicidecum. Este acesta un model de slujire sfant si biblic? Nicidecum. 

Dar ce este? 

Este boala orgoliului de care ei sufera. Este infantilism la nivel spiritual, emotional si mental.

Veti vedea in acest articol dovezi clare ca astfel de comportamente si tipare psihologice sunt ca si otrava si ca ele se nasc numai dintr-un orgoliu diabolic, dintr-o ambitie rea, dintr-o mandrie ascunsa in om.

Ce inseamna acest tipar comportamental pe care il au?

Aici mai jos gasim raspunsuri plauzibile.

Voi scrie aici, apoi las o parte din descrierea psihologica a orgoliului din cartea aceasta, iar apoi voi incheia.

Incepand cu Branham, eu cred ca am vazut asta la 90% dintre lideri dar si ca si credinciosii ai mesajului noi, inclusiv eu, am preluat multe elemente de egocentrism si mentalitate negativista si le-am transformat intr-un mare orgoliu personal, intr-o mandrie, o aroganta, ca numai noi suntem mireasa, ca noi avem profet adevarat si ca noi si numai noi, avem adevarul, samd.

Acum vad si cred ca sursa raului de la cei care urmeaza mesajul lui Branham este orgoliul. 

Orgoliul este acela care produce stari de tensiune interiora, aduce cearta, aduce ura, mandrie, minciuna, barfa, nemultumire, aroganta, rautate, nedreptate, prostie, nebunie, aduce invidie, competitie, ignoranta, nervozitate, dezbinari, depresie.

Acest tipar comportamental este generat de catre EGO si orgoliu si face doar rau.

La Cluj, tot la fel. 

Primele manifestari grave de orgoliu le-am vazut la primul meu pastor de la Cluj. Acel om, prin orgoliul lui, a facut mult, foarte mult rau si inca continua sa faca. El si multi oameni din jurul lui l-au copiat in acest comportament orgolios, ambitios, deloc iubitor si deloc duhovnicesc. Eu venind la mesaj din zona baptista, am fost surprins negativ sa vad atata mandrie si orgoliu la pastor.

Ascultandu-l si pe el cum vorbeste, si pe Branham si pe multi altii in timp, am observat ca fiecare dintre noi -si eu desigur- am fost prinsi in acest orgoliu, aceasta mentalitate nociva. Unii am fost prinsi intr-o masura mai mare, altii in alta mai mica. 

Apoi, aceleasi tipare comportamentale orgolioase au fost manifestate si in viata altor lideri si frati din Cluj si din intreaga tara. 

Imi amintesc ca a fost peste tot, mai ales la Cluj, mult circ, cearta si barfe si discutii total inutile intinse pe o perioada de ani si ani de zile. Cine ce a zis, cine ce a facut? Unde a mers cutare? Cum s-a imbracat cutare? Ce masina si-a luat cutare? De unde are bani cutare?

Pentru ce toate acestea? Pentru nimic. A fost doar timp si viata risipita in zadar. 

Daca va intrebati de ce s-au intamplat si se intampla atatea rele la mesajul lui Branham, pe orice linie, sa stiti ca 99% din motive este ORGOLIUL. 

Au fost de cele mai multe ori ambitii egoiste, bazate pe diferite cunostinte cum ar fi, ca numai noi stim botezul adevarat, ca numai noi suntem Mireasa, etc. 

Orgoliosul este omul care face orice sa para ca are dreptate, sa impresioneze, sa fie ceea ce nu e in realitate. Orgoliosul nu accepta, nici mort, ca altul sa aiba dreptate, sau sa fie mai bun decat el, sau sa aiba succes. Vai, orgoliosul se imbolnaveste de invidie si de rautate daca se intampla asa ceva.

Orgoliosul minte total fara ezitare, doar ca totul sa para sa fie asa cum vrea el. Evita intentionat adevarul (asta e grav) doar pentru a-si satisface propriu orgoliu care are radacini adanci in propriul trecut.

Este incredibil cat rau face orgoliul in vietile noastre si in relatii familiale, prietenesti, comunitate, iar daca ii aplicam o directie religioasa acesta face urat de tot. Provoaca distrugeri. Orgoliul castiga satisfactie cand altii se pierd si se prabusesc.

Studiind in ultimele luni mai multe subiecte pentru vindecare am dat peste una din principalele surse ale raului si al bolilor psihice si fizice. Acesta este orgoliul. 

Am aflat deci, inca un motiv pentru care Branham a mintit atat de mult. A facut-o pentru ca a fost extrem de orgolios. Iar smerenia pe care si-o producea singur, este o dovada de orgoliu, deoarece Branham vroia sa fie vazut ca fiind foarte smerit. 

Cum s-a manifestat orgoliul lui Branham in cel mai vizibil mod? 

Iata cum.

Branham vroia sa fie profetul Ilie. El s-a declarat in mod total necinstit si nebiblic ca fiind profetul Ilie din Mal 4:5 si a jignit urat pe toti care nu au crezut asta.

Vroia sa fie Moise. 
Vroia sa fie Ioan Botezatorul. 
Vroia sa fie Isus. 
Vroia sa fie Pavel. 
Vroia sa fie Noe. 
Vroia sa fie Avraam. 
Vroia sa fie ingerul 7 din Apoc 10. 
Vroia sa fie Fiul Omului. 
Vroia sa fie Mesagerul adevarat. 
Vroia sa fie singurul mesager al timpului. 
Vroia sa fie lumina din timpul serii.
Vroia sa fie singurul caruia i sa descoperit Cuvantul. 
Vroia sa fie Dumnezeu in trup uman de care toti sa asculte.
Vroia sa fie ingerul 7 al Bisericii din Laodicea.

(Pot spune, ca o opinie pur personala, ca descrierea pe care Domnul o face acelui inger laodicean, adica ii spune aspru ca de fapt el e sarac, nenorocit, ticalos, orb si gol, i se potriveste foarte bine lui Branham. Interesant e ca Domnul vede dincolo de aparente si ii spune ADEVARUL. Poti spune si tu acelasi lucru ca si Domnul? Surprinzator si foarte diferit de cum noi il privim pe acel inger al Bisericii Laodicea. Ce vede Domnul dincolo de aparente, in acel inger? Eu am vazut, de aceea ati gasit aici in blog atatea dovezi ca Branham si mesajul lui nu e aproape nimic din ce a pretins ca e.)

Branham a jignit urat pe toti care nu au crezut toate aceste aplicari de versete biblice lui insusi. A devenit bolnav de obsesia asta de a fi un personaj celebru din Biblie si apoi a derapat atat de grav incat a vrut ca el sa fie toate la un loc, inclusiv Isus si Dumnezeu in trup.

Branham nu doar ca a crezut astea pentru sine -ceea ce era fix treaba lui si dreptul lui- ci el a incercat sa impuna tuturora sub amenintari, aceste idei nascute din orgoliul lui nestapanit.

Cititi va rog predicile lui Branham si vedeti cu ochii vostri. Nu ma credeti doar pentru ca o spun. Veti vedea foarte repede cum orgoliosul de Branham se plasa pe sine, mai ales in anii 60, in orice tablou biblic ca el singur fiind unul din acesti eroi ai Bibliei, in acest timp de sfarsit. 

Macar daca ar fi fost asa domnule. AM FI AVUT MOTIVE DE BUCURIE ACUM! AR FI FOST MINUNAT! Dar s-a dovedit ca nu e asa. Aici a venit dezamagirea si demascarea asa zisului mesaj.

Ce inseamna a fi autentic ?

Frate, sora, eu cred ca cel mai bine pentru Branham, ar fi fost ca sa fie el insusi. Evanghelist cu daruri diverse de folos credinciosilor. Ar fi fost mai fericit si ar facut lucrurile in mod corect. A fost o greseala uriasa incercarea lui de a fi altii. Asa a devenit el un fals. Si aici mai apare o grava problema. Tot asa devenim si noi falsi, incercand sa fim ce el a zis ca suntem, adica Mireasa. (pentru ca urmam ideile lui.)

Sa fi tu insuti, inseamna a fi autentic. A fi adevarat. Cu bune, cu rele, dar esti tu. Asta e frumusetea unei vietii simple si fericite. Esti tu insuti. 

Esti imperfect, eu sunt imperfect, dar suntem noi insine si lucram la noi insine zi de zi. 

De ce e important sa fii autentic?

Daca retineti ceva cu privire la autenticitate retineti asta, va rog. 

A fi tu insuti, a fi autentic este singurul punct de unde Dumnezeu poate incepe cu tine lucrarea si vindecarea interioara, daca e cazul, dar si orice altceva legat de misiunea ta personala pe acest pamant. 

Dumnezeu nu poate incepe lucrarea interioara reala cu acela care tu te dai, dar care nu esti. Si stii de ce? Pentru ca acela care tu te dai si te crezi, acela nu exista. Si Dumnezeu nu lucreaza cu un personaj imaginar, sau cu unul creat de mintea lui Branham sau a ta, ci El lucreaza cu un personaj real, deoarece El a platit pretul pentru TINE, cel real, nu pentru cel imaginar. Tocmai am avut o revelatie frate! 

Si acel autentic trebuie sa fi tu. A fi autentic nu inseamna perfect. Sa nu confundam lucrurile. A fi autentic inseamna a fi adevarat si a fi perfectibil. 

Asa ca cel mai bine si sigur lucru ca sa ajungi la Cer, este sa inveti sa fii tu insuti. 

Om preaiubit, descopera simplitatea realitatii tale. Altfel esti si vei ramane doar un fals, pentru ca esti ceea ce tu ti-ai inchipuit despre tine sau ce altii au zis ca esti.

E foarte clar asta, nu?

Ce puternic este acest adevar. Pe mine m-a umplut de putere si de viata acest adevar etern. 

Frate, acest adevar ne scapa de falsitate si de zeci de ani de ratacire in credinta falsa, si in religie. Ne elibereaza de a fi ceea ce altii au vrut sa fim.

Este o revelatie adevarata pentru mine. Sper ca va ajuta si pe voi.

Acest adevar puternic mi-a dezvaluit cat de usor poate lucra viata si Dumnezeu cu mine atunci cand sunt eu insumi si nu am pretenti arogante despre mine si imi vad de treaba, si-mi dau silinta sa traiesc frumos. 

Si am vazut, si la mine in viata, cata suferinta si neimplinire are acel om, care se da drept altul, pierzandu-si astfel pretioasa lui viata in iluzia ca e ceva ce nu e. 

E bine si frumos sa traiesti in mod autentic dar si sa permiti altora sa fie ei insisi, nu ce vrei tu ca ei sa fie. 

Orgoliile oamenilor de la mesaj impun mereu altora ce sa fie ce sa nu fie. Acestea sunt ambitii religioase, orgolii nesanatoase. Mesajul lui Branham te face sa fii fals si sa consideri si pe altii falsi. De fapt, de aia o si faci cu altii, pentru tu esti primul si cel mai mare fals.

Ce l-a facut pe Branham atat de fals?

Branham a vrut tot timpul sa fie tot altii, asa cum ati citit in lista de sus si, in plus, el nu descoperit nici o taina asa cum a pretins, ci s-au gasit zeci si sute de dovezi ca a copiat si preluat de la altii asa zisele descoperiri, invataturi biblice. Asa ca Branham ne-a mintit. 

Asta la facut in primul rand un fals. (Ma intrebam ca de ce oare Branham se dispretuia pe sine atat de mult, incat nu vroia sa fie el insusi si dorea sa fure slava eroilor din Biblie?)

Si inca o problema foarte grava, legata de nebunie si orgoliu absolut nebun, este ca el a vrut sa ia totul de la altii, ca acestia sa nu FIE NIMIC FARA APROBAREA SA. 

Va dati seama ce descoperim acum in viata lui Branham? Un orgoliu absolut. Un orgoliu diabolic.

Pe cei care, asa in mod simplu, au vrut sa fie doar crestini baptisti, penticostali sau oridecare erau ei, BRANHAM I-A DESFIINTAT LUANDU-LE PANA SI ACEST DREPT ELEMENTAR DAT DE DUMNEZEU, daca acestia nu ii urmeaza ideile lui, pe nedrept numite "descoperire." 

Branham cel fals, din orgoliu, i-a declarat pe ei ca fiind falsi. Ironia sortii.

Branham a incercat sa le confiste mantuirea (care este de fapt un dar gratuit prin harul lui Cristos) pentru ca ei nu au acceptat multe din ideile lui. 

Mai frate, ce e asta? Le iei totul celorlalti? 

Pe tine te plasezi ca un mare profet si mare inger si mare mesager iar pe altii ii arunci la gunoi? 

Branham se plaseaza pe sine sus, si in ochii lui el devine TOTUL, devine ABSOLUTUL, iar crestinii din alte comunitati devin NIMIC. 

Ce rautate, ce orgoliu nepotolit, ce om fara suflet. Tot asa sunt cativa pastori de la mesaj. Unul cel putin este la Cluj. Au o satisfactie perversa interioara pe care o potolesc doar cand fac rau altora, cand le distrug fiinta, cand declara ca aceia sunt nimic fara ei. Se cred niste zei infailibili acesti oameni absolut bolnavi psihic. Da, bolnavi psihic, obsedati de orgolii si control.

As vrea sa gasesc cuvinte sa pot descrie aceasta stare pe care a avut-o Branham. Vad ca e o combinatie intre o nefericire ascunsa, de o dimensiune cosmica, si o aroganta si orgoliu de dimensiuni astronomice. 

Ce urat pentru un lider crestin la nivelul acela, sa se poarte asa. 

Noi astia de jos da, mai cadem, mai gresim, mai pacatuim. Asa e viata, cu bune si rele, dar frate, unul cu pretentia lui Branham sa faca asemenea mizerie? 

Nu ma mir ca seamana perfect cu descrierea ingerului din Laodicea. Orb, gol, ticalos, nenorocit, sarac! TICALOS! ORB! GOL! NENOROCIT! SARAC! Isus personal i-o spune in fata. Acel inger orgolios este singurul din Biblie cu care Isus vorbeste asa de direct si de dur. Nici cu Iuda Iscarioteanul, Isus nu a vorbit atat de aspru. 

Multumesc lui Isus pentru sustinere! 😇😊🙏

Asta spune totul despre Branham, nu semnele si minunile lui. 

Eu cred ca un slujitor al harului, al Imparatiei lui Hristos, se poarta cu oamenii cu totul diferit, chiar daca nu are aceleasi doctrine sau idei ca si altii. 

Diferenta dintre Isus si Branham

Nu uitati asta niciodata:

Domnul care era Sfânt, Sfânt, Sfânt, S-a facut păcat pentru noi si a făcut in asa fel incat sa ridice oamenii pacatosi, abandonati, parasiti, rai, leprosi si i-a facut sa se simta salvati, sa se simta iubiti, iertati, acceptati, primiti in brate iubitoare chiar fara nici un merit. I-a facut sa simta ca au o sansa la Cer, la viata, la schimbare, la transformare, la bunatatea lui Dumnezeu.

Branham, bolnav de orgoliu a facut total pe dos, total invers. 

El a facut ca oamenii salvati si buni sa se simta pierduti si rai. Ce fel de om ar face asa ceva? Un invidios, un afectat grav de nevrotism care vrea sa controleze pe aceia slabi de minte. 

Cine ar face asa ceva, cand Biblia porunceste clar cum sa devenim prin Cristos, si mai mult decat literal, chiar si natura interioara suspina in noi sa fim iubitori si asemanatori cu Domnul si suntem intristati cand nu reusim mereu sa fim cum dorim si gresim. De ce sa ataci si sa defaimezi in mod intentionat?

Primul, adica Domnul, ne invata prin iubire, lepadarea de orgoliu, iar al doilea, adica Branham, ne invata sa fim plini de orgoliu si sa respingem pe altii, sa-i etichetam negativ, sa ne comparam cu ei, sa ii dispretuim.

Apoi, tot din orgoliu, ura si dispret total, Branham a spus ca toti crestinii au "semnul fiarei" pentru ca ei nu urmeaza mesajul lui, sau, pentru ca ei nu explica anumite subiecte biblice la fel ca si el. 

Ce mai poti spune? 

Acest asa-zis profet a avut in ascuns un orgoliu diabolic, dar si a cultivat multa mandrie si rautate. Si mai rau decat asta, el a semanat multa ura si dispret si ne-a invatat si pe noi sa fim la fel ca si el. 

Ne-a invatat sa fim rai, orgoliosi, sa dispretuim pe altii.

Ne miram de ce unii din liderii nostri din trecut s-au purtat la fel ca el? Poate ca unii s-au purtat si mai rau decat Branham. Nu e de mirare.

Branham ne-a dus intr-o zona spirituala inferioara, josnica, mizerabila, de unde tot ce vedem este ca altii sunt rai si ca numai noi suntem buni si curand vine Domnul numai dupa Mireasa sa, adica noi. Doar noi. Doar noi. Acesta este orgoliu. Orgoliul acesta este otrava. Orgoliul acesta este cancer si este boala sufleteasca si mentala.

Branham ne-a influentat pe multi dintre noi in aceasta mentalitate toxica si dispretuitoare fata de normalitate, fata de alti oameni si deseori si fata de fratii care uneori nu ne mai plac, din diverse motive.

Oameni buni, daca voi aveti ochi duhovnicesti, vedeti ca de fapt Branham a fost un orgolios deosebit de crud facand asa ceva. El nu a invatat in mod biblic si echilibrat lucrurile si a produs multa distrugere. 

El a scos mereu sabia lui emotionala si nevrotica si a taiat continuu pe toti, urland mereu, zbierand tot timpul. 

El nu a semanat iubirea lui Dumnezeu, bunatatea, facerea de bine, iertarea, vindecarea sufletului, pacea sufletului, dragostea de frati, iubirea de oameni. Nu. De aceea el nu a invatat niciodata pe altii despre dragostea divina si despre lucrurile acestea atat de curate si sfinte ale lui Dumnezeu. 

El era obsedat de revelatia unor taine ca sa para special, tot din orgoliu. Taine care s-au dovedit a nu fi nimic altceva decat plagiatura.

Daca ar fi vrut, ca exemplu, sa-si promoveze ideea lui cu parul lung la femei, ca si proprie convingere personala, era dreptul lui, eu sunt de acord, si chiar trebuie respectat orice om daca are idei diferite. 

Dar frate, prin dragoste, Branham ar fi putut sa arate frumusetea feminina si feminitatea pronuntata si cat de frumoasa si feminina si naturala si originala poate arata o femeie -in opinia lui- care are parul lung. Dar nu sa urle toata ziua ca multe crestine au par scurt si sa minta ca e pacat daca cineva are parul scurt. 

Biblia spune ca era rusine, nu pacat. Asa a fost atunci. 

In traditia evreieasca era rusine, deoarece parul scurt insemna faptul ca femeia respectiva nu a fost supusa si i sa taiat parul deoarece parul insemna supunere fata de barbat. Asta a fost o traditie veche evreiasca mult mai neinsemnata decat taierea imprejur, care nici asta, nu mai e obligatorie.

Putea ca prin harul dumnezeiesc sa le dea femeilor motive si o incurajare sa poarte parul lung, nu sa tot urle si sa acuze ca au parul scurt.

Frate, iubirea si sanatatea emotionala, mentala, arata ce e frumos, ce e bine, nu face rau, nu se gandeste la rau, nu pune accent pe negativ, nu scoate raul la suprafata ci aduce solutia, iar mai departe e decizia fiecaruia daca accepta sau nu. 

Trebuie respectat omul, indiferent daca accepta sau nu, ideile mele sau ale tale, despre un subiect de viata sau biblic. Astazi poate o femeie nu intelege, dar peste 1 sau 5 ani poate isi schimba atitudinea. 

Niciodata nu stii cum Dumnezeu poate schimba lucrurile peste noapte.

De aceea nu trebuie sa judecam niciodata pe cineva pentru situatia lui din prezent si daca fix atunci cand noi le spunem ceva ei nu accepta ideile noastre. Nu trebuie sa ne impunem niciodata ideile. Acesta este orgoliul urmasilor mesajului. 

Da, din orgoliu personal ne dorim ca ei sa creada PE LOC CE LE SPUNEM. Asa ceva nu este deloc corect. Nu este frumos. Nu este ceea ce Dumnezeu vrea. Nu este ceea ce Dumnezeu lucreaza intr-un om. 

Prin comunicare si argumente, prin dezbatere, noi trebuie sa fim flexibili nu orgoliosi, si sa fim mereu in cautarea adevarului, a lucrurilor care ne fac mai buni, pentru noi insine, pentru societate, pentru familie, pentru Dumnezeu. 

Ce inseamna ca Branham a fost nevrotic?

El ne-a zis ca toata viata lui a fost nevrotic. Toata viata lui frate! Acum va dati seama de fapt ce inseamna asta?

Haideti sa va spun ce inseamna. 

Tot ce a simtit el, tot ce a gandit, tot ce a spus si a facut, a fost in cea mai mare parte influentat de proprii lui demoni interiori ai nevrotismului si orgoliilor personale cu privire la Dumnezeu, si nu inspirat de catre Dumnezeu.

Nevroza este definita ca fiind exprimarea sentimentelor pe cale negativa, pe calea nervilor, a urii, a dispretului. Exact asta a facut Branham si nevroza lui era motivul ca o face. El a avut dreptate. A fost nevrotic si inca unul foarte grav in ultimii ani ai vietii sale.

Asta confirma ce spune medicina psihiatrica si anume ca un om care vrea sa controleze viata si alegerile altora, care vrea sa isi impuna ideile lui altora, este un om BOLNAV DE ORGOLIU. ESTE DECI SI BOLNAV PSIHIC. 

Insa, la polul opus, unul care invata, educa si inspira pe altii sa isi faca -prin decizie proprie benevola- viata mai frumoasa, mai buna, mai aproape de lucruri de valoare spirituala, divina, umana, de tot ce e bun in societate, acela este un om adevarat a lui Dumnezeu si este o personalitate cu o gandire si o minte sanatoasa.

Eu cred ca asta ar trebui sa lucram sa devenim, fratilor. Oameni care inspiram, educam, nu care impunem. 

Tu ce fel de lider esti? Unul care inspira sau care impune?

Sau, pastorul tau ce fel de lider este? Unul care manipuleaza prin frica si impunere sau te inspira si faci lucruri pe care TU VREI sa le faci? 

Trebuie sa ne vindecam toti de boala orgoliului, fratii mei. Haide sa va spun ceva ce m-a ajutat foarte mult pe mine. 

Nu avem dreptul sa controlam vietile altora, in schimb putem explora bogatiile mari ale lui Cristos, ale cartilor, ale ideilor divine, ale noastre interioare si apoi le putem creste, le putem folosi pentru a vindeca si inspira alti oameni sa devina ceea ce vrea Dumnezeu, vrea ca ei sa devina, nu ceea ce orgoliul nostru vrea.

Dragi frati, in Imparatia lui Dumnezeu este vorba despre inspiratie si influenta pozitiva, despre convingere interioara prin acceptare personala, nu este vorba despre dominare, infricare, control sau impunere. 

Acestea din mesajul lui Branham sunt orgolii lumesti politice si religioase corupte, otravitoare si toxice. Nu uitati niciodata ca Cristos ne-a castigat inimile prin iubirea Lui extraordinara si prin cuvintele Lui vindecatoare si inspirative. 

Va mai intereseza daca inimile oamenilor sunt castigate de Cristos sau sunteti atat de falsi incat nici nu stiti ca El asa lucreaza cu oamenii? 

El o face prin inima, prin atingere, prin inoire, prin schimbare interioara. Eu cred ca sunteti atat de confuzi si efectiv ati uitat si nu mai stiti nimic despre cum Dumnezeu lucreaza cu omul. V-ati adancit in sectarism si rautate atat de mult incat nu mai aveti nici o sensibilitate a inimii? Eu sper ca nu.

Daca sunteti, nu lasati sa mai treaca nici o zi fara sa va schimbati inima.

Nu este trist sa fii la mesaj de 10-20 de ani si sa nu stii nimic despre cum Dumnezeu se apropie de fiinta umana pe care o iubeste? Tu poate stii regulile lui Branham da, dar nu stii nimic despre Dumnezeu.

Orgoliul este zidul cel mare dintre noi si Dumnezeu si dintre noi fratii

Din pacate, Branham s-a lasat prada si s-a lasat condus de orgoliul lui predicandu-se pe el insusi ca fiind ingerul 7 din Apocalipsa 10 si profetul Ilie si restul eroilor din Scripturi din lista de mai sus. 

A vrut sa impuna asta lumii crestine. A fost corect asa ceva? Nu a fost. Este biblic asa ceva? Nu este. 

Se pare ca doar asta il interesa. Sa plaseze aceste idei false in mintea noastra. Asta a fost preocuparea lui din aproape fiecare predica. Pune-ti mana si cititi predicile lui si vedeti.

Nu mai re-amintesc de probleme facute de Branham, in familiile oamenilor, cu invataturile sale confuze despre Casatorie si Divort.  Branham a facut mult rau altora.

Vroia sa para smerit in fata publicului spunand ca el niciodata nu ar accepta sa primeasca o masina luxoasa cadou, in timp ce avea masina luxoasa in garaj primita cadou de la Oamenii de Afaceri Crestini. Ce e asta? Ipocrizie nascuta din orgoliul personal.

Orgoliul la facut dintr-un evanghelist de succes, cu ambitii bune, pozitive, care cat de cat a ajutat si incurajat oamenii in anii '50, intr-un profet fals decazut, doborât de propriul orgoliu, ca si Lucifer.

A furat de la altii invataturile despre Botezul din Fapte 2:38, 7 Epoci, 7 Peceti, Samanta Sarpelui si multe altele, pentru un singur motiv: era orgolios si vroia sa isi satisfaca EGO-ul proclamandu-se singur marele profet Ilie care descopera tainele si restituie adevarul. 

Era dependent sa auda ca oamenii cred ca el este profetul lui Dumnezeu, de aceea intreba mereu pe toti cei din linia de rugaciune: 
CREZI CA EU SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU? 
CREZI CA EU SUNT PROFETUL LUI DUMNEZEU? 

Din orgoliu a urlat mereu si a predicat apoi mesajul ACUZATIA comparandu-se cu ISUS care a fost respins, pentru ca tot mai multe biserici crestine l-au parasit si respins. Urla dintr-un orgoliu ranit. 

Acesti orgoliosi sunt experti in arta de a se preface in victime. Ei fac rau altora si tot ei pozeaza in victime si apoi asmut pe cei ce ii urmeaza, impotriva celor care nu i-au crezut. 

Orgoliosii sunt si manipulatori ai celor ce ii urmeaza impotriva celor care nu ii urmeaza.

Acestia, care ii urmeaza pe lideri orgoliosi, sunt credinciosi naivi, cu gandire infantila, nematurizata psihologic si spiritual si ei devin victime adevarate ale orgoliilor liderilor lor.

Dar daca analizezi atent, vezi clar ca cei care l-au parasit pe Branham, stiau foarte bine ca profesorul CLARENCE LARKIN a scris majoritatea lucrarilor teologice despre Epoci si celelalte lucrari, cu mult timp inainte ca Branham sa predice macar sau sa se nasca. 


Ei stiau ca el minte. Multi care l-au iubit si l-au ajutat cu de toate, au suferit pentru el. Multora le-a parut foarte rau pentru ratacirea lui.

Au facut foarte bine ca l-au parasit. Asa este biblic. Sa parasesti pe cel care paraseste Cuvantul si minte intentionat. (nu ma refer la greseli inconstiente).

A aparat Branham Cuvantul sau orgoliul sau?

Branham in orgoliul sau, a continuat sa fie incapatanat in mod diabolic, lovind mereu pe altii, urland in mod isteric impotriva tuturor intr-o tentativa de a fi un justitiar si un aparator al Cuvantului.

Dar cercetand aproape vedem ca Branham nu a aparat Cuvantul lui Dumnezeu. Asta o vad foarte clar acum. Branham si-a aparat propriul lui ORGOLIU. 

Branham si-a aparat titlurile furate din Biblie, de inger, Ilie, Moise, etc. Pentru acelea lupta. Cititi si vedeti. 

Urletele sale ascundeau de fapt o frica teribila interioara de a nu fi crezut. Si-ar fi pierdut intreaga impresie falsa despre el. Asta l-ar fi aruncat intr-un haos psihic si mai grav. 

Daca din orgoliul lui credea ca el este profetul Ilie si ingerul 7 si toata constiinta si viitorul si le-a pus in ideile acestea, trebuia sa lupte pe viata si pe moarte sa le apere. Branham se apara pe sine, nu apara Cuvantul. 

Minciuna, ratacirea, au devenit necesare pentru el, ca orgoliul lui sa ramana neatins.

Asta ne spune si faptul ca deseori ORGOLIUL il face pe om sa sufere mult, nu cei din jurul lui. Lupta inutila pentru apararea propriului ORGOLIU aduce multa oboseala, neliniste, durere si epuizare in viata ORGOLIOSULUI.

EGO-ul lui Branham era nevrozat si urla mereu sa intimideze, sa infrice sufletele naive si nesigure de fagaduintele biblice ale harului lui Cristos. 

Branham nu a avut un mentor, un duhovnic, dupa ce l-au parasit cei apropiati. El nu a ascultat de nimeni, niciodata, desi cei mai multi au vrut sincer sa il ajute. 

Orice lider care nu are un mentor, sau un grup cu care sa se consulte, este orgolios. 

Cand voi auziti ca un lider spune ca el nu are nevoie de mentor, ca el il are pe Dumnezeu ca mentor, acela e mandru si orgolios.

Cand voi auziti ca un lider spune ca el nu are nevoie sa retraga nimic din ce a spus, acela e un lider mandru si orgolios. 

Singurul care a avut influenta majora asupra lui Branham si l-a si ordinat in slujba a fost pastorul lui, un vrajitor imperial, mason sef, sef de KKKlan, un infractor dovedit, condamnat deseori, rasist, de caracter rau famat. 

Bun. Sa mergem mai departe cu explicatia din cartea din care m-am inspirat in acest subiect.

Despre orgoliu - partial

“Sunt foarte putini oameni carora le place sa auda vorbindu-se despre orgoliu. N-am intalnit inca pe nimeni care sa fi reusit sa-l stapaneasca in intregime. Orgoliul este una dintre numeroasele manifestari ale fricii, dar acesta are si o latura care tine de aspiratia spre perfectiune a omului. Acesta este constient de perfectiunea divina care exista in el, dar o exploateaza in mod gresit din dorinta de a avea intotdeauna dreptate, in detrimentul celorlalti.

Orgoliul este o greseala a planului mental, a intelectului. Orgoliosul se recunoaste dupa felul in care vrea, in orice imprejurare, sa aiba dreptate si sa le arate celor din jur ca ei gresesc. Vrea sa dea impresia ca el este singurul castigator. 

Dar puterea ce pare sa vina din orgoliu nu este decat o iluzie, caci, in realitate, orgoliosul pierde intotdeauna.

Se spune ca orgoliul este cea mai mare nenorocire a umanitatii. El sta la originea marilor tulburari din viata sociala, a rivalitatii intre popoare, a razboaielor, intrigilor, urii si ranchiunei manifestate fata de altii.

Orgoliul da nastere la ambitii pentru putere, dar inaspreste inima si ne impiedica sa ne iubim semenii. Orgoliosul este convins ca el e intotdeauna drept si ceilalti nu. 

A incerca sa schimbi pe cineva e o forma de orgoliu. 

Cand, in sinea ta, crezi ca esti corect si ai dreptate in comparatie cu altul care, dupa tine, nu numai ca greseste, dar modul lui de gandire e complet deplasat, tu esti singurul care are de pierdut.

Daca te lasi stapanit de orgoliu, asta te va costa foarte mult in ceea ce priveste dragostea, relatiile, sanatatea si fericirea! Oare chiar merita?

Profilul psihologic al orgoliosului

Orgoliosul e cel care se cunoaste cel mai putin pe sine. E atat de plin de el, incat orice tentativa de a-l lamuri va fi sortita esecului. Nu vrea sa stie nimic. Nu suporta sa fie contrazis. Ii place compania oamenilor care il flateaza. Binele pe care-l infaptuieste cineva cu dorinta secreta de a fi aplaudat si glorificat se intoarce intotdeauna impotriva autorului sau.

Din acest motiv, atatia oameni incep un lucru cu bune intentii care, in final, se intorc impotriva lor, caci, pe parcurs, orgoliul a pus stapanire pe ei.

Exista doua forme de orgoliu: mental si spiritual.

Orgoliul mental il caracterizeaza pe cel care crede ca stie totul. De indata ce i se pun la indoiala cunostintele, orgoliul iese la suprafata si acesta este inceputul unei indelungi lupte obstinate pentru a-l face pe interlocutor sa-i inteleaga punctul de vedere. Il putem recunoaste pe orgolios dupa felul lui de a fi. Vorbeste repede, intr-un stil grabit. Vrea cu orice pret sa aiba dreptate si incearca in toate felurile sa se faca inteles.

O alta trasatura specifica orgoliosului este folosirea in mod curent a cuvintelor : „Da, stiam”. El stie totul. Daca intr-adevar stie totul, de ce se simte obligat sa spuna? Ti se intampla de multe ori sa rostesti aceasta fraza? In aceasta situatie, cel mai important este sa fii tu insuti convins ca stii. Tu si numai tu!

Daca ai fost intrebat „Stiai?”, era cu totul altceva. Era o intrebare care astepta un raspuns. Nevoia de a spune ca stiai ceva, fara a fi fost intrebat, se naste din orgoliu.

Orgoliul te face sa rezisti oricarei transformari interioare. Orgoliul incearca mereu sa te impiedice sa-l vezi pe Dumnezeu in fiecare om, sa ierti, sa-ti exprimi emotiile si sentimentele, sa fii tu cu adevarat, sa inveti sa te cunosti si sa evoluezi.

Orgoliul reprezinta de fapt exaltarea eului inferior, a personalitatii, in contradictie cu eul superior, individualitatea. Pe masura ce o vei dezvolta pe aceasta din urma, orgoliul va avea tot mai putina putere asupra ta.

Orgoliul spiritual

Atentie si la orgoliul spiritual! Pe masura ce o persoana evolueaza, ea devine tot mai constienta si pericolul de a se lasa stapanita de orgoliu va fi tot mai mare. Incepe sa se simta superioara celorlalti: „Eu sunt mai bun decat tine. El nu e atat de evoluat ca mine”. Aceste ganduri se nasc din orgoliul spiritual. 

Am cunoscut persoane care atinsesera un grad de evolutie ridicat dar, in momentul in care era vorba sa le fie de folos altora, s-au lasat stapanite de orgoliu si totul s-a intors impotriva lor.

Este foarte important sa fii atent in special cand devii mai constient. Faptul ca ai ajuns la un nivel mai ridicat decat altcineva nu inseamna neaparat ca acesta iti este inferior. Gradul lui de constiinta e inferior, dar puritatea sufletului sau e la fel de perfecta ca a ta. Numai exprimarea e diferita.

Daca ii privesti pe ceilalti ca fiind mai mici decat tine e ca si cum te-ai compara cu un elefant si i-ai considera pe ceilalti niste soareci. Crezi ca un elefant e mai valoros, ca animal, decat un soarece? E primejdios sa gandesti astfel. E ca si cum ai spune ca tu esti Dumnezeu si celalalt nu. Dar trebuie sa-l vezi pe Dumnezeu in fiecare om!

Solutia: iubirea

Totul revine mereu la acelasi lucru: dragostea. Fiecare semn de dragoste sfarseste prin a rezolva toate problemele si transforma totul in viata. Dragostea are o mare putere de vindecare fizica, mentala, emotionala si spirituala.

Acum iti dai seama probabil ca in spatele orgoliului se ascunde intotdeauna frica. Frica de a nu fi iubit, de a fi respins, judecat, criticat. Teama de a nu fi la inaltime intr-o situatie, teama de a pierde pe cineva sau ceva. Daca ai de-a face cu o persoana orgolioasa, incearca sa observi toata suferinta si teama ascunse in comportamentul sau. Poate ca va incerca sa te schimbe, sa-ti provoace teama prin atitudinea sa autoritara, transanta. Dar sa nu te lasi impresionat, caci in realitate este, probabil, mai speriata decat tine. Nu incerca sa-i raspunzi tot cu mintea. Vazandu-i suferinta, vei fi in masura sa ajungi la inima ei.

Exercitiu

La sfarsitul acestor rânduri, te sfatuiesc sa faci o retrospectiva a ultimelor trei zile.

Scrie tot ce-ti amintesti in legatura cu contactele pe cate le-ai avut (cu cei apropiati sau cu altii) – prin ganduri, vorbe sau fapte.

Fii sincer cu tine insuti. Nimeni nu se va uita pe foaia ta de hartie. Daca vrei, arde-o dupa ce ai terminat. Observa de cate ori te-ai lasat stapanit de orgoliu. Poate fi vorba despre orgoliu mental: „Eu stiu mai bine”, sau „Eu sunt mai bun”, Eu sunt mai important”.

Exercitiul n-a fost conceput pentru a te face sa te simti vinovat, ci pentru a te ajuta sa devii constient, sa-ti dai seama unde esti si ce hotarare trebuie sa iei. 

Observa cat te-a costat in ceea ce priveste sanatatea, linistea interioara, relatiile, fericirea, dragostea fata de ceilalti. Esti pregatit sa platesti in continuare acest pret?

Cand vei termina lista, studiaza fiecare situatie si du-te sa vorbesti cu persoana in cauza. Daca e cazul sa-ti ceri iertare, fa-o. Explica-i faptul ca te-ai lasat dominat de orgoliu. 

Spune-i ca nu erai cu adevarat tu cel care-i vorbeai, ca totul venea din orgoliu. Marturiseste-i ca ai decis sa fii propriul tau stapan, dar va trebui sa aiba rabdare cu tine, caci nimic nu se poate face de azi pe maine. Acest semn de dragoste te va ajuta, crede-ma.

Iata afirmatia pe care trebuie s-o repeti cat mai des posibil:

Ma accept cu orgoliul meu si ma eliberez treptat de el, încercând sa-l vad pe Dumnezeu in toti cei ce ma inconjoara!” 

Autor Lise Bourbeau - psiholog, scriitor, consultant, trainer 

(Va urma)

 - Partea a doua la articol aici 

63 de comentarii:

  1. Is bune ideile astea dar inainte de toate in Biblie sta scris ca smerenia inalta si mandria duce la pierzanie. Tu crezi ca ei nu stiu ? Stiu ei foarte bine mai bine ca tine numai ca nu le pasa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mesajul este fals29 mai 2018 la 07:18

      E bine sa ne amintim uneori lucrurile pe care le stim, dar fie le mai uitam, fie le neglijam sau nu ne sunt atat de clare cand citim un verset.

      Eu cred ca este de mai mult ajutor daca dezvoltam anumite subiecte, nu doar daca spunem un verset biblic.

      Ștergere
  2. Excelent articol si multumesc ca ti-ai luat timp ca sa il redactezi. Este foarte valoros pentru cel ce vrea sa creasca, sa evolueze pe plan spiritual. Citindu-l, pentru mine a fost o adevarata revelatie. Totul e atat de simplu si evident, ma intreb cum de nu am vazut aceasta pana acum?

    Este cel mai bun serviciu pe care l-ai facut semenilor nostri, fii lui ADAM. Oricine e sincer in inima lui va recunoaste pentru ca acum lucrurile au fost "dezvaluite" (desi erau mereu inaintea noastra...)

    Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa binecuvanteze si pe cititorii acestui articol!

    ABEL

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai simplu si la obiect nu se putea spune.Asta e spiritualitate autentica.

      Sectele promoveaza absolutismul religios si obiedenta in fata unui lider de turma. Atat si nimic mai mult .

      Peter

      Ștergere
    2. Puterea credintei este intotdeauna vie si activa,in acord cu ceea ce ne-a invatat Hristos. "" Toate cate cereti de va veti ruga,sa le credeti ca le-ati si primit,si le veti avea""

      https://a1.ro/news/inedit/minunile-din-centrul-bucurestiului-foarte-multi-oameni-din-toate-colturile-tarii-sau-vindecat-de-boli-grave-cum-e-posibil-id766309.html

      Peter

      Ștergere
    3. Am spus mai sus ca articolul este spiritualitate autentica.Ce am vrut sa spun ? Ca spiritualitatea implicca cercetare si discriminarea lucrurilor. "" Cercetati toate lucrurile si pastrati ce este bun"", "" Sa nu dati crezare oricarui duh..."".

      Deci asta imnplica adevarata spiritualitate. Cercetare si discriminarea lucrurilor.

      Cine sustine sus si tare dictonul "" Crede si nu cerceta" este un manipulator. Acest dicton are legatura doar cu viata Mantuitorului,si cu cei care cred invierea lui Isus,ca si Toma :"Ferice de cei care cred si nu vad!. ""

      Nici macar apostolii privitor la viata si minunile lor,nu au spus niciunde ca este ferice de cei care au crezut desi nu le-au vazut minunile.

      Doar Isus a folosit aceast dicton.

      Dar in privinta vietii unui om oricare ar fi el,Branham Frank sau alt pretins mesager unic si infailibil,nimeni nu are dreptul sa ne ceara sa credem fara sa cercetam.

      Peter

      Ștergere
    4. Sunt de acord cu Abel si Peter. Si eu spun ca acest articol este o capodopera. Multumim Domnului pentru asa o clarificare.

      Ștergere
  3. Mesajul este fals29 mai 2018 la 07:14

    Ma bucur.
    Multumesc pentru apreciere si sper sa fie de real ajutor pentru cat mai multi prieteni si frati.

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine am inteles.Frate Lica ce sfat ne dai daca vrem sa plecam de la Mesaj? La ce Biserica sa mergem?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo unde este predica Evanghelia cea propovaduita de Sf Ap.Pavel.

      "" Dar chiar dacă noi* înşine sau un înger din cer ar veni să vă propovăduiască o evanghelie deosebită de aceea pe care v-am propovăduit-o noi, să fie anatema! ""

      Peter

      P.S : Scuze daca am raspuns eu in locul lui Lica. ;)

      Ștergere
    2. Mesajul este fals2 iunie 2018 la 07:30

      Nu stiu daca sunt in masura sa dau asemenea sfaturi si nu stiu sigur daca intrebarea ta e pe bune sau e doar asa sa fie.

      Din ce oras sunteti?

      Oricum ar fi, tranzitia catre alta comunitate poate fi un proces destul de dificil. Depinde de multi factori.

      Indemn pe toti care iasa de la mesaj sa nu mearga unde liderii sunt orgoliosi si mandrii cum sunt si 99% la mesaj. Orgolii, taine, idei asa zis speciale care ii fac speciali sunt doar amagiri. Aceste zone sunt total otravite si toxice. Sa nu cazi in alta extrema fugind de inselaciunea de la mesajul lui Branham.

      Cautati, sau formati voi, o noua comunitate, sanatoasa, care pune in mod adevarat pe Domnul in fata si care educa, invata si inspira oamenii sa fie asemenea Lui in caracter, bunatate, iubire.

      O comunitate calda, iubitoare, serioasa, disciplinata, cu lideri transparenti si intelepti si care este interesata in evolutie, nu in dogmatism exagerat, cred ca e potrivita pentru genul de oameni ca si noi care am iesit de la Mesaj.

      Iti dai seama in timp ce fel de comunitate este potrivita. Uneori e dificil.

      Cred ca acolo unde Evanghelia si actiunile iubitoare ale lui Dumnezeu au prioritate, este locul unde ar trebui sa fim noi cei iesiti de la Mesaj. Eu zic si de mine, dupa opinia mea. Acolo unde exista proiecte umanitare, de ajutor, de crestere spirituala, de implicare, mie imi place.

      Nu imi plac deloc adunarile parazite cu lideri paraziti care fac doar burta mare si adunarea nu are propasire.

      Dar oricum, nu exista comunitati perfecte, vei avea dezamagiri daca cauti asa ceva, dar exista multe care sunt sincere, corecte si intradevar sunt dedicate slujirii oamenilor prin diverse modalitati biblice.

      "Dacă mărturiseşti deci cu gura ta pe Isus ca Domn şi dacă crezi în inima ta că Dumnezeu L-a înviat din morţi, vei fi mîntuit". (Rom. 10, 8-9)

      "Cine este cel ce a biruit lumea, dacă nu cel ce crede că Isus este Fiul lui Dumnezeu!” (1 Ioan 5, 5)."

      Roaga-te si cere calauzire si viziteaza cateva adunari, biserici apoi te decizi sau va decideti.

      Ștergere
    3. Fain spus Lica.Eu am spus doar partea spirituala ,cand am spus de Evanghelia predicata de Pavel.Dar tu ai spus si lucruri ce tin de comportamentul si atitudinea liderilor si a membrilor.

      As vrea sa adaug: O comunitate sanatoasa este acolo unde esti acceptat asa cum esti,fara sa fi constrans si santajat emotional si spiritual,si unde iti este respectata personalitatea si punctul de vedere,si fara sa fi fortat sa adopti o anumita imbracaminte sau o anumita atitudine care sa fie pe placul liderilor acelei comunitati.

      De altfel am ajuns la concluzia ca daca oamenii se vad fiecare cum ii vede Dumnezeu,atunci acolo apare respectul si toleranta reciproca.Dispare santajul,constrangerile si interesele ascunse.

      Peter

      Ștergere
  5. Mesajul este fals10 iunie 2018 la 21:03

    Orgoliosul sectant se roaga: Multumesc sa nu sunt ca ceilalti din culte, din lume, si multumesc ca mi-ai descoperit toate tainele, si am inteles toul, si ca m-ai facut mireasa ta. Ajuta-ma sa fiu mai bun decat altii.

    Omul autentic: Multumesc pentru tot ce Tu ai facut pentru mine. Multumesc pentru viata si pentru ca ai pus asa mare valoare in mine, ca sa o cresc si sa o folosesc pentru Slava Ta si pentru binele celor din viata mea si din societate. Buni sau rai, bogati sau saraci, sfinti sau pacatosi, nu conteaza, caci Tu nu cauti la fata omului. Ajuta-ma sa folosesc si sa valorific la maxim toata bogatia si frumusetea pusa de Tine in viata mea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Ei se lauda ca il cunosc pe Dumnezeu dar cu faptele il tagaduiesc.Indeparteaza-te de acestia,caci sunt o scarba". 1 Tesal.

      Azi se implinesc 85 de ani de la botezul din fluviul Ohio.

      Parerea mea este ca Branham a sustinut ideea ca "el va premerge a doua venire" intocmai ca si Ioan Botezatorul. De aceea si fraza contine o comparatie cu persoana lui Ioan ,si nu cu mesajul lui Ioan!:

      "Asa cu Ioan B. a premers prima venire,tu vei premerge a doua venire".

      Asta se potriveste si cu ceea ce invata Branham,ca el adica Ilie va introduce biserica in rapire!.

      Apoi Branham o schimba si spune ca mesajul sau va premerge a doua venire. Asta e specific capilor de secte,care isi schimba teoriile si invataturile in functie de imprejurari.

      Peter

      Ștergere
    2. "Daca te-ai vedea pe tine insuti, asa cum te vede Dumnezeu,ai zambi intr-una!." Neale Donald Walsch

      Peter

      Ștergere
    3. Mesajul este fals14 iunie 2018 la 12:09

      Foarte fain spus.

      Incep sa cred ca Branham si mesajul lui au introdus un Dumnezeu facut dupa chipul si asemanarea sa. Nevrotic, manios, mereu frustrat, enervat ca nu suntem perfecti, impunator, dominant, rautacios, isteric...samd.

      Asa sa fie cu adevarat Dumnezeu? Nu cred.

      Privind la mesajul simplu al lui Hristos, vad cu totul altceva. Vad un ocean de iubire, acceptare, vindecare, bunatate, credinciosie, inclinatie catre bine, catre daruire.

      Asa vad.

      Ștergere
    4. Si mai ales un Dumnezeu orgolios si razbunator.

      Ștergere
    5. Mesajul este fals23 iunie 2018 la 08:52

      Eu cred si sper (poate e o rautate ascunsa in mine) ca Dumnezeu va razbuna toate nedreptatile facute de anumiti oameni pe acest pamant.

      Nu stiu cum o va face, dar cred ca e drept ca cei care au produs suferinta altora in mod intentionat, sa isi primeasca pedeapsa.

      Aici nu e vorba de faptul unii branhamisti nu se inteleg cu ex branhamistii si sunt atat de furiosi si invoca razbunarea lui Dumnezeu. Asta e o prostie monumentala din partea lor.

      Este vorba de promotorii nedreptatilor, uciderilor si genocidului din istorie, este vorba de cei care au calcat in picioare vietile altor fiinte umane fara nici o ezitare.

      Sa ma ierte Dumnezeu, dar chiar as vrea sa se intample asta cu adevarat. E bine e rau, nu stiu. Stiu doar ca e adevarat ce simt in acest moment.

      Ștergere
  6. "Ei doar arunca versete biblice in stanga si dreapta.
    Pana si unele adevaruri biblice pe care le mai spun uneori, ei le otravesc dandu-le doar sens negativ acestora. Le folosesc doar in favoarea lor si doar in defavoarea altora. Asa ceva e rautate nascuta din orgoliu.
    Ei o fac ca si cum ei ar fi stapanii versetelor biblice. Ca si cum Biblia si versetele biblice sunt proprietatea lor.

    Nu este adevarat , acestea sunt acuzatii false . Nu este " ca si cum ar fi " ci este intr-adevar o proprietate a noastra privata . Mesajul orei este cu mult mai adevarat decat poate crede cineva , avand pretentia ca l-ar cunoaste bine .
    Sunt multe taine ale Scripturilor deja descoperite, si mai sunt inca multe altele ascunse de ochii muritorilor de rand .Asa vorbeste Domnul : "Lucrurile ascunse sunt ale Domnului Dumnezeului nostru, iar lucrurile descoperite sunt ale noastre si ale copiilor nostri, pe vecie, ca sa implinim toate cuvintele Legii acesteia. (Deut.29:29) Daca Israelul din vechime a avut Legea Vechiului legamant , care aducea moartea in obiectiv , Israelul Noului legamant are Legea Duhului de viata in Isus Hristos . Daca in Legea veche erau Porunci, in Noua Lege sunt Taine descoperite , pe care poruncile le tineau ascunse in ele . La ruperea celor sapte peceti, acele taine au fost deschise si sunt prezentate in Mesajul orei . Acum a venit timpul pentru desfasurarea publica a tainelor
    Intr-un comentariu pe blogul : http://www.infomesaj.ro/slujba-incincita/jonathan-cahn-taina-zigotului-sau-taina-unirii/
    "Am citit ceva ce mi-a luminat inca un coltisor al Cuvantului :
    „Astfel, Mesia a fost eliberat din moarte, din durerile naşterii, pe măsură ce învia, se ridica din mormânt. În cazul acesta, cuvântul „odin” vorbeşte despre naşterea unui copil.
    Aşadar, Mesia se afla într-un mormânt, dar textul grec vorbeşte aici despre „durerile naşterii”.
    Asa stand lucrurile, am priceput de ce este scris :
    ” Si noi va aducem vestea aceasta buna ca fagaduinta facuta parintilor nostri, Dumnezeu a implinit-o pentru noi, copiii lor, inviind pe Isus; dupa cum este scris in psalmul al doilea: „Tu esti Fiul Meu, astazi Te-am nascut.” (Fapt.13:33)
    Este claritatea Cuvantului vorbit , a faptului ca nasterea din nou este totuna cu invierea noastra in Hristos . „Caci, daca este cineva in Hristos, este o faptura noua. Cele vechi s-au dus: iata ca toate lucrurile s-au facut noi.” (2Cor.5:17)
    Si iarasi am vazut aici , in textul Biblic, ca invatatura despre samanta lui Abraham este corecta caci fagaduinta a fost data parintilor , dar a fost implinita pentru copiii lor . Si cred ca este o mandrie biblica pe care avem nu numai dreptul ci si datoria sa ne-o afisam , aceea de a fi copiii lui Dumnezeu ,din acea samanta binecuvantata a lui Abraham , fiindca este scris : „… mai intai Dumnezeu Si-a aruncat privirile peste Neamuri, ca sa aleaga din mijlocul lor un popor care sa-I poarte Numele. (Fapt.15:14)
    ” De aceea, fratilor, cautati cu atat mai mult sa va intariti chemarea si alegerea voastra; caci, daca faceti lucrul acesta, nu veti aluneca niciodata. (2Pet.1:10)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acaesta este tinta Mesajului orei, lucrarea duhului lui Ilie in toata istoria Mantuirii , conform Maleahi 4. 5 si 6
      "El va intoarce inima parintilor spre copii si inima copiilor spre parintii lor " si se refera strict la samanta lui Abraham.

      Ștergere
    2. Domnul insusi ne incurajeaza , daca suntem perfect constienti si ne recunoastem pozitia noastra in Trupul lui Hristos (2Cor.13:5): " Numai tineti cu tarie ce aveti, pana voi veni!" ( Apoc. 2.25 )
      Ce vina avem noi daca altcineva este gata sa moara de ciuda cand ne exprimam public convingerile indreptatite de Scriptura ?

      Ștergere
    3. Ce treaba are istoria mantuirii cu Maleahi? Aici e vb de venirea lui Ilie si a lui Moise la poporul Israel.Avertismentul de la sf cartii sunt pt Israel: "...ca nu cumva la venirea Mea sa lovesc tara cu blestem".

      Cui i se adreseaza Dumnezeu aici?

      Apoi cei 2 mari proroci ai Israelului sunt mentionati un Apocalipsa,unde sunt vazuti inaintea revenirii Domnului adica exact cum scrie in Maleahi ca vor venii adica inaintea zilei Domnului.

      Daca Branham era Ilie atunci trebuia sa vina ziua Domnului,dupa cum scrie in Maleahi.

      Dar Branham a murit de 50 de ani.Unde este ziua Domnului ? Chiar Branham spunea ca Ilie introduce biserica in rapire.

      Nu cunoasteti nici Biblia dar nici predicile lui Branham. Vorbiti fara dovezi si fara argumente biblice.

      Peter

      Ștergere
    4. Cica samanta lui Avraam este in Maleahi...

      Umblati doar cu speculatii teologice.

      Ștergere
    5. Este samanta lui Avraam dupa trup,dar nu la cea care face referire Ap Pavel adica cea spirituala sau prin credinta in Hristos. Este o mica mare diferenta.

      Peter

      Ștergere
    6. Bine ca stii si cunosti tu, Peter ! Dar, dupa ce si dupa cate cuvinte folosesti in comentarii se vede ca te lauzi fara temei .
      Nu ai citit tu ce a zis Domnul ?
      " Intreaba vremurile stravechi, care au fost inaintea ta, din ziua cand a facut Dumnezeu pe om pe pamant, si cerceteaza de la o margine a cerului la cealalta: a fost vreodata vreo intamplare asa de mare si s-a auzit vreodata asa ceva?
      A fost vreodata vreun popor care sa fi auzit glasul lui Dumnezeu vorbind din mijlocul focului, cum l-ai auzit tu, si sa fi ramas viu?
      A fost vreodata vreun dumnezeu care sa fi cautat sa ia un neam din mijlocul altui neam, prin incercari, semne, minuni si lupte, cu mana tare si brat intins si cu minuni infricosate, cum a facut cu voi Domnul Dumnezeul vostru in Egipt si sub ochii vostri?
      Numai tu ai fost martor la aceste lucruri, ca sa cunosti ca numai Domnul este Dumnezeu si ca nu este alt Dumnezeu afara de El.
      Din cer, te-a facut sa auzi glasul Lui, ca sa te invete; si, pe pamant, te-a facut sa vezi focul Lui cel mare si ai auzit cuvintele Lui din mijlocul focului.
      El a iubit pe parintii tai, si de aceea a ales samanta lor dupa ei; El insusi te-a scos din Egipt, prin puterea Lui cea mare."
      Saamanta lui Abraham este in primul rand aceea naturala, si apoi aceea spirituala, caci este scris : ". Este semanat trup firesc, si invie trup duhovnicesc. Daca este un trup firesc, este si un trup duhovnicesc.

      45. De aceea este scris: "Omul dintai, Adam, a fost facut un suflet viu." Al doilea Adam a fost facut un duh datator de viata. Dar intai vine nu ce este duhovnicesc, ci ce este firesc; ce este duhovnicesc vine pe urma. (1Cor.15:46) Omul dintai este din pamant, pamantesc; Omul al doilea este din cer."
      Daca eu am priceput adevarul acesta, ma astept ca tu , ca barbat,sa-l fi priceput mai dinainte .Nu poate veni ceea ce este duhovnicesc decat dupa ce apare ceea ce este firesc . Trebuie , deci, sa fie samanta fireasca alui Abraham , locul unde vine samanta duhovniceasca a lui Dumnezeu . Altfel, de ce avem " Cartea neamului lui Isus Hristos " diferita in cele doua Evanghelii , Matei si Luca ? Si de ce este scris ca Duhul S-a coborat si S-a oprit peste Domnul Isus, cand a fost botezat de Ioan Botezatorul ?
      Despre duhul si lucrarea lui Ilie nu mai este cazul sa-ti spun ceva, fiindca tata a prezentat in mod exhaustiv acest subiect in mai multe articole, incepand cu acesta, pe blogul https://behaituloilorsiglasulpastorului.wordpress.com/2011/04/28/de-ce-zic-carturarii-ca-trebuie-mai-intai-sa-vina-ilie/
      Dar daca tu nu urmaresti altceva decat pricina de galceava, esti singur raspunzator de atitudinea ta , nu mai da vina pe fratele Branham !

      Ștergere
    7. Mai departe si mai adanc ( poate ca nu dupa mintea si cunostintele lui Peter ), luand seama la versetele "A fost vreodata vreun popor care sa fi auzit glasul lui Dumnezeu vorbind din mijlocul focului, cum l-ai auzit tu, si sa fi ramas viu?
      A fost vreodata vreun dumnezeu care sa fi cautat sa ia un neam din mijlocul altui neam,..."
      care se refera la samanta lui Abraham in V.T., avem si in Noul Testament scris la fel , Cuvantul vorbit tot printr-un om israelit : " Simon a spus cum mai intai Dumnezeu Si-a aruncat privirile peste Neamuri, ca sa aleaga din mijlocul lor un popor care sa-I poarte Numele. "(Fapt.15:14)
      Deci, de la inceput pana la sfarsit, Cuvantul lui Dumnezeu este o proprietate privata a celor care provin din spita Neamurilor lui Abraham. Atat in V.T cat si in Noul, ( daca nu ai stiut pana acuma si daca vrei sa stii de acum inainte ) acest popor este compus numai din fratii si surorile Domnului Isus Hristos , care a venit in Lume prin Samanta binecuvantata a lui Abraham , tatal nostru, al tuturor ( asa a zis apostolul Pavel (Rom.4:16))

      Ștergere
    8. Mesajul este fals26 iunie 2018 la 08:20

      "Cuvantul lui Dumnezeu este o proprietate privata" - este cea mai noua idee falsa pe care o aud.

      M-ai ajutat totusi sa inteleg ca si aceasta gandire eretica a contribuit la aroganta lui Branham si a celor care il urmeaza.

      Singurul proprietar al Cuvantului este Cel care l-a inspirat si al carui plan la format.

      Oamenii sunt beneficiarii Cuvantului, nu stapanii acestuia. Cand imperiul roman nou crestinat a crezut nebunia ca este proprietar al Cuvantului a inceput sa distruga si sa ucida pe oricine nu s-au supus ideilor lor despre Cuvant.

      Aceasta idee, la un nivel de secta mica sau organizatie mare, este una din cele mai periculoase idei eretice din istoria omenirii. Este criminala si ascunde dorinta nesabuita de control, dominare si impunere.

      Am mai zis-o, dar se pare ca nu ai studiat putin din Biblie si istorie, si orgoliul tau este mai mare decat dorinta de a cerceta din punct de vedere neutru, obiectiv.

      Chiar nu am timp pentru asemenea lucruri infantile.

      Ștergere
    9. Poti sa ma consideri o habarnista, dar eu iti zic sa-mi arati unde scrie ca " oamenii sunt beneficiari ". Eu am citit doar ca exista " mostenitori " si acestia pot a fie nu toti oamenii , ci numai acei care au primit dreptul divin sa se numeasca copiii lui Dumnezeu. Celorlalti, nu le este dat si pace ! ( chiar daca sunt " din aceeasi framantatura ") Ai fost tu vreodata mostenitor, ca sa stii ce inseamna lucrul acesta?
      La drept vorbind si judecand dupa ce este postat, al cui orgoliu este oare mai mare decat al tau , cel care iti astupi urechile la sfaturi bune?

      Ștergere
    10. Eliza esti versata in speculatii si inovatii religioase. Mai stiu pe unul care era ca tine,si care ii influenta pe ceilalti semeni sa stea langa el fiindca el era,chipurile,Ilie care ii va duce in rapire.

      Dar de fapt i-a dus intr-o mare dezamagire,pana acolo incat atunci cand a murit mai rau ca un caine,au asteptat sa invie.

      Bati campii ca si tatucul tau Branham,caruia ii placea sa se joace cu vorbele,si in special cu naivitatea altora

      Ștergere
    11. Mesajul este fals26 iunie 2018 la 12:29

      Daca esti mostenitor inseamna ca ai beneficiat de promisiunea Cuvantului.

      Beneficiar este cel care a primit ceva anume, nu stiam ca la capitolul cultura generala stai atat de "bine".

      Ai zis de dreptul divin.

      Eliza draga pai citeste atunci Cuvantul si afli ca dreptul divin sa te numesti copil al lui Dumnezeu il ai daca crezi in Cristos si in Jertfa Lui, in Evanghelie.

      Nu ai acest drept daca crezi in alte idei precum este mesajul lui Branham.

      Nu aveti nici o promisiune biblica validata de intreg Cuvantul.

      Credinta voastra in mesajul lui Branham nu va face mostenitori, deoarece aceasta de promisiune de mosternire beneficiaza copiii Lui si este pentru ORICINE CREDE IN EL! In Domnul Isus Cristos, in Jertfa Lui.

      Galateni 3,25-29:

      "Căci toţi sunteţi fii ai lui Dumnezeu prin credinţa în Cristos Isus. 27 Toţi câţi aţi fost botezaţi în Cristos v-aţi îmbrăcat în Cristos. 28 Aşadar, nu mai este nici iudeu, nici grec, nici sclav, nici liber, nici bărbat şi nici femeie: voi toţi sunteţi una în Cristos Isus. 29 Iar dacă voi sunteţi ai lui Cristos, atunci sunteţi descendenţa lui Abraham, moştenitori după promisiune."

      Mesajul lui Branham si ideile lui nu ai NICI MACAR O TREABA AICI. Mesajul este total nul in fata adevarului biblic. Este total zero in fata acestor fagaduinte nespus de mari pentru cei care nu adauga in fals inlocuitor adevaratei credinte din Cuvant.

      "Căci toţi* sunteţi fii ai lui Dumnezeu prin credinţa în Hristos Isus." Acest adevar etern nu poate fi schimbat de 100000000 de ingeri de lumina.

      Ștergere
    12. Asa este Lica. Prin Hristos suntem copiii lui Dumnezeu. Doar un zapacit poate sa vina si sa schimbe acest adevar,prostindu-i pe altii, ca prin mesajul lui am fi copiii Domnului.

      Asa le-a sucit mintile incat credeau ca un mitoman ii va duce in rapire,chiar daca era intins la orizontala in patul de veci.

      Peter

      Ștergere
  7. Mesajul este fals23 iunie 2018 la 08:10

    Eliza, noi suntem beneficiarii si eventual cei care se ocupa, sunt slujitorii Cuvantului, nicidecum nu este o proprietate privata.

    Oamenii de la mesaj au desacralizat Cuvantul folosind versetele Acestuia in mod complet abuziv si i-au dat o interpretare care nu se potriveste cu intreg Cuvantul.

    Samanta binecuvantata a lui Abraham, copiii lui Dumnezeu sunt cei care cred in Cristos, in Jertfa Lui, in Evanghelie, nu interpretarile egoiste si rauvoitoare ale nu stiu cui.

    Biblia spune de nenumarate ori ca ORICINE CREDE IN EL, va fi salvat, sau este ceva in ochii lui Dumnezeu. Nicaieri nu se vorbeste despre Branham sau un mesaj inlocuitor.

    Este deosebit de periculos sa adaugi propriei credinte un evident fals inlocuitor adevarului deja existent si vesnic valabil: Cuvantul scris a lui Dumnezeu.

    De fiecare data cand citezi un verset biblic de incurajare sau ceva asemanator acela NU se refera la urmasii lui Branham ci la credinciosii in Evanghelie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inainte de-a mai face vre-un comentariu impotriva Mesajului orei si a Mesagerului, fa bine si priveste-te in oglinda acestei predici
      http://www.infomesaj.ro/slujba-incincita/jonathan-cahn-puterea-tamim-ului/

      Ștergere
    2. Mesajul este fals26 iunie 2018 la 08:24

      Fa tu bine Eliza draga, si nu mai da indicatii altuia ce sa faca si ce sa nu faca.

      Ștergere
    3. Mai degraba slujba incalcita. Sa facut ultimul mesager facandu-i pe ceilalti sa creada ca odata cu el vine si rapirea. Dar Branham a murit de 50 de ani. Cum mai puteti crede ca el a fost Ilie ,cel care duce biserica in rapire?

      Insasi moartea lui a dovedit ca ceea ce el a predicat despre sine a fost fals.

      Peter

      Ștergere
    4. Chiar că încâlcită, să nu zic... împuțită. Nu ca să jignesc, dar cum să numesc un mesaj mort de mai bine de o jumate de veac, care atunci pretindea că va "premerge venirea lui Cristos"?

      Si ca să facem hoitul mai fresh (slujba "profetică"), că altfel nu îl mai înghite nimeni, hai sa îl mai condimentăm cu praf de evreu "mesianic" (sau poate e praf "evreul"?), poate că în felul acesta mai păcălim prostovanii...

      Mai nou, ultima fiță în materie de "predicare" este să te pui să explici termeni ebraici, sau sa traduci predici ale unor așa-ziși "rabini", fie ei si mesianici. Doar că în realitate ei nu sunt nici rabini autentici (doar pretinși), nici mesianici. Cât despre limba ebraica... mai e mult până a o înțelege. Sunt doar niște autori de cărți amăgitoare, cu un singur scop: sa scoată cât mai mulți bani din cărți ce se joacă cu emoțiile oamenilor prin propagarea de isterii și alarme false, repetând la nesfârșit aceleași povesti apocaliptice despre "sfârșitul lumii"...

      https://bereanresearch.org/when-a-false-teacher-calls-america-israel/

      Ștergere
    5. In acel articol anti-Mesaj am citit : " Israel had Moses and the prophets who spoke inerrantly for God. Who speaks bindingly for God beyond Scripture for America? There is no such person."
      Cel care a scris nu stie ca William Branham a fost " such person " si ca Jonathan face doar un " highlight " la Mesajul Orei .
      William Branham a vorbit mai multe predici cu titlul " Israel si Biserica " iar locul in care au fost vorbite a fost Biserica din America . Comparatia facuta de fratele Branham intre evenimentele traite de Israelitii din vechime si acelea traite de Biserica din America in special, este cu totul ei cu totul biblica, si cine nu a citit Mesajul in original poate fi usor prostit de akde Abel si Lica , care vorbesc cu o limba despicata , cu gandul sa faca orice numai sa nu creada nimic altceva decat propriile lor judecati " rationale ". (Dictionarul ne spune ca o judecata rationala este pur mentala, netinand cont de evenimente trecute sau viitoare,( " (În filozofia raționalistă) Izvorât sau dedus din rațiune, considerat ca independent de experiență și anterior acesteia. " Cu alte cuvinte, o gandire " cu capul in nori " si cu picioarele balanganind in aer , o pornire cu avant care duce nicaieri .
      Si apoi, degeaba se tot burzuiesc ei si se atata unul pe altul fiindca cei care merg pe Calea cea dreapta nu se sperie de cateii care latra fioros din spatele gardului dupa care sunt tinuti inchisi in curtea stapanitorului acestei lumi pagane
      Bine v-a zis Eliza, nu m-am asteptat sa comenteze asa de direct si la subiect . Eu am fost in tara si am vazut ca si acolo adunarile propasesc, nici vorba de prabusirea profetita de Lica . Blogul acesta este falimentar de la bun inceput fata de scopul pe care vi l-ati propus , fiindca nu ati atacat un om mort de 50 de ani trecuti, care sa nu va dea nici o replica, ci ati atacat Biserica lui Hristos , pe care nici portile locuintei mortilor nu o pot birui, dar vreti sa o biruiti betii de voi , cu vorbe de doi bani . Imparatia lui Dumnezeu nu sta in vorbe prelungite pana la refuz in cuvinte de denigrare si barfa , de care va ocupati voi de mai bine de 7 ani , ci in putere de vindecare , asa cum a demonstrat Dumnezeu in lucrarea pe care a facut-o prin fratele Branham si intr-o dovada data de Duhuk Sfant , prin descoperirea tainelor legate de Dumnezeu si pecetluite in Sului Cartii

      Ștergere
    6. Povesti faine ,pe care le-am crezut ca naivii in urma cu 25 de ani,fiindca nu stiam ca Branham plagiase "descoperirea"pe care el o prezentase ca fiind descoperirea lui proprie.

      E usor sa repeti aceeasi placa ca un papagal.Mai greu e sa cercetezi afirmatiile lui Branhan .

      Asa cum aveti prorocite mincinoase ,asa sunteti si voi.Se pare ca va place minciuna ,si sa va tăvăliti in ea.

      Peter

      Ștergere
    7. Oaie rătăcită, care eşti în ceaţă deasă şi încerci să mai bagi şi pe alţii în ceaţă, te contrazici deja din primele cuvinte: Spui despre un articol că este „anti-Mesaj” iar despre autorul acestuia că „nu ştie cine a fost WMB”. Păi cum Doamne să fie anti-mesaj un articol în care nici măcar nu se vorbeşte despre mesaj și al cărui autor probabil nici nu a auzit vreodată de Branham?

      Sau poate că pentru tine „Mesajul” nu mai este (doar) Branham și predicile sale, ci tot cu ceea ce tu rezonezi? Prin urmare, și Jonathan Cahn cu „profețiile” lui sunt „Mesajul”, și teoria „Pământului plat” al unor blogheriști pierde vară este „Mesajul”, și orice altă idee mai mult sau mai puțin sănătoasă este pentru tine „Mesajul”...

      Nu, Jonathan Cahn nu este „Mesajul” și nici nu face vreun „highlight la Mesajul Orei”. Tu în citirea ta superficială te-ai oprit probabil la prima parte cu titlul „Profeții descoperă taine”, aceasta ți-a excitat mintea după care te-ai revoltat când ai citit că autorul nu îl recunoaște pe Jonathan Cahn ca fiind un profet.

      Articolul era recomandat de mine mai degrabă pentru ultima sa parte, intitulată „Este America Noul Israel?” Știu că pretutindeni aiurea (pe bloguri mai mult sau mai puțin folositoare) îți propovăduiești ideile despre „semințiile pierdute ale lui Israel”, speculând că creștinii (sau „privilegiații”, rasa „regală” care crede „Mesajul”) ar fi acei evrei. În acel articol nu era vorba de Branham și de Mesaj. Este doar mintea ta încâlcită (blana ta de oaie nu ți-a mai fost tunsă de zeci de ani). Tu nu vrei decât să promovezi ceva, ce oamenii cu mai multă carte știu de mult și numesc „Mitul Noului Israel”.

      Ia de aici și citește pe românește, deși nu cred că vei cuprinde nici cele expuse aici. Dar poate alti cititori cu mintea mai luminată vor înțelege despre ce e vorba.

      https://oxigen2.net/tag/mitul-american/

      Scot în evidență ce este mai important, pentru a atrage atenția distinșilor cititori ai acestui blog despre care tu spui că este falimentar. Dacă acest blog este „falimentar”, atunci al tău cum se numește?...

      Motivul pentru care credinciosul este orb la fortele social-politice care modeleaza credinta lui este acela ca aceste forte sunt percepute printr-o interfata mitologica. S-a afirmat in repetate randuri ca mitul antic este o interfata prin care omul primitiv percepe fortele neintelese ale naturii. Ei bine, mitul modern este o interfata prin care omul modern percepe fortele sociale neintelese care influenteaza viata lui.

      In lumea noua, mitul national se loveste de superficialitatea timpului. Este imposibil sa proiectezi o utopie intr-un secol de istorie. Aceasta este dealtfel secretul exceptionalismului american. O natiune fara trecut se orienteaza cu toata forta spre viitor. Dar viitorul este plin de umbre si prezentul este controlat de forte neintelese. Frustrarea prezentului si teama de viitor conduc la nevoia de trecut utopic. Utopia cea mai usor accesibila si populara este vechiul Israel.

      Mitul acesta exista in forme multiple. Anglo-saxonii sunt cele zece semintii pierdute. Mormonii considera ca indienii sunt evrei imigrati in lumea noua, ca Isus este fondatorul Americii, si biserica sfintilor este reprezentantul modern al acestei teocratii. Diferite confesiuni fundamentaliste nu se sfiesc sa-si dea pe fata proiectele teocratice. America este tara cu cei mai multi caucazieni circumcisi din lume.

      Ștergere
    8. Sunt indoblbitociti .De ex in Apoc.5 doar Isus a fost gasit vrednic sa priveasca in cartea cu 7 peceti.De ce oare? Fiindca el este Rascumparatorul.Se specifica clar in text :

      " 9 Şi cântau* o cântare nouă şi ziceau: „Vrednic** eşti Tu să iei cartea şi să-i rupi peceţile, căci† ai fost înjunghiat şi ai†† răscumpărat pentru Dumnezeu, cu sângele Tău, oameni din*† orice seminţie, de orice limbă, din orice norod şi de orice neam".

      Trebuie sa fi extrem de redus sa afirmi ca si Branham a fost gasit vrednic sa priveasca in cartea cu 7 peceti.

      Apoi o alta chestiune cu pecetile este ca ele sunt judecati sau niste sentinte sigilate ,care se vor rasfrange asupra pamantului. O dovada clara in acest sens este pecetea a 6 a unde vedem un munte de foc care se va abate asupra locuitorilor pamantului

      Deci pecetile sunt niste judecati pe care doar Mielul sau Isus le desigileaza si le revarsa asupra Pamantului. Ele au legatura cu necazul cel mare.

      Din Rascumparator Isus se transforma in Judecator.

      Si in istorie,cand o carte sau un sul este sigilat,nu poate vedea nineni continutul,doar regele imparatiei respective.

      Nu are nici cea mai mica legatura cu Branham sau cu istoria mantuirii.

      Peter

      Ștergere
    9. IN primul rand, aceste tablouri din apocalipsa cu cai, peceti, trambite, potire, etc. sunt simbolice in cel mai inalt grad, si se pot aplica la o infinitate de lucruri. Si nu se intampla doar o singura data, ci in mod repetat, in toata istoria timpului, nu doar la "sfarsitul veacurilor".

      Dar ce este cu adevarat grav, este ca toate "revelatiile" astea ale pretinsului "Prooroc" nici macar nu sunt ale sale. Toate doctrinele lui Branham incepand de la cele 70 de saptamani ale lui Daniel pana la viziunea cu Mielul si Leul, cei 24 batrani, plansetul lui Ioan, privitul in cartea pecetluita, dar si cele 7 epoci, cele 7 peceti, trambitele si tot este INSPIRAT, dar nu de la Dumnezeu sau Ingerul care il tot vizita in camera, ci dintr-o carte. O singura carte, scrisa de Clarence Larkin, cu mult timp inainte de a incepe Branham sa predice.

      Nu stiu in ce masura se cunoaste acest lucru prin Romania, cati au apucat sa citeasca "Apocalipsa" lui Larkin si sa compare cu "Mesajul" lui Branham. Pe mine nu ma mai intereseaza de mult acest "Mesaj" si nici sa mai scriu despre acesta, dar in aceasta privinta ma simt inca indatorat sa prezint aceste informatii publicului. Am luat decizia sa ma ocup de aceste materiale si le pun intr-o forma vizuala, deoarece cred ca multa lume inca nu stie aceste lucruri. Branham a mintit in multe lucruri, (de fapt toate), asta o stim, si multi au citit, au vazut dovezi. Ce va fi insa, cand oamenii vor vedea ca insusi samburele din miezul mesajului era o minciuna? Chiar daca Branham ar fi "gresit" in alte locuri, cum incearca sustinatorii lui sa-l salveze, ce inseamna daca chiar miezul miezului e putred? Pecetile nu au fost nici o "Descoperire" ci au fost o "Plagiere" a unei teorii deja cunoscute. Dar stiti ce plagiere? Rand cu rand, cuvant cu cuvant...

      Ștergere
    10. Branham zice ca ioan a plins de fericire dar Biblia zice clar ca Ioan a plans ca nu era nimeni vrednic sa ia Cartea.Ce le mai intorcea Branham. Ne-a intors cum a vrut el.

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Lica, poti te rog sa stergi spamul asta fara rost postat in 3 locuri diferite?

      Ștergere
    2. Mesajul este fals7 iulie 2018 la 09:00

      Done!
      M-am uitat un pic pe site, nu-mi stric weekendul, dar cred ca nu am inteles nimic. :)

      El crede ca Branham e doar evanghelist si nu profet? Cam asta sugereaza.

      Ștergere
    3. E un mare kitsch acel website.

      Ștergere
    4. Oare un evreu cand vede astea cu maleahi 4 ca e Branham,ce spune? Sigur se mira pana unde pot ajunge sectele astea cre(s)tine.

      Mai zapacitilor,daca Branham era ilie din maleahi 4,atunci nu avea nici un sens afirmatia de la sf cartii: "...ca nu cumva la venirea Mea sa lovesc tara cu blestem".

      Nu vedeti ca avertismentul de la sf cartii este adresat Israelului?

      Peter

      Ștergere
    5. Ce or spune evreii cand citesc acesti cre(s)tini sectanti (daca cumva citesc)? Cred ca isi fac cruce... :P

      Am citit si eu putin de pe pagina "Profeti Timpului" de pe

      Nu doar ca habar nu are de ortografie, cratima si altele nu ii sunt prea familiare, dar mai scrie si incalcit si aberant si contradictoriu. Iata niste exemple:

      Acum un Profet inseamnă Predicator,un Om care predica sub inspiratie,nu un Înger.Un înger este Inspiratia.Îngerul este acela care ne dă descoperirea ( Inspiratia),adică descoperire mai este si AERUL din afara Atmosferei,orice nu se găsește in această Atmosferă si care partea umană nu o poate atinge,Inspiratia o poate aduce in lumea această si ea poate fi atinsă,prin credință.Si aceasta nu o pot decât Profeti.Un Profet dat de Dumnezeu aduce Aerul din spatele oricărei înțelegeri,el nul aduce de pe pământ.

      Nu pot sa nu zambesc, cand citesc despre "Aerul din afara atmosferei". Cred ca ne-a scapat ceva... Ce or zice oamenii de stiinta? Probabil isi fac si ei cruce... :)

      Deci, in prima parte zice ca "Profetul este un predicator, un om care predica (sub inspiratie)". Si aici cred ca ne-a scapat ceva... A doua afirmatie este ca Ingerul de fapt "este inspirsatia, da descoperirea, este AERUL din afara Atmosferei".

      Bine, sa zicem... dar acum, ia ascultati, vine lucrul cel mai interesant: "Inspiratia poate fi atinsa prin credinta" ...OK... Dar: "Aceasta nu o pot decat Profeti" ??????

      Deci, recapitulez: Profetul este un om normal, care predica, sub inspiratie, si, utilizand metafora, sub AER, adica in ATMOSFERA.... Doar Profetul poate face aceasta, deoarece doar este inzestrat cu capacitatea credintei...

      Dupa logica de bun simt, aceasta inseamna, fie ca orice OM normal este un Profet (om normal, care respira si predica)... Dar aceasta nu este ce citim in Biblie...

      Ori inseamna ca doar "Profeti" sunt cei care au credinta, restul lumii, nu stim ce e cu ei... Si aceasta este foarte straniu...

      Ștergere
    6. Iata si finalul acestui articol cu adevarat "dumnezeiesc":

      Sub Această Ungere de Vultur va face parte de la Mesajul lui Maleahi si până la Venirea Domnului care va fi prin cei doi Profeti ai Lui,Moise si ilie.Intotdeauna Profeti când au venit pe scenă,si-au Legitimat profeti Anteriori,Uitati cum Domnul Isus la legitimat pe Moise,,Moise pe Abel (Aducând Jertfe pe altar),Profetul Daniel pe Ieremia,si tot asa.Slujba lui WMBranham pe Luther si Wesley,si acum Slujba din Maleahi care este Slujba Domnului exact cum a avuto prin Moise si Domnul Isus,tot asa va lucra si prin acest Om,care va Legitima Slujba Fr Branham,arătând Bisericilor,căci Unica Siguranță de mântuire a fost doar in Mesajul lui,si cel mai apropiat Mesaj de Mesajul Veniri Domnului a fost Rezultatul Mesajului lui William Marrion Branham,care a fost o Slujbă Premergătoare,exact ca si a lui Ioan Botezătorul.

      Inca odata, va rog sa iertati si sa treceti cu vederea exprimarea si scrierea defectuoasa a autorului. Dar, ce vrea sa ne spuna prin aceasta?

      1. "Unica Siguranță de mântuire a fost doar in Mesajul lui" (in al carui context se incadreaza si Mesajul lui WMB)

      2. WMB este unul din "Profeti" din lantul profetic (Abel-Moise-Daniel-Ieremia-...). Dar, nu este ultimul!. Dupa el trebuie sa mai vina un OM, care "va Legitima Slujba Fr Branham,arătând Bisericilor..."

      Tradus, aceasta este un fel nou de ISLAM, care recunoaste si el lantul profetilor, in randul caruia il aseaza pe ISUS, pe locul penultim. Desigur, pe ultimul loc, este MOHAMED, cel care evident ii "legitimieaza" pe precedesorii sai, ii respecta si onoreaza, dar in acelasi timp ii pune pe toti intr-o zona de umbra, scotandu-se pe sine in prim plan.

      Este ca si cand in biroul prezidential ai tabloul cu, sa zicem Mihai Viteazul pe cal alb, in semn de cinste si respect... Dar, jocurile la Cotroceni nu le face Mihai Viteazul, ci cel ce se afla la vremea aceea in functia publica (Presedintele).

      Asadar, in viziunea lui Cristian-Dan, Branham este invechit, (pai clar, ca e mort de 50 ani si nimimic din ce a prezis nu s-a intamplat), asa ca hai sa ii mai tragem um "Update", postuland venirea pe scena a altui "Profet" (OM care respira AER din afara atmosferei) si care sa aiba CREDINTA, ca sa putem si noi sa traim prin el...

      Sau am inteles eu gresit?

      Abel (non-profet)
      ben ADAM
      :)

      Ștergere
    7. :-)

      Astia-s specialisti in inovatii religioase.Cum se putea sa fie altfel din moment ce Branham a gafat in toate profetiile lui?

      Peter

      Peter

      Ștergere
  9. Cine Sunt!?

    Shalom,cred ca nu este important cine sunt ca persoană,nici nu as vrea sa imi stiti numele,nu acea este important..."

    Numai un branhamisti poate spune asemenea prostii. Branhamisti inculti si prosti.

    Biblia spune de nume....Pavel apostolul prin voia lui Dumnezeu....Marcu, Ioan, Luca, Petru....toti au nume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Branhamistii au prorocite mincinoase in mijlocul lor.Asta spune multe despre ce duhuri sunt in adunarile branhamiste,adica duhuri de minciuna,viclenie si prefacatorie.

      Peter

      Ștergere
    2. In vremurile din urma vor veni multi proroci mincinosi...acestia vin cu invataturi deosebite,si in acest fel ii abat pe oameni de la evanghelia si simplitatea in Hristos. De asemenea acestia se lauda ca il cunosc pe Dumnezeu...dar cu faptele il tagaduiesc . Ciudat ce bine se potriveste cu aceste secte care se mandresc cu taine si revelatii speciale.Si nu doar branhamismul dar si celelalte secte care vin cu revelatii si taine speciale,au in spate tot felul de fapte antisociale si mai putin legale sau/si morale.

      Acest fenomen a inceput chiar din vremea lui Pavel.

      Deci la baza fenomenului sectar este o pretinsa cunoastere superioara a lui Dumnezeu,cu care membrii sectei se mandresc fata de altii,pana acolo incat si insusesc tot felul de titluri exagerate si pompoase,precum si versete biblice ,pe care le folosesc in mod abuziv.

      Si nu in ultimul rand,din substratul acestor secte nu lipsesc amenintarile apocaliptice,si salvarea de zilele apocalipsei,daca bineinteles aderi la secta respectiva.

      Dumnezeii acestor secte sunt dupa chipul si asemanarea celor care le-a creat.

      Peter

      Ștergere
  10. Orgoliosul se recunoaste dupa felul in care vrea, in orice imprejurare, sa aiba dreptate si sa le arate celor din jur ca ei gresesc. Vrea sa dea impresia ca el este singurul castigator.

    Exact asa sunt si la noi in Romania. Foarte foarte orgoliosi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orgoliul e o manifestare a prostiei si fundamentul fanatismului. Orgoliosul are si probleme de imagine de sine, se supraapreciază, cum sunt Branhanm sau Frank, ori se subapreciază, și in acest caz vrea să-și vindece problemele emoționale, si aderă in tot felul de secte care ii suplinesc golurile si deficiențele emoționale si afective.

      Ștergere
  11. Orgoliul este zidul cel mare dintre noi si Dumnezeu si dintre noi fratii.
    Ffff bine spus.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mândria și orgoliul au făcut ca Branham să cadă brusc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu numai Branham ca si din cei care il urmeaza mai multi is la fel de aroganti.

      Ștergere
  13. Tot aud de la bro. Frank expresia "semnele timpului de sfârșit". Dar dacă e unsul lui Dumnezeu pt acest ceas, de ce nu a profețit și aceste semne pe care le trăim adică pandemia asta care pare că nu se mai termină precum și obsesia autorităților pt vaccinări maraton? Doar i-a vorbit Dumnezeu însăși, nu? Sau pandemia e o taină ascunsă? :)

    Peter

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai nou zice sfarsitul timpul de sfarsit.

      Ștergere
    2. sfarsitul timpului de sfarsit.

      Ștergere
    3. " Totuși semnele timpului de sfârșit mărturisesc într-un mod clar despre aceasta".

      https://ultimachemare.ro/

      Mai sunt și alte surse unde spune ambele exprimări.

      Ideea era că dacă un om se laudă că e singurul de pe Pământ sub călăuzirea lui Dumnezeu, e imposibil să nu fi proorocit despre vremurile în care trăim.

      Mai ales că sa impodobit cu titlurile de " slujba biblică, apostolică și profetică"!.

      Cine e sincer și corect recunoaște erorile, cine e arogant și limitat rânjește ca un prost și se face că nu vede eroarea.

      Peter

      Ștergere

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.