joi, 11 octombrie 2012

Viziunea lui WMB despre podul municipal



Cand am fost in Jeffersonville in 2001, am fost foarte emotionat sa trec prin locurile despre care citisem in brosuri mai mult de 20 de ani.

- Am vazut strazi, rauri, orase cu nume familiare. Eram fericit. Am fost chiar si peste podul municipal unde mi-am facut poze, stiind de acei muncitori pe care WMB ii vazuse in vedenie, ca au murit in timpul constructiei. 

- Acum insa cand ma uit la acest clip ma surprinde ca in realitate NU a fost totul asa cum ni s-a spus. Am inceput sa ma intreb cat de multe lucruri sunt neadevarate, dar pe care urmasii lui Branham le invata si predica fiind adevarul pur.

Ideile suprarealiste dar si nebiblice, mult distorsionate despre un mare profet cu o mare revelatie infailibila si perfecta se prabuseste tot mai mult. Astfel iasa la suprafata frumusetea Evangheliei Domnului Isus Cristos, care este singurul mesaj adevarat pentru mantuirea omenirii. Oamenii mesajului lui WMB au fost invatati ca daca nu crezi si nu urmezi mesajul esti pierdut, schimband astfel adevarul biblic cu o eroare, cu o imitatie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.