joi, 17 aprilie 2014

Ajuta un om deosebit

Desi exista nevoi financiare pentru diferite cazuri care imi sosesc pe proiectul motivational, nu am apelat public niciodata pentru ajutor, dar acum este o situatie mai speciala si doresc sa fac un apel catre voi toti. 

Este vorba despre scriitorul Ioan Ciorca, cel care a pus in versuri toata Biblia. El se afla intr-o situatie dificila.

Mai multe informatii despre aceasta in apelul meu din blogul celalalt. 


Ma simt motivat. Este universul meu acest tip de activitate. Chiar ma gandeam ca imi doresc sa gasesc parteneri din tara si strainatate, cu care sa demarez activitati, colaborari, proiecte comune de acest gen la un alt nivel si cu care sa stabilim directia de lucru pentru urmatorii ani, cu voia lui Dumnezeu.

Sunt multe nevoi in Romania. Exista cazuri extrem de dificile. 

Eu am ajutat si ajut cat pot, dar am vazut ca sunt si situatii cand este mult mai bine decat sa dai unui om, un ajutor temporar, mai bine il ajuti sa aiba si sa faca ceva. Astfel trebuie gasite cele mai bune solutii, nu dai un ban si lasi omul balta.

Spre exemplu, dupa ce am tot ajutat o familie cu bani pentru alimente, am schimbat strategia si i-am ajutat sa aiba un venit constant prin propria lor munca. Cum am facut asta?

In loc sa le dau in continuare bani, le-am cumparat o vaca buna ce da lapte mult si bun pentru a avea o sursa de hrana zilnica. De acolo ei s-au dezvoltat mult mai mult, au si vandut din lapte, au avut vitei, au avut ocupatie, si au avut mereu de mancare pe masa la cei 5 copii. 

Ce vreau sa spun cu asta este ca e bine si frumos sa te ocupi de caz, nu sa scapi de caz. Acuma depinde de fiecare cum percepe si intelege acest tip de lucru, de ce simte ca poate, si este chemat sa faca in viata.

Nevoile din Romania nu sunt doar la nivel material sau financiar. Sunt provocari mari si multe la care cred ca noi avem raspuns. 

Cred ca am vorbit destul. Cred ca ne-am laudat destul cu toate povestile lacrimogene si neadevarate din mesaj. Ne-am dat destul de mult timp mari, si am fost destul de mult timp aroganti ca suntem "Mireasa" dar nestiind sa slujim nici Bisericii si nici unei lumi la care Dumnezeu ne-a trimis. 

Eu cred ca trebuie sa actionam. Pentru slava lui Dumnezeu si binele oamenilor. 

Este foarte adevarat ce zice Zig Ziglar ca atunci cand ajuti suficient de multi oameni sa isi indeplineasca visul lor, Dumnezeu te ajuta sa ti-l implinesti pe al tau. Lucrand si in acest mod, iti vin binecuvantari atat de mari incat nu le poti duce. Am experimentat asta. 

Dar mai mult, iti implinesti destinul, lucrezi si traiesti in armonie cu chemarea ta, cu modul tau original de a fi, a gandi, a vorbi, a actiona. Aici e zona in care devii tu insuti si poti spune: "Eu sunt cel ce sunt. Eu sunt cu adevarat acesta." Autenticitate pura. Imi place. 

Tu nu mai esti ce au vrut sau nu au vrut unii sau altii sa fi sau sa nu fi. Tu esti cel ce esti. cel original, cel adevarat. Si nu mai esti nici marioneta propriilor tale limitari si frici. 

Esti liber caci Fiul te-a facut liber si ti-a dat talanti. Nu apartii unui sistem limitat de idei, (in cazul nostru branhamism, frankism, etc) ci tu poti sluji oricarei fiinte umane deoarece tu nu trebuie sa dai socoteala nimanui pentru ca faci bine, deoarece impotriva roadelor Duhului, -"facerea de bine" e inclusa- NU ESTE LEGE. Observi? Nu e ceva doctrinal, dogmatic, nu "taine revelate", nu. E ceva mult mai valoros.

E viata ta exprimata prin valorile si darul tau, talentul tau, capacitatile tale de a lucra ceea ce ai fost predestinat sa lucrezi, sa slujesti.

Esti liber sa fi tu insuti in ceea ce esti chemat sa fi si sa faci. Te descoperi si actionezi ca atare. Acela este omul adevarat a lui Dumnezeu.

Eu asa vad fericirea adevarata. 

Ea este in slujirea ta care este in armonie cu planul divin si cu valorile puse de El in tine insuti. Nu e usor, nu e greu. E posibil. 

Noi multi venim dintr-o lume in care "totul a fost posibil" acum 50 de ani dar Viata merge mai departe si cauta sa se exprime cu toata frumusetea Ei prin vietile noastre in diferite forme, nu in ceva limitat de Branham si de ideile celor ce il urmeaza.

Daca vrei sa iti folosesti darul, talentul si talantii dati de Dumnezeu si in privinta aceasta, lasa dogmele si doctrinele inutile deoparte, ambitiile rele, egoismul, critica distructiva si cauta sa faci voia lui Dumnezeu in mod practic, acolo unde esti chemat sa o faci. Sau implica-te in proiecte de genul celui pe care doresc sa il dezvolt eu, sau de altfel, care stii ca ti se potrivesc felului in care Dumnezeu te-a creat si chemat. 

Tu ai oamenii in jurul tau care au nevoie de darul tau. Lucreaza cu ce ai acolo unde esti si nu inceta sa investesti continuu si in cresterea si dezvoltarea ta spirituala, profesionala, personala, relationala.

Te incurajez sa crezi ca ce este pus in tine este perfect. Doar tu sa lucrezi sa te aliniezi treptat cu acele lucruri de valoare. Esti valoros atat de mult, incat Domnul Isus a murit pentru tine. Nimic nu e mai superior acestui adevar. Nu lasa pe diavol sa iti spuna ca valorezi mai putin decat atat.

Ajuta asadar un om deosebit - PE TINE INSUTI. In final, de tine este vorba.

Daca ai vreo idee sau ceva pe inima ta in acest sens, imi poti scrie pe email.  
Iti ofer consiliere si te sprijin cu ce pot.

2 comentarii:

  1. Cum nu am slujit altora? I-am bombardat cu critici si i-am facut in tot felul. Eram programati sa urim pe toti si sa fim fara rod. Aia nu sunt buni, aialalti nu sunt buni, numai noi mireasa, credeam fals atunci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este.
      Ne-am permis sa judecam si sa condamnam alti crestini numai pentru ca nu au crezut in ceea ce noi am crezut. Si iata ca se dovedeste ca am crezut minciuni.

      As zice acum ca BINE AU FACUT CA NU AU CREZUT MINCIUNILE DIN MESAJUL LUI BRANHAM. Am fost orbi, am fost orbi tare.

      Ștergere

Omul intelept ataca idei, nu persoane. Asta este si legal si biblic.
Comentariile ce contin atacuri la persoana, defaimari, calomnieri, discriminari, rasism si limbajul neadecvat risca sa fie sterse.